Verzamelplaatsjes mollen is leuk!

Reactiescore
1
Ik mol verzamelplaatsjes , en heb er nog een grote mond over alsook.

Ik ben stoer , ik ben american sniper !

Alles verliezen als een groot +4co acc tegen een solo speler.

Verzamelplaatsen mollen maar geen winst.

En nog steeds een grote mond in chat ... nou zo toon je wat je waard bent voor een acc waar je 4/5keer zo groot bent als mij.

.

Groetjes

Bijlagen

• Screenshot_20250607_223404_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20250607_223404_Tribal wars.jpg
    703,7 KB · Weergaven: 23
  • Screenshot_20250607_223408_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20250607_223408_Tribal wars.jpg
    716,7 KB · Weergaven: 23

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.845
Gedoogd door community: muur, VZ, kerk en toren.
Rest: op de schandpaal.

Reactiescore
1.503
Verzamelplaatsen slopen is om backtimes te vermijden, early game heb ik daar geen probleem mee. Ik vind het wel naar om tijdens een massa steeds een tabblad te moeten reserveren voor de AM f5 omdat anders timings opeens niet meer werken.

Reactiescore
1.221
Verzamelplaatsen slopen is om backtimes te vermijden, early game heb ik daar geen probleem mee. Ik vind het wel naar om tijdens een massa steeds een tabblad te moeten reserveren voor de AM f5 omdat anders timings opeens niet meer werken.
Toch zou ik dit juist tactisch noemen, het probleem wat de meeste met kata's hebben is dat het zinloos is gewoon zonder enige tactiek puur je kwantiteit uitspelen of om te treiteren zoals een speler zijn start verpesten zonder dat je zelf echt serieus speelt.

Reactiescore
2
Ik mol verzamelplaatsjes , en heb er nog een grote mond over alsook.

Ik ben stoer , ik ben american sniper !

Alles verliezen als een groot +4co acc tegen een solo speler.

Verzamelplaatsen mollen maar geen winst.

En nog steeds een grote mond in chat ... nou zo toon je wat je waard bent voor een acc waar je 4/5keer zo groot bent als mij.

.

Groetjes
Is toch niets mis mee? Is zelfs toegelaten om een verzamelplaats het kost eveneens niets en op 10 seconden heb je het terug. Is puur tactisch tegen backtimes en dergelijke.
+ Dat miniem aantal troepen zou je toch kunnen blocken dan?

Bovenaan