heeft nonkel echt een gigantische pielemuis?

  • ja

    Stemmen: 20 40,0%
  • nee

    Stemmen: 30 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Reactiescore
1.525
Ten eerste hoezo wordt een soort krantenartikel zomaar in mijn weekkrant topic geplaatst, ten tweede wie ben je en ten derde tldr
 
Reactiescore
448
Ik maak zelf wel uit wat ik schrijf en wie ik ben jaaaa!!!
Wil je soms censuur opleggen ofzo, als je zo door blijft gaan doe ik een boze lezersbrief naar de redactie sturen
 
Reactiescore
1.271
Grote ontsteltenis over het verbannen van Rukert

Amsterdam, 11-11-2020,

Met grote ontsteltenis hebben politici en opiniemakers gereageerd op de forumban van Rukert.
Een van de grootste forumhelden van het vrije forum is deze week onlangs gebanned wegens zijn kritiek op het Kabinet van Duckje XXIIIV
Hij betichte het kabinet er van censuur te plegen en stond op voor de vrije samenleving en de vrijheid van meningsuiting op het vrije forum
Fapke Halsema reageerde als volgt: ''Het is verschrikkelijk wat hier gebeurd. Juist ook omdat ze hem ruggenspraak hadden beloofd. Ze zijn hun beloftes niet nagekomen''
Ook Greetje Wilders stak zijn verontwaardiging niet onder stoelen of banken: ''Rukurt is een voorvechter van de vrijheid voor meningsuiting en dit land is ziek!
De Partij van de Dieren nam afstand van het verbannen van Rukurt ''Rukurt was de enige pandabeer in Nederland. Het is een symbolische verloren slag voor de dierenwelzijn in Nederland''
Thierry Berdet was niet bereikbaar voor commentaar, maar reageerde wel met een klein twitterberichtje ''Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes,''
Mark Trutte reageerde door het invoeren van een avondklok voor alle pandaberen en Easytoys heeft een campagne opgezet die luidt; ''Red de Mastrubeer''

Freek de Jonge wilde ook reageren, maar was vergeten waar het eigenlijk overging.
Zelfs in de Amerikaanse politiek bleef het niet onopgemerkt. Trump noemde het verbannen FAKENEWS en Kamala Harris benadrukte dat Rukurt white privilege had omdat een pandabeer meer wit is dan zwart.

Protest
Op de dam is een spontaan protest ontstaan voor de vrijheid van Rukurt. De actiegroep Beer Lives Matters is met enkele tienduizenden richting de Dam in Amsterdam gekomen om hun ongenoegen te uiten. Een actievoerder vertelt aan de vf newskrent ''ANARCHIE BEER ANARCHIE VOOR BEER'' En Frans Bauer stond de actievoerders bij met zijn eigen gecoverde song van ''Als je van beren leren kan'' en ''Ik zag twee beren, broodjes smeren''
De sfeer was gemoedelijk, maar al snel ontstond er een grimmige sfeer en heel Amsterdam werd in elkaar geslagen en nu hebben we een nieuwe hoofdstad namelijk meppel
Mooi stukje. Dank voor je bijdrage?
 
Reactiescore
25
Precies het is tenslotte nieuws dat ik er weer ben :engel:
 

Deleted User - 487976997

Guest
Kan een moderator mij helpen? Ik merk een serieus probleem op waar deze community zwaar onder lijdt?

Hoe kan het zijn dat @Speeder. zijn naam mag houden, terwijl hij overduidelijk alles behalve een speeder is?

Mvg
 
Reactiescore
1.525
spieder is de beste

even de krant verwijderd tot nader order

-er werd aangegeven dat er een grens werd overscreden, hier houdt de redactie uiteraard rekening mee en om die reden zal deze editie niet meer online komen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.525
bedankt nonkel voor het verpesten van de vreugdestemming rondom het 1-jarig jubileum van de vf weekkrant door ruzie te schoppen met deze of gene. wellicht omdat je positie van plaatjesmaker in gevaar komt??????
 
Bovenaan