heeft nonkel echt een gigantische pielemuis?

  • ja

    Stemmen: 20 40,0%
  • nee

    Stemmen: 30 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Reactiescore
1.804
wellicht omdat de weekkrant is verworden tot een schim van zichzelf?
 
Reactiescore
987
die twee blijven elkaar toch elke keer weer schattig aanvullen... ik word er zowaar emotioneel van? die 1-2tjes wat mooi
 
Reactiescore
757
In tijden van Corona denk ik dat dit weekblad helemaal failliet is. Ik ging er daarstraks even langs en er stond een bordje met "Te Koop" voor de deur :(
 
Reactiescore
1.804
die twee blijven elkaar toch elke keer weer schattig aanvullen... ik word er zowaar emotioneel van? die 1-2tjes wat mooi
De frustratie spat gewoon van dit bericht, wat pijnlijk
knoefkoekrantje dit ofwel kkk?
In tijden van Corona denk ik dat dit weekblad helemaal failliet is. Ik ging er daarstraks even langs en er stond een bordje met "Te Koop" voor de deur :(
Heeft zijn eigen graf gegraven door structureel en bewust leugens te verkopen. Verdiende loon dus.
 
Reactiescore
1.804
klopt daarom moet hij dringend een nieuwe stelen??? HET NIEUWS WACHT NIET
 
Reactiescore
1.804
is er behoefte aan een nieuwe editie nu deze weekkrant auteur adobe illustrator heeft en dus betere peents kan maken??
Betere peents betekent niet betere peents?

maar ga je gang
 
Reactiescore
448
Grote ontsteltenis over het verbannen van Rukert

Amsterdam, 11-11-2020,

Met grote ontsteltenis hebben politici en opiniemakers gereageerd op de forumban van Rukert.
Een van de grootste forumhelden van het vrije forum is deze week onlangs gebanned wegens zijn kritiek op het Kabinet van Duckje XXIIIV
Hij betichte het kabinet er van censuur te plegen en stond op voor de vrije samenleving en de vrijheid van meningsuiting op het vrije forum
Fapke Halsema reageerde als volgt: ''Het is verschrikkelijk wat hier gebeurd. Juist ook omdat ze hem ruggenspraak hadden beloofd. Ze zijn hun beloftes niet nagekomen''
Ook Greetje Wilders stak zijn verontwaardiging niet onder stoelen of banken: ''Rukurt is een voorvechter van de vrijheid voor meningsuiting en dit land is ziek!
De Partij van de Dieren nam afstand van het verbannen van Rukurt ''Rukurt was de enige pandabeer in Nederland. Het is een symbolische verloren slag voor de dierenwelzijn in Nederland''
Thierry Berdet was niet bereikbaar voor commentaar, maar reageerde wel met een klein twitterberichtje ''Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes,''
Mark Trutte reageerde door het invoeren van een avondklok voor alle pandaberen en Easytoys heeft een campagne opgezet die luidt; ''Red de Mastrubeer''

Freek de Jonge wilde ook reageren, maar was vergeten waar het eigenlijk overging.
Zelfs in de Amerikaanse politiek bleef het niet onopgemerkt. Trump noemde het verbannen FAKENEWS en Kamala Harris benadrukte dat Rukurt white privilege had omdat een pandabeer meer wit is dan zwart.

Protest
Op de dam is een spontaan protest ontstaan voor de vrijheid van Rukurt. De actiegroep Beer Lives Matters is met enkele tienduizenden richting de Dam in Amsterdam gekomen om hun ongenoegen te uiten. Een actievoerder vertelt aan de vf newskrent ''ANARCHIE BEER ANARCHIE VOOR BEER'' En Frans Bauer stond de actievoerders bij met zijn eigen gecoverde song van ''Als je van beren leren kan'' en ''Ik zag twee beren, broodjes smeren''
De sfeer was gemoedelijk, maar al snel ontstond er een grimmige sfeer en heel Amsterdam werd in elkaar geslagen en nu hebben we een nieuwe hoofdstad namelijk meppel
 
Bovenaan