Verzoektopic

Reactiescore
973
TheCountOfMonteCristo/Wouter weet niet hoe die een topic moet openen, dus open ik hem voor hem.
 
Reactiescore
86
Vele malen dank! Je krijgt wel geen like.

Mijn vraag is: is het mogelijk om op je telefoon de pc versie van het AF te zien. Zo ja, hoe doe ik dat? De pc versie is imo overzichtelijker en werkt op dit moment ook beter (minder bugs) dan de mobiele.
 
Reactiescore
973
Vele malen dank! Je krijgt wel geen like.

Mijn vraag is: is het mogelijk om op je telefoon de pc versie van het AF te zien. Zo ja, hoe doe ik dat? De pc versie is imo overzichtelijker en werkt op dit moment ook beter (minder bugs) dan de mobiele.

Vraag ook direct hoe je een topic opent, anders blijven we bezig.
 

DeletedUser67517

Guest
Vele malen dank! Je krijgt wel geen like.

Mijn vraag is: is het mogelijk om op je telefoon de pc versie van het AF te zien. Zo ja, hoe doe ik dat? De pc versie is imo overzichtelijker en werkt op dit moment ook beter (minder bugs) dan de mobiele.

Op Andriod kan je altijd je deskopversie aanvragen door op de desbetreffende tab te staan en dan het menu te openen (linkse knop voordat er zometeen een topic opengegooid word met waar zit de menu-knop). En dan het volgemde aanvinken: Desktopversie opvragen.

Geen dank.
 

DeletedUser70435

Guest
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Heb dit zelf geprobeerd met iOS (misschien dat Android wel werkt), maar ik kan precies hetzelfde forum als ik op desktopversie aanvragen klik in m'n browser. Helaas.
 

DeletedUser

Guest
Wat een behulpzame knul ben je toch ook Howlin, maar goed dat Wouter geen seksuele voorlichting nodig heeft nietwaar.
 
Bovenaan