DeletedUser16256
Guest
Ooh, dus ipv dat wij nu gaan internen, gaan we allemaal fuseren! 
Sorry Baps, maak het je af en toe graag een beetje moeilijk .... ;D
Sorry Baps, maak het je af en toe graag een beetje moeilijk .... ;D
Gewoon grappig dat men zit te zagen dat FOG teveel spelers recruit en dan zie je gummie reageren door een samensmelting.
er werd niet gezaagd over teveel spelers, maar over de kwaliteit van de spelers die gerecruteerd werden.
De kwaliteit van die spelers is goed, buiten ons foutje die nu gebanned is.
alle gerecruiteerde spelers uit k42 waren een domme zet.
Omdat ze ex-CoA zijn? Geef a.u.b. in het vervolg een goed onderbouwde argumentatie als je deze spelers noob noemt, ok ze verliezen dorpen maar dat is nu eenmaal wat er gebeurt in een oorlog.
Of moeten we die dorpen gaan volproppen zoals bij Demo![]()
Lolz dat je nu jullie tactiek naar Demo proberen te zetten is zeer dom.
Verder bestaat er ook nog eens iets als ligging en mate van zelfverdediging.
Jullie zijn de uber deff stam, maar kijken geen eens of ze beetje treinen kunnen snipen.
Lolz dat je nu jullie tactiek naar Demo proberen te zetten is zeer dom.
Verder bestaat er ook nog eens iets als ligging en mate van zelfverdediging.
Jullie zijn de uber deff stam, maar kijken geen eens of ze beetje treinen kunnen snipen.
Als je genoeg ondersteuning hebt om volledige clears + edels te slopen zou ik dit zeker doen.
Waarom edeltjes "snipen" als je ook gewoon de volledige clears kan afstoppen. Als je de edeltjes sniped, blijven de clears terugkomen.. Slechts een kwestie van tijd..
Edeltjes snipen is functioneel als je niet genoeg def hebt om clears te stoppen, althans voor mij.
Haha, van de moment dat een stam zich gaat verdedigen en dus ervoor zorgt dat de aanvaller faalt in zijn opzet noem jij ze al def noobs
BTW djock heeft zich goed verdedigd, TDS had toen geen tijd (of nauwelijks) om te kunnen snipen omwille van de examens toen![]()
Edeltjes snipen is functioneel als je niet genoeg def hebt om clears te stoppen, althans voor mij.
Wie is TDS?
Elke def dorp dat je gebruikt om de clears af te stoppen had ook een aanvalsdorp kunnen zijn. Zo kijk ik er dan tegen aan.
TDS had toen geen tijd (of nauwelijks) om te kunnen snipen omwille van de examens toen![]()
Eigenschap van een topstam, moment kiezen?
Je kan trouwens ook zoiets als VV geven, maarja, dan kan je niet meer OSen he..
Ja inderdaad. Als je aanvallen al 3 dagen ziet komen zou ik ook geen tijd hebben om een vv te zoeken![]()
Je moet eerst online zijn gekomen om VV te kunnen geven he
Toen hij online was gekomen liepen er al 600 à 700 aanvallen op hem en waren er al binnengekomen.
Wie verwacht namelijk nu dat een mondelinge NAP tussen Gummi en FOG wordt beëindigd zonder iets te laten weten, dit getuigd van hoe bang Gummi wel van ons was.