Vib

DeletedUser16768

Guest
Man, de reden waarom ik niet cluster per cluster opedel is zodat ik de dorpen van mijn fusiepartner leegfarm. Ik edel dus dorpjes midden in de clusters die ik later nog opedel om zo sneller te kunnen farmen :rolleyes:

PS: Nee ik pak niet elk dorp dat ik kan, ik hou het enkel bij de fusie voorlopig.

Mocht je echt clusters willen vormen om elk dorp die je hebt, heb je nog ongeveer 8 miljoen nodig.
Ik gok dat je fusiepartner niet zoveel punten heeft;)

En careless, het verschil tussen mij en jullie is dat ik met argumenten kom die ergens op slaan en gegrond gaan met feiten.

DeletedUser

Guest
Man, de reden waarom ik niet cluster per cluster opedel is zodat ik de dorpen van mijn fusiepartner leegfarm. Ik edel dus dorpjes midden in de clusters die ik later nog opedel om zo sneller te kunnen farmen :rolleyes:

PS: Nee ik pak niet elk dorp dat ik kan, ik hou het enkel bij de fusie voorlopig.

ik pak werkelijk elk dorp ik kan^^
das zalig, zo overal dorpen hebben, dan kan je van zowel, noord zuid, oost als west je vijand bestoken , wat enorme voordelen oplevert

DeletedUser

Guest
OMG, dat Convictje hier zn grote mond heeft. Wat een gatenkaas, zelfs Djock en STG hebben nog beter overlapping...

Nieuwe Award:
Slechtse cluster w8: Convictje

DeletedUser

Guest
Mocht je echt clusters willen vormen om elk dorp die je hebt, heb je nog ongeveer 8 miljoen nodig.

En careless, het verschil tussen mij en jullie is dat ik met argumenten kom die ergens op slaan en gegrond gaan met feiten.

ik zal daarop eindigen:D
een mooi perfecte blok van 40 op 70 dorpen...
enkel in k 42
dan nog k 52 een vierkant
dan nog een vierkant in k 41
k 53 ook de gehele boven hoek.
en dan k 40 aanhangsels tss men mb's:p

DeletedUser16768

Guest
Waar je zal eindigen is op dezelfde plek als spelers als creep6.

DeletedUser

Guest
OMG, dat Convictje hier zn grote mond heeft. Wat een gatenkaas, zelfs Djock en STG hebben nog beter overlapping...

Nieuwe Award:
Slechste cluster w8: Convictje

ahn ons farmtooltje, wil je je lolly nu?.

DeletedUser21298

Guest

Na de fusie heb ik idd hier en daar nog een rot cluster maar dit zijn fouten die ik als beginner op w8 had gemaakt, hier valt niets aan te doen of ik moet mijn eigen stamgenoten gaan opedelen :D

DeletedUser

Guest
ik dacht daarstraks "ik zal gummi ook nog eens gaan lastig vallenop het forum"
en het werkt precies :)

DeletedUser

Guest
idd^^
maare jah, die noobies van ons gummietje:p
met bappie als leidertje^^

Het niveau van Lollie,
als ik al je post hier op het forum zie dan vind ik het niet gek dat je ingame ook zuigt, wat een niveau zeg.... Sinds jij in FOG zit, is het gebash erger geworden valt je dit niet op?

DeletedUser

Guest
Het niveau van Lollie,
als ik al je post hier op het forum zie dan vind ik het niet gek dat je ingame ook zuigt, wat een niveau zeg.... Sinds jij in FOG zit, is het gebash erger geworden valt je dit niet op?

idd:D
so, who cares^^
btw, het gebash is niet harder, de tegenstand vanuit FOG tegenover anderen is harder^^

Bovenaan