Verzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
S.

Heb je me trouwens nog op skype..?
Volgensmij niet meer, anders moet je me weer ff toevoegen, kan ik je zo spreken, is makkelijker ;)

Nope geen skype meer. Stuur maar een private message hier als het kan :)
 

DeletedUser

Guest
Het verdriet van W21 zei:
.Poss zei:
Hey Steven, hoe is het ermee? ^^

Trouwens, M. zit nu op het account (ex gardenx) en hij heeft de vv en de inlog dacht ik..

Het account zonpon is dus beloofd aan ***, die gaat er dus op spelen...

*** is een mooie speler. Daar kan ik mee leven :). Zeg hem dat maar. En zeg dit ook maar. Ik wil terug spelen in een kleinere stam van 4/5 accounts. Zoiets als Hap!. Maar niet Hap! en ook niet Resist dus. Vind het wat jammer allemaal. Philips De Goede had gelijk. LawZzZ had zelf een kleiner stammetje moeten oprichten met de actieve accies. Iets wat ik ook nog geprobeerd had er door te krijgen :). Jammer maar helaas. Resist heeft eigenheid en lawzzz had dat ook. Die hadden niet samen moeten gaan. Het is een beetje je ziel verkopen haha. Snap je wat ik bedoel. Stammetjes met een eigen smoel zijn baas :D :D


Zo, dit is een sollicitatie. Denk je eraan een klein stammetje op te richten en zoek je nog een extra baasje? HERE I AM

Ik zoek een account waar ik liefst solo op kan spelen (maar als co mag ook) . Een kleurrijke stam met eigen smoel zoek ik. Eigen smoel en vurig humoristisch karakter hebben is verplicht. Voldoe je niet aan deze criteria en vind je deze post stuitend arrogant. Dan wordt het sowieso niks :)

Toedeloe,

Steven



(Had hier gemoeten :d)
 
Reactiescore
323
Zo, dit is een sollicitatie. Denk je eraan een klein stammetje op te richten en zoek je nog een extra baasje? HERE I AM

Ik zoek een account waar ik liefst solo op kan spelen (maar als co mag ook) . Een kleurrijke stam met eigen smoel zoek ik. Eigen smoel en vurig humoristisch karakter hebben is verplicht. Voldoe je niet aan deze criteria en vind je deze post stuitend arrogant. Dan wordt het sowieso niks :)

Toedeloe,

Steven



(Had hier gemoeten :d)

Je mag mijn co wel worden als ik een acc heb gefixed :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan