Vib

DeletedUser21298

Guest
Het niveau van Lollie,
als ik al je post hier op het forum zie dan vind ik het niet gek dat je ingame ook zuigt, wat een niveau zeg.... Sinds jij in FOG zit, is het gebash erger geworden valt je dit niet op?

Sst hij is hier undercover, hij zal wel iets laten zien als de tijd rijp is. Nu met die TSB noobs kan hij niet veel laten zien omdat je hun ook owned zonder skills.

DeletedUser

Guest
idd:D
so, who cares^^
btw, het gebash is niet harder, de tegenstand vanuit FOG tegenover anderen is harder^^

Nee hoor, het niveau is gewoon lager, elk ruim denkend mens ziet dit. Casual Day kwam nog welleens een ruimdenkend out off the box over. Wat jullie niet door hebben, is dat al die onzin wat jullie hier posten alleen maar tegen jullie werkt betreft imago en dit resulteerd dat er slechts spelers van het Caliber Stone Temple Def.noob, Careless, spyboy joinen. Elk beetje TW speler weet gewoon dat Gummi w8, met uitzondering van enkele weken waarin we een dip hadden, absoluut hebben gedomineerd. Snap je dit niet dan heb je poep in je ogen. FOG bestaat idd ook al een tijdje maar die verdienen het woord gedomineerd niet en als ik dan toch een nieuw woord moet verzinnen dan sluit geinterneerd het beste aan betreffende hun prestaties...

DeletedUser21298

Guest
Nee hoor, het niveau is gewoon lager, elk ruim denkend mens ziet dit. Casual Day kwam nog welleens een ruimdenkend out off the box over. Wat jullie niet door hebben, is dat al die onzin wat jullie hier posten alleen maar tegen jullie werkt betreft imago en dit resulteerd dat er slechts spelers van het Caliber Stone Temple Def.noob, Careless, spyboy joinen. Elk beetje TW speler weet gewoon dat Gummi w8, met uitzondering van enkele weken waarin we een dip hadden, absoluut hebben gedomineerd. Snap je dit niet dan heb je poep in je ogen. FOG bestaat idd ook al een tijdje maar die verdienen het woord gedomineerd niet en als ik dan toch een nieuw woord moet verzinnen dan sluit geinterneerd het beste aan betreffende hun prestaties...

Gummi domineerde enkel omwille van zijn enkele buitengewone leden zoals jij Ferdy, Demo, DC en slechts een paar anderen ...
Geloof me ook wij hebben leden met zulke skills ;)

DeletedUser

Guest
Tot hier, de geschiedenis wijst uit dat Gummi de wereld gedomineert heeft maar dat zegt niets over de toekomst want wat heeft Gummi nou eigenlijk allemaal bewezen? Niet echt een oorlog met een stam. De sterke groei, mooie praatjes op het AF hebben ervoor gezorgt dat men vrees kreeg voor Gummi.

Na de verklaring van de oorlog aan FOG is het alleen maar berg afwaarts gegaan met het "oppermachtige, onverslaanbare Gummi" en is het zelfs tot een fusie geleid.

Wat mij betreft is dit een bewijs dat Gummi niet zo "unbreakable" is als ze meerdermaals hebben gezegt hier.

DeletedUser

Guest
Tot hier, de geschiedenis wijst uit dat Gummi de wereld gedomineert heeft maar dat zegt niets over de toekomst want wat heeft Gummi nou eigenlijk allemaal bewezen? Niet echt een oorlog met een stam. De sterke groei, mooie praatjes op het AF hebben ervoor gezorgt dat men vrees kreeg voor Gummi.

Na de verklaring van de oorlog aan FOG is het alleen maar berg afwaarts gegaan met het "oppermachtige, onverslaanbare Gummi" en is het zelfs tot een fusie geleid.

Wat mij betreft is dit een bewijs dat Gummi niet zo "unbreakable" is als ze meerdermaals hebben gezegt hier.

Ben jij nog niet benaderd om het FOG team te versterken? Je spreekt immers hun taal ;)

DeletedUser

Guest
Deze uitnodiging zal ik zeker weigeren, TAoW is nog altijd de stam waar ik voor knok. In de tijd dat ik moet wachten tot mijn aanvalletjes binnenkomen lees ik het Algemeen Forum en geef ik mijn mening.

Tevens zijn TAoW en FOG ook niet de beste vriendjes..

DeletedUser21298

Guest
Deze uitnodiging zal ik zeker weigeren, TAoW is nog altijd de stam waar ik voor knok. In de tijd dat ik moet wachten tot mijn aanvalletjes binnenkomen lees ik het Algemeen Forum en geef ik mijn mening.

Tevens zijn TAoW en FOG ook niet de beste vriendjes..

Dat is nu een top antwoord, ik vind het ook leuk om oorlog te voeren vs jullie.
Jullie begrijpen tenminste nog dat het een leuk browser spel is om te kunnen ontspannen :)

DeletedUser

Guest
Dat is nu een top antwoord, ik vind het ook leuk om oorlog te voeren vs jullie.
Jullie begrijpen tenminste nog dat het een leuk browser spel is om te kunnen ontspannen :)

gummi daarentegen^^
respect prima, heb nog leuke docs ingame gestuurd:p

DeletedUser

Guest
Ook hier geldt:

Gavyn zei:
Nu on-topic a.u.b. Ik zal vanaf nu af aan geen waarschuwingen meer geven voor mensen die over de schreef gaan, maar direct overgaan tot strafpunten.

Groet,

Gavyn.

DeletedUser16768

Guest
ViB is de stam van de toekomst.
Dat we ons nog moeten bewijzen snappen we en zullen we ook gaan doen.

Aanvallend spelen willen we en dat gaan we ook doen.

DeletedUser

Guest

lolz wij hebben princpes neergehaalt als stam, dit betekende dat gelijk heel de stam mee ging in hun dood... op 3 leden na :) nummer 1 stam verslagen, nu mogen jullie hetzelfde bewijzen..

DeletedUser

Guest
als we k42 en k43 hebben, zal ViB geheel tegen FOG aanliggen. dan zullen we zien wie er nou eigenlijk top is.

DeletedUser

Guest
als we k42 en k43 hebben, zal ViB geheel tegen FOG aanliggen. dan zullen we zien wie er nou eigenlijk top is.

jah daar liggen maar 2 spelers tegen fog aan en das djocky :p

verder kun je dan care nog tegenkrijgen en da ist dan veruit... (uitgezonderd COA leden...)

DeletedUser

Guest
ach ja, je zal er wel wat mee te maken hebben gezien je eerst daaraan denkt in plaats van gewone beren:eek:

Bovenaan