heeft nonkel echt een gigantische pielemuis?

  • ja

    Stemmen: 20 40,0%
  • nee

    Stemmen: 30 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Reactiescore
2.386
wanneer volgende editie?
 
Reactiescore
2.386
en we weten allemaal dat we bang zijn van joske zijn pielemuis? wie stemt hier nee??????
 
Reactiescore
1.804
knap verwoord speeder het zou zo uit mijn eigen mond kunnen komen?
 
Reactiescore
534
Kan dit geen wekelijks terugkomend dingetje worden? Zo´n wekelijkse rubriek in de krant? Dat zie je toch vaak, van die wijsneuzen die dan elke week ff hun inhoudsloze zegje komen doen?
 
Reactiescore
2.386
f
 
Reactiescore
1.525
aaarghhh altijd maar weer die klote persen ze zull....... oh, goedemorgen forumgangers. het spijt me u te moeten mededelen de persen overuren draaien en de tweede weekkrant enkele dagen is verlaat. op dit moment worden er een hoop technische tekeningen en samenvattingen voor tentamens uit de persen gedraaid en dat zal naar verwachting nog tot a.s. vrijdag 12:00 duren. wij van de vf weekkrant redactie hopen de 2e editie van de weekkrant morgen tegen het einde van de middag uit te kunnen brengen. hartelijk dank voor het tot nu toe opgebrachte geduld. mvg.
 
Reactiescore
1.525
dan hebben we bij deze een overeenkomst gesloten voor het ontbinden van uw abonnement en bent u niet meer bevoegd dit topic te lezen?
 
Reactiescore
1.525
betrokkenheid bij de overvolle redactie die het zwaar heeft in deze tijden van corona = 0
kommop dan met die slechte review he!!!!!!! zal je het leven zuur maken

wilt u in tegenstelling tot glenn wél de redactie steunen in deze zware coronatijden? dat kan, stuur NU uw pp donatie naar Speeder.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik zet heel twitter en facebook vol #kutkrant #enwijmaarbelastingenbetalen #zelfsditkunnenzeniet #zwartepietmoetblijvenbestaan #tzijnaltijddebruinen
 
Reactiescore
1.525
ah kut dan komen de gerda's en kortpittige medevriendinnen achter ons aan want wat op facebook staat is waar!!! wil je dat alsjeblieft niet doen?
 
Bovenaan