Vib

DeletedUser16256

Guest
Ooh, dus ipv dat wij nu gaan internen, gaan we allemaal fuseren! :D
Sorry Baps, maak het je af en toe graag een beetje moeilijk .... ;D

DeletedUser16768

Guest
Ik had het over recruiten en fuseren,
niet over internen en fuseren;)

DeletedUser

Guest
Gewoon grappig dat men zit te zagen dat FOG teveel spelers recruit en dan zie je gummie reageren door een samensmelting.

er werd niet gezaagd over teveel spelers, maar over de kwaliteit van de spelers die gerecruteerd werden.

DeletedUser

Guest
alle gerecruiteerde spelers uit k42 waren een domme zet.

DeletedUser21298

Guest
alle gerecruiteerde spelers uit k42 waren een domme zet.

Omdat ze ex-CoA zijn? Geef a.u.b. in het vervolg een goed onderbouwde argumentatie als je deze spelers noob noemt, ok ze verliezen dorpen maar dat is nu eenmaal wat er gebeurt in een oorlog.

Of moeten we die dorpen gaan volproppen zoals bij Demo :eek:

DeletedUser16768

Guest
Omdat ze ex-CoA zijn? Geef a.u.b. in het vervolg een goed onderbouwde argumentatie als je deze spelers noob noemt, ok ze verliezen dorpen maar dat is nu eenmaal wat er gebeurt in een oorlog.

Of moeten we die dorpen gaan volproppen zoals bij Demo :eek:

Lolz dat je nu jullie tactiek naar Demo proberen te zetten is zeer dom.

Verder bestaat er ook nog eens iets als ligging en mate van zelfverdediging.
Jullie zijn de uber deff stam, maar kijken geen eens of ze beetje treinen kunnen snipen.

DeletedUser

Guest

Jullie zijn de uber deff stam, maar kijken geen eens of ze beetje treinen kunnen snipen.

Als je genoeg ondersteuning hebt om volledige clears + edels te slopen zou ik dit zeker doen.
Waarom edeltjes "snipen" als je ook gewoon de volledige clears kan afstoppen. Als je de edeltjes sniped, blijven de clears terugkomen.. Slechts een kwestie van tijd..

Edeltjes snipen is functioneel als je niet genoeg def hebt om clears te stoppen, althans voor mij.

DeletedUser21298

Guest

Haha, van de moment dat een stam zich gaat verdedigen en dus ervoor zorgt dat de aanvaller faalt in zijn opzet noem jij ze al def noobs ;)

BTW djock heeft zich goed verdedigd, TDS had toen geen tijd (of nauwelijks) om te kunnen snipen omwille van de examens toen :cool:

DeletedUser16768

Guest
Als je genoeg ondersteuning hebt om volledige clears + edels te slopen zou ik dit zeker doen.
Waarom edeltjes "snipen" als je ook gewoon de volledige clears kan afstoppen. Als je de edeltjes sniped, blijven de clears terugkomen.. Slechts een kwestie van tijd..

Edeltjes snipen is functioneel als je niet genoeg def hebt om clears te stoppen, althans voor mij.

Elke def dorp dat je gebruikt om de clears af te stoppen had ook een aanvalsdorp kunnen zijn. Zo kijk ik er dan tegen aan.

DeletedUser

Guest
Haha, van de moment dat een stam zich gaat verdedigen en dus ervoor zorgt dat de aanvaller faalt in zijn opzet noem jij ze al def noobs ;)

BTW djock heeft zich goed verdedigd, TDS had toen geen tijd (of nauwelijks) om te kunnen snipen omwille van de examens toen :cool:

Wie is TDS?

DeletedUser

Guest
TDS had toen geen tijd (of nauwelijks) om te kunnen snipen omwille van de examens toen :cool:

Eigenschap van een topstam, moment kiezen?
Je kan trouwens ook zoiets als VV geven, maarja, dan kan je niet meer OSen he..

DeletedUser21298

Guest
Eigenschap van een topstam, moment kiezen?
Je kan trouwens ook zoiets als VV geven, maarja, dan kan je niet meer OSen he..

Je moet eerst online zijn gekomen om VV te kunnen geven he ;)
Toen hij online was gekomen liepen er al 600 à 700 aanvallen op hem en waren er al binnengekomen.

Wie verwacht namelijk nu dat een mondelinge NAP tussen Gummi en FOG wordt beëindigd zonder iets te laten weten, dit getuigd van hoe bang Gummi wel van ons was.

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad. Als je aanvallen al 3 dagen ziet komen zou ik ook geen tijd hebben om een vv te zoeken :rolleyes:

DeletedUser21298

Guest
Ja inderdaad. Als je aanvallen al 3 dagen ziet komen zou ik ook geen tijd hebben om een vv te zoeken :rolleyes:

Prince, niet alle aanvallen die jullie stuurden duurden 3 dagen :p
Probeer in het vervolg wat sterker uit de hoek te komen wil je? Zo haalt het niets uit ;)

DeletedUser

Guest
Je moet eerst online zijn gekomen om VV te kunnen geven he ;)
Toen hij online was gekomen liepen er al 600 à 700 aanvallen op hem en waren er al binnengekomen.

Wie verwacht namelijk nu dat een mondelinge NAP tussen Gummi en FOG wordt beëindigd zonder iets te laten weten, dit getuigd van hoe bang Gummi wel van ons was.

Hij had ook VV moeten geven voordat hij exames ging leren, of iig de dorpjes vol pompen..

DeletedUser

Guest
De eerste aanvallen kwamen van Stoute Jongens en mij... Pas daarna werd er ingesprongen door de rest.

Er ging iig meer dan 1 dag overheen vooraleer de eerste aanvallen toekwamen..

Bovenaan