verwijderd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Was menig geen waarschijnlijk wel opgevallen dat mijn account reeds een tijdje verwijderd is...

De reden is dat er een of andere sukkel op wist te komen en de dorpsnamen naar wat ik begreep in scheldwoorden veranderde:S
Resultaat is dat die n00b dus een straf kan accepteren op een moment dat ik onder vv stond, dus ik wist zelf van niets.

Op de support ben ik ingegaan, met de hoop nog te bereiken dat ze in het vervolg naar andere spelers een mail sturen, zodra hun account geband is. Als het team even had gekeken, zullen er verschillende foute inlogpogingen zijn geweest, en een heel ander ip adres. Daarnaast zal de straf waarschijnlijk vanaf datzelfde ip zijn aangenomen...

En, tja, alleen een sukkel zou dat doen, gezien je beter 2weken op ban kan staan, als je toch alles zou verliezen:S

Mooie is dat het tw-team op een support van mij ook weigert in te gaan op mijn aanbevelingen, en zelfs na een reactie van mij de post op 'afgehandeld' durven te zetten. W17 was al een klote wereld, maar met zo'n mods kun je gewoon onmogelijk spelen op tw...

Ik ben er dan nu dus ook voor goed klaar mee. Om iemand zo te straffen nadat een of andere hacker op je account komt, is bullshit. Had ik een mail gehad, was ik er direct bij om uitleg te geven, nu was het kwaad al geschied voordat ik hoorde...
Veranderen konden ze niets meer, maar nadenken over een mogelijke e-mail te sturen met een link waarin je binnen 24 tot 48 uur kunt klikken om te reageren, voordat dat direct door een of andere hacker kan, kan zo'n problemen verhelpen. Maar dat weigeren Duckje en co te overwegen...

hieronder de gehele support, van die idioot tot dat ik in discussie ging...



Was menig geen waarschijnlijk wel opgevallen dat mijn account reeds een tijdje verwijderd is...

De reden is dat er een of andere sukkel op wist te komen en de dorpsnamen naar wat ik begreep in scheldwoorden veranderde:S
Resultaat is dat die n00b dus een straf kan accepteren op een moment dat ik onder vv stond, dus ik wist zelf van niets.

Op de support ben ik ingegaan, met de hoop nog te bereiken dat ze in het vervolg naar andere spelers een mail sturen, zodra hun account geband is. Als het team even had gekeken, zullen er verschillende foute inlogpogingen zijn geweest, en een heel ander ip adres. Daarnaast zal de straf waarschijnlijk vanaf datzelfde ip zijn aangenomen...

En, tja, alleen een sukkel zou dat doen, gezien je beter 2weken op ban kan staan, als je toch alles zou verliezen:S

Mooie is dat het tw-team op een support van mij ook weigert in te gaan op mijn aanbevelingen, en zelfs na een reactie van mij de post op 'afgehandeld' durven te zetten. W17 was al een klote wereld, maar met zo'n mods kun je gewoon onmogelijk spelen op tw...

Ik ben er dan nu dus ook voor goed klaar mee. Om iemand zo te straffen nadat een of andere hacker op je account komt, is bullshit. Had ik een mail gehad, was ik er direct bij om uitleg te geven, nu was het kwaad al geschied voordat ik hoorde...
Veranderen konden ze niets meer, maar nadenken over een mogelijke e-mail te sturen met een link waarin je binnen 24 tot 48 uur kunt klikken om te reageren, voordat dat direct door een of andere hacker kan, kan zo'n problemen verhelpen. Maar dat weigeren Duckje en co te overwegen...

hieronder de gehele support, van die idioot tot dat ik in discussie ging...



Was menig geen waarschijnlijk wel opgevallen dat mijn account reeds een tijdje verwijderd is...

De reden is dat er een of andere sukkel op wist te komen en de dorpsnamen naar wat ik begreep in scheldwoorden veranderde:S
Resultaat is dat die n00b dus een straf kan accepteren op een moment dat ik onder vv stond, dus ik wist zelf van niets.

Op de support ben ik ingegaan, met de hoop nog te bereiken dat ze in het vervolg naar andere spelers een mail sturen, zodra hun account geband is. Als het team even had gekeken, zullen er verschillende foute inlogpogingen zijn geweest, en een heel ander ip adres. Daarnaast zal de straf waarschijnlijk vanaf datzelfde ip zijn aangenomen...

En, tja, alleen een sukkel zou dat doen, gezien je beter 2weken op ban kan staan, als je toch alles zou verliezen:S

Mooie is dat het tw-team op een support van mij ook weigert in te gaan op mijn aanbevelingen, en zelfs na een reactie van mij de post op 'afgehandeld' durven te zetten. W17 was al een klote wereld, maar met zo'n mods kun je gewoon onmogelijk spelen op tw...

Ik ben er dan nu dus ook voor goed klaar mee. Om iemand zo te straffen nadat een of andere hacker op je account komt, is bullshit. Had ik een mail gehad, was ik er direct bij om uitleg te geven, nu was het kwaad al geschied voordat ik hoorde...
Veranderen konden ze niets meer, maar nadenken over een mogelijke e-mail te sturen met een link waarin je binnen 24 tot 48 uur kunt klikken om te reageren, voordat dat direct door een of andere hacker kan, kan zo'n problemen verhelpen. Maar dat weigeren Duckje en co te overwegen...

hieronder de gehele support, van die idioot tot dat ik in discussie ging...



arenden 2012-11-14 15:31:59

Ik had idd die regel niet gelezen dat je dit niet als dorpsnamen gebruiken en zo .

Maar ik kan het derickt veranderen als het moet he .

Mvg


Grumpy236 2012-11-14 15:39:26

Beste arenden,

Dit stond nochtans duidelijk in de regels geschreven.
Je had niet enkel onacceptabele dorpsnamen, maar ook een ongepaste profielafbeelding. Dit was ook tegen regel 4.

Normaal gezien zou je hiervoor permanent uitgesloten worden van TribalWars, maar ik heb ervoor gekozen om je gewoon te laten herstarten. Ik weet dat dit niet leuk is, aangezien je lang bezig was om zo'n hoog aantal punten te bereiken, maar we moeten echter wel eerlijk blijven hé.

Ondanks dit wens ik je verder nog veel plezier op TribalWars.nl!

Met vriendelijke groeten,

Niels (Grumpy236)
Support TribalWars.nl

Moderator in Proefperiode


arenden 2012-11-14 15:41:35

Dank je , krijg ik een schorsing van 24 uur ?

En verlies ik punten op mijn account of niet ? ik zal derickt alles veranderen van profiel foto en dorpsnamen .

Mvg




Grumpy236 2012-11-14 15:47:34

Zodra je inlogt krijg je normaal gezien de mogelijkheid om te herstarten. Je begint dan weer vanaf 0 aan de rand van de wereld. Je verliest dus al je punten.

Je krijgt geen schorsing, zodra je gerestart hebt, heb je volgens mij onmiddellijk weer toegang toe je account.

Verder heb ik je profielafbeelding zelf al verwijderd.

Met vriendelijke groeten,

Niels (Grumpy236)
Support TribalWars.nl

Moderator in Proefperiode


arenden 2012-11-14 16:12:40

Maar als ik duw op herstarten zal ik al mijn punten kwijt zijn .

Mvg


Grumpy236 2012-11-14 16:16:00

Dat klopt. Indien je hier niet mee akkoord gaat, kan je altijd een second opinion vragen. Dan stuur ik dit door naar een tweede moderator en dan zal hij alles bekijken.

Met vriendelijke groeten,

Niels (Grumpy236)
Support TribalWars.nl

Moderator in Proefperiode


arenden 2012-11-14 18:14:26

Ja ik wil idd een second opinion .

Mvg


Bart - drakenslager 2012-11-14 21:34:20

Beste arenden,

Op jouw verzoek heb ik ook hier naar gekeken.

Je verweer:



Ik had idd die regel niet gelezen dat je dit niet als dorpsnamen gebruiken en zo .
vind ik wat zwak. Het staat in de spelregels maar ook in het normale leven zijn nazistische uitlatingen niet aanvaard. Naast de dorpsnamen was met name je profielafbeelding een flinke overtreding.

Er zijn 2 straffen mogelijk voor nazi achtige uitlatingen, een herstart of een globale ban, dus op alle werelden permanent. Ik vind een herstart in dit geval een passende straf die ik dus niet zal wijzigen.

De herstart staat ingesteld.

Als je je straf accepteert (inloggen en straf aanvaarden aanklikken) zal je vrijkomen zodra een moderator deze straf uitvoert.

Als je je straf niet accepteert zal je account na 14 dagen verlaten gaan. Let erop dat je niet op een ander account mag gaan spelen zolang jouw account nog bestaat, ook al is die geband.

Met vriendelijke groeten,

Bart (Drakenslager)
Support TribalWars.nl

arenden 2012-11-14 22:07:57

Hallo,
Ik heb je tweede mening gevraagd omdat ik de opgelegde straf uiteindelijk wel zwaar vond..
Dat ik in fout was begrijp ik nu ook volkomen, en daar excuseer ik me ook voor. Ik ben zelf nog nooit in deze situatie geweest ( account is overgenomen van de originele speler), dus dit was wel even schrikken. De regels zal ik nu zeker en vast grondiger doornemen, die les heb ik wel geleerd.

De grote reden dat ik een tweede opinie wou, was omdat de opgelegde straf zonder meer het doodsvonnis is voor het account op deze wereld.
Daarom wou ik gewoon vragen om me nog een kans te geven om hier te kunnen blijven spelen.

Alvast bedankt voor je consideratie,
Groetjes,



Grumpy236 2012-11-14 22:10:13

Wij kunnen geen uitzonderingen maken, sorry.

Ik wens je verder nog veel plezier met TribalWars.nl!

Met vriendelijke groeten,

Niels (Grumpy236)
Support TribalWars.nl

Moderator in Proefperiode

gehele kan niet totdat iemand reageert... teveel tekens:S
 

DeletedUser38246

Guest
tegen ons werd er gezegd dat het een nieuwe speler wasw die er via jou opkwam...
 

DeletedUser

Guest
Klote spel is het eigenlijk ook, en de mods en alles erachter zijn nog dommer dan het achterwerk van een koe :(

Succes verder man!
 

DeletedUser

Guest
arenden 2012-11-17 20:04:54

Beste Niels,

De orginele speler weer terug na een tijdje weg te zijn geweest. Komt er even een n00b op, die op een of andere idiote manier het ww in handen krijgt, en mijn account wordt verwijderd?

Zijn jullie wel helemaal normaal bij het tw-team?
Geen waarschuwing, maar direct een permanente ban, terwijl direct te zien was dat vanaf dat ip nog nooit ingelogd was op mijn account.

Mijn e-mail is nog steeds hetzelfde, en ook daar kreeg ik geen enkel bericht dat opeens een account is geband of wat dan ook, als ik dat had gekregen had ik hier direct op kunnen reageren!


Ik vind dit een schandalig besluit en een verschrikkelijke communicatie van het tw team. Als ik dus iemand zou hacken, diegene op vakantie was en vv had, en dus in een week niet online zou komen, zou die zijn account kwijt zijn?

Ik heb die account alleen vanaf 0 opgebouwd, ij mijn afwezigheid heeft een vv mijn account op orde gehouden. Hoe deze gek achter mijn ww wist te komen, mag joost weten.

Ik verwacht hier een reactie op.

Met vriendelijke groeten,
Arjan
Orginele speler arenden


Grumpy236 2012-11-17 20:56:05

Het is zo dat jij verantwoordelijk blijft voor je account. Het maakt niet uit of je co-speler of vakantievervanger of wie dan ook een fout maakt, je bent en blijft verantwoordelijk voor alles wat erop jouw account gebeurt.

Ik zie inderdaad dat jouw account niet meer bestaat op wereld 17. Jammer maar helaas, hier kunnen wij niets tegen doen. De straf was sowieso een complete herstart geweest. Dit staat zeer duidelijk beschreven in de straffenboom. Ik heb zelfs voor de laagste straf gekozen.
Uiteraard weet ik wel dat dit heel erg zwaar voor je valt, en ik snap ook dat het vreselijk moet zijn als iemand je account zo naar de knoppen helpt, maar je blijft helaas verantwoordelijk.

Ik zie inderdaad dat jouw support aanvraag opeens van een heel ander IP komt. Helaas ben je zelf verantwoordelijk voor je account.

Met vriendelijke groeten,

Niels (Grumpy236)
Support TribalWars.nl

Moderator in Proefperiode


arenden 2012-11-17 21:03:09

Dus, als ik een andere account op W17 die onder vv staat, zou hacken en de dorpsnamen en profielafbeelding zou veranderen (dat is toch gebeurd?), dan verliest die speler ook alles?

Ten tweede, vind je het niet zelf belachelijk dat een hacker dit kan doen en de beheerder niet eens een email krijgt dat er een straf op zijn account staat? Voor de veiligheid zou je alleen door een speciale link op een email de straf moeten mogen accepteren/in beroep gaan...

Dat jij me nu met een paar belachelijke regels naait terwijl mijn alibi waterdicht is, tot daar aan toe, maar geef dan tenminste antwoord op de zaken die ik aankaart.

Met vriendelijke groeten,
Arjan


Grumpy236 2012-11-18 14:02:47

Arenden,
Als er gehackt wordt, dan kan de oorspronkelijke eigenaar van het account dit altijd aangeven door een supportje in te dienen. Wij zullen dit dan nakijken en de hacker hiervoor bestraffen.
Echter ben ik er van overtuigd dat jouw account niet gehackt was. Er zat wel een vakantievervanger op je account, dus er zit uiteraard de mogelijkheid in dat je vakantievervanger in de fout ging.

Ik zou het ook beter vinden als er een e-mail zou verstuurd worden bij een blokkade/support-aanvraag. Helaas werkt het systeem zo niet.

Ik begrijp dat dit hard is, maar ik heb hier wel juist gehandeld.

Ondanks dit hoop ik dat je toch nog veel plezier beleefd aan TribalWars.nl en hoop ik dat we je nog terug zien op deze of een andere wereld.

Met vriendelijke groeten,

Niels (Grumpy236)
Support TribalWars.nl

Moderator in Proefperiode


arenden 2012-11-18 23:43:28

Joh, het gaat al fout op het moment dat jij begint te denken.

Lees eens een keer wat ik zeg. Of je het nu zou geloven of niet, ik weet ook wel dat moderatoren enorme blunders niet zullen toegeven. Maar doe dus gewoon even alsof om mij dit een beetje begrijpelijk te maken.

Neem dus eens aan dat ik 2 maanden weg was en een betrouwbare vv had. Dan een of andere idioot mijn account hackt, de dorpsnamen blijkbaar veranderd en de profielafbeelding, en ik dan opeens terug kom en zie dat mijn account is verwijderd... Nog wel zonder dat ik daar iets aan kon doen of iets vanaf wist.

Daarnaast, als je nu nog durft te beweren dat mijn vakantievervanger de fout in ging, mag je direct Seppe (Duckje) het woord geven, want uit de logs moet jij als mod ook wel kunnen zien dat dit pas gedaan zal zijn nadat de vv beeindigd was. Of wil je beweren dat een van de weinigen die ik mijn vv toevertrouwde, mij zelf heeft gehackt, zijn ip heeft verborgen op een of andere vreemde wijze, en dat dat dus zijn schuld is?

In dat geval zou ik maar beginnen heel W17 te bannen...

Dus, alvorens nu weer eens te reageren met een beschuldigend vingertje, lees nog eens opnieuw mijn bericht en reageer dan op wat ik vraag...

Met vriendelijke groeten,
Arjan

PS: By the way, denk je echt dat ik nog eens honderden euro's in tw ga steken, uren ergernis en vrije tijd, om daarna door een hacker buiten mijn weten om, alles te verliezen?


Bart - drakenslager 2012-11-19 16:28:39

Het account is geband omdat er een duidelijke en ernstige overtreding mee gepleegd is. Uit niets bleek dat er sprake was van een hack.

Ook de gene die zich in support meldde heeft met geen woord over een hack gesproken. Als een account echt gehackt is, dan zou de originele eigenaar, of VV-er zich in support melden, en in dat geval worden een account bevroren om het zorgvuldig te kunnen onderzoeken.

Dat is hier dus niet gebeurd, de schorsing is geheel volgens de normale richtlijnen afgehandeld.

Overigens komt hacking op tribalwars.nl niet voor. Men noemt het hacken, maar het gaat in zulke gevallen altijd om schenden van vertrouwen of onzorgvuldigheid met wachtwoorden.

Inmiddels is de straf uitgevoerd en het account gedelete. Het is nu dus ook niet meer mogelijk om zaken terug te zien. Het is jammer dat dit nu zo loopt, maar er is niemand die daar nog iets aan kan doen. Dat je de schuld bij het TW team legt is jammer. Als er een melding was gemaakt over een mogelijke 'hack' en we daar aanwijzingen voor hadden gevonden, dan zou het account niet gestraft zijn, maar zouden we proberen de dader te traceren en bestraffen.

Verder zou een strafsysteem waarbij de straf acceptatie via email verloopt weer andere problemen geven, te vaak staan accounts op niet bestaande of oude mailadressen geregistreerd. Daarom blijft het zoals het nu is en is elke speler er zelf verantwoordelijk voor dat ze hun account ook in de gaten houden, hetzij zelf, hetzij door iemand die ze kunnen vertrouwen. Als iemand dan een schorsing ziet en een mogelijke hack in support meld, dan wordt het account zoals gezegd bevroren en wordt het niet onterecht gestraft.

Ik denk niet dat je blij wordt van mijn antwoord, maar ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord. Als het gegaan is zoals je zegt dan is het heel vervelend dat de eigenaar of VVer niet op tijd een melding gemaakt heeft.

Met vriendelijke groeten,

Bart (Drakenslager)
Support TribalWars.nl


arenden 2012-11-21 19:13:12

Het vervelenste is dat jullie nog betaald krijgen voor het beantwoorden van supports...
Dat ik die account niet terug krijg, zover was ik al. Maar tja, een hacker die zelf de support beantwoord om iemand helemaal te naaien, of een vv die denkt dat je zelf weer even komt kijken en vergeet de vv terug te sturen.

Een e-mail naar mensen sturen op de dag van de straf, en dat ze direct met een linkje kunnen reageren, of dat ze 24uur later via de account kunnen reageren, zou dat geen oplossing zijn?
Ik lees dagelijks mijn mail en kwam door omstandigheden een tijd niet op tw, had ik een mail gehad had ik tenminste nog wat kunnen zeggen. Nu wordt ik, iemand die al vaker mensen terrecht heeft aangegeven van regelmisbruik, genaaid door een of andere sukkel die de dorpsnamen veranderd...

Dat het mods nog niet eens opvalt dat die speler pas de eerste keer inlogde van dat ip en waarschijnlijk ook vaker een verkeerd ww had ingevuld, zegt eigenlijk al genoeg.

Ik kan je nu nog de hele huid vol gaan schelden, maar dat laat ik maar, gezien jullie dat nog niet eens meer waard zijn. Iets te verliezen heb ik toch niet meer. Ben al genoeg geld verloren voor deze game, die alleen maar problemen heeft opgeleverd.

Dus, tja, succes met mensen nog te bannen, weet vooral iedere support beter en geef zeker niet toe dat je wel eens een fout kon maken...




arenden 2012-11-30 20:01:06

Dat hier niet eens meer een reactie op komt zegt eigenlijk al voldoende over de werking van het tw team...




Bart - drakenslager 2012-11-30 21:12:46

Als je serieuze vragen zijn beantwoord en er is afdoende uitgelegd waarom de schorsing zo is afgehandeld.

Op commentaar over het team of ons salaris, dat we niet krijgen als vrijwilligers die zich inzetten voor de community, ga ik verder niet in.

Als je nog met serieuze vragen of klachten over moderators of onze werkwijze en procedures komt, dan zal ik die doorsturen aan community management. Wees daarin dan duidelijk en onthou je van schelden of andere emotionele uitspattingen, dan zal je ook zeker een serieus antwoord terugkrijgen.

Met vriendelijke groeten,

Bart (Drakenslager)
Support TribalWars.nl

--------
dat was het vervolg...
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niet inhoudelijk op in.

Arjan, wat er gebeurd is is klote ... Maar dit werkt niet.
Vertel of de volledige waarheid, of laat het erbij.
 

DeletedUser

Guest
schokkend dat zelfs teamleden niet meer weten hoe de regels in elkaar steken :eek:
Als een account onder VV staat en die overtreed de regels, is het account wat onder VV staat, 50% straf. En het account wat VV't, krijgt 100% van de straf. (in totaal dus 150%, vergeleken als er geen VV'er op zit).

Verder is Bart weer heerlijk arrogant en probeert niet tribalwars.nl zo eerlijk en leuk mogelijk te houden. En dan na 10 dagen met zo'n prut antwoord komen. Tsja, ik raak enkel meer overtuigd dat het inderdaad een goed plan is om te stoppen :)

Oh, en go aus!
 

DeletedUser

Guest
Er is correct gehandeld, terwijl het een kut situatie is.
Heb geen zin in drama.
 
Reactiescore
1.094
Het tw team is hier belachelijk dramatisch mee omgegaan. Het is ook te belachelijk voor woorden als er inderdaad foutieve aanmeldingspogingen zijn gedaan, en voor het eerst van een ander ip adres is ingelogd, wat nog niet eerder is aanbod gekomen.

En lol @ mod die zegt dat degene in de support niets zei over een hack, nee duh als het de hacker zelf is >,>

Een goed punt in de toekomst, als er een acc op het punt staat geband te worden, is het misschien handig inderdaad een mail naar het email adres te sturen.
 

DeletedUser

Guest
Of de speler was gestopt, er werd een speler geregeld en die heeft rare dingen gedaan.
Voordat een ieder hier bull shit komt verkondigen over mods, je weet geen ene fuck van deze situatie af dus je kan niet oordelen.
 

DeletedUser65185

Guest
zeer jammer dit maar je kan in dit geval de schuld niet op de mods steken lijkt me. Het idee van die e-mail is zeker iets waar naar gekeken mag worden.
 

DeletedUser

Guest
Of de speler was gestopt, er werd een speler geregeld en die heeft rare dingen gedaan.
Voordat een ieder hier bull shit komt verkondigen over mods, je weet geen ene fuck van deze situatie af dus je kan niet oordelen.

Ah juist ja, er wordt een speler geregeld, welke direct het account gaat verneuken en ervoor zorgt dat het account van de wereld verdwijnt. Klinkt logisch niet?
Waarschijnlijker is het als die speler gewoon toegang tot het account heeft geregeld en toen het account heeft verneukt.

En geloof me, ik weet (nog steeds) genoeg van interne zaakjes bij het tw-team. Niet iedere moderator heeft namelijk zo'n schijt aan spelers als drakenslager.
Het is gewoon jammer dat Seppe en Wieteke hun 'moderators' zo kiezen, en de moderators op hun beloop laten, zodat zij kunnen doen en laten wat ze willen. Want bedenk wel, de meeste moderators hebben al lange tijd gespeeld, of spelen nog steeds en zullen vriendjes hebben onder de tw spelers, die weer op verschillende werelden spelen.

En ja, soms wordt dit opgemerkt en wordt het recht gezet (accounts kunnen gewoon weer dorpen aangewezen krijgen), maar dit gebeurd enkel als de betreffende moderator dan ontslagen wordt, en ik betwijfel of dat het geval zal zijn bij drakenslager.
 

DeletedUser

Guest
Ah juist ja, er wordt een speler geregeld, welke direct het account gaat verneuken en ervoor zorgt dat het account van de wereld verdwijnt. Klinkt logisch niet?
Waarschijnlijker is het als die speler gewoon toegang tot het account heeft geregeld en toen het account heeft verneukt.

Zo ist wel gegaan, spijtig genoeg.
Arenden was mijn pbg, hadden vaak zat contact en genoeg mee gemaakt.
De originele speler is gestopt met tribalwars.

Iemand binnen oeps had een speler die wel op een account kon spelen, leek dat we deze konden vertrouwen ...
Eenmaal op het account had het na anderhalve dag een blok.
Een nazi plaatje en nazi dorpsnamen.

De speelster, genaamd karen, bleek dit al eerder hebben gedaan ...
Het wachtwoord van arenden was aan mij gegeven, waarna ik het door heb gegeven zodat het account bespeeld kon worden.

Dit is er gebeurd, en niets anders.

Dus zodat ik zeg, en erg vieze streek van dat wijf ... maar er is correct gehandeld vanuit het team.
 

DeletedUser

Guest
Zo ist wel gegaan, spijtig genoeg.
Arenden was mijn pbg, hadden vaak zat contact en genoeg mee gemaakt.
De originele speler is gestopt met tribalwars.

Iemand binnen oeps had een speler die wel op een account kon spelen, leek dat we deze konden vertrouwen ...
Eenmaal op het account had het na anderhalve dag een blok.
Een nazi plaatje en nazi dorpsnamen.

De speelster, genaamd karen, bleek dit al eerder hebben gedaan ...
Het wachtwoord van arenden was aan mij gegeven, waarna ik het door heb gegeven zodat het account bespeeld kon worden.

Dit is er gebeurd, en niets anders.

Dus zodat ik zeg, en erg vieze streek van dat wijf ... maar er is correct gehandeld vanuit het team.

Nee, want als een speler enkel op een account inlogt om het te verneuken, dient het account niet gestraft te worden, maar de speler (welke vaak op een ander account speelt).
Dus het account heeft foutief gehandelt, en het team had, als het goed is, gewoon naar de inlogs gekeken en als ze dat gedaan hadden, zou al direct duidelijk moeten zijn dat er 'opeens' een andere speler opzit die vrij direct is begonnen met het account te verneuken.

Sorry, maar ik heb dit vaker gezien, en in bijna al die gevallen was de reactie: Oh, beter op je co spelers letten, maar het was duidelijk dat die het account verneukte, dus verander je wachtwoord. Aangezien de moderator direct overging op het account van de wereld schoppen, iets wat dus in mijn tijd niet gebeurde, en daarna ook niet bij mij bekende account hacks het geval was, is het op zijn minst toevallig dat er nu 2 moderators zijn die het account zo snel mogelijk van de wereld willen hebben, en niet hun fout willen herstellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Of de speler was gestopt, er werd een speler geregeld en die heeft rare dingen gedaan.
Voordat een ieder hier bull shit komt verkondigen over mods, je weet geen ene fuck van deze situatie af dus je kan niet oordelen.

Ik geef de mods nergens de schuld van, ik zeg alleen dat ze niet goed hebben gehandeld in deze situatie.
Mits het verhaal van arenden helemaal klopt, is drakenslager nou niet echt iemand geweest die zich in de eigenaar kon plaatsen. Drakenslager reageerde maar op bepaalde punten die hij het belangrijkst vond, en toevallig zijn dat ook punten wat toch wel een bepaald beeld geeft van iemand

Hij wilt inderdaad zijn fout, nouja fout, niet goede interprentatie van de situatie niet onder ogen zien.

Kijk maar in het volgende voorbeeld, hij reageerd alleen op het onderstreepte, terwijl het dikgedrukte relevant is voor de eigenaar.

Arenden 2012-11-21 19:13:12

Het vervelenste is dat jullie nog betaald krijgen voor het beantwoorden van supports...
Dat ik die account niet terug krijg, zover was ik al. Maar tja, een hacker die zelf de support beantwoord om iemand helemaal te naaien, of een vv die denkt dat je zelf weer even komt kijken en vergeet de vv terug te sturen.

Een e-mail naar mensen sturen op de dag van de straf, en dat ze direct met een linkje kunnen reageren, of dat ze 24uur later via de account kunnen reageren, zou dat geen oplossing zijn?
Ik lees dagelijks mijn mail en kwam door omstandigheden een tijd niet op tw, had ik een mail gehad had ik tenminste nog wat kunnen zeggen. Nu wordt ik, iemand die al vaker mensen terrecht heeft aangegeven van regelmisbruik, genaaid door een of andere sukkel die de dorpsnamen veranderd...


Dat het mods nog niet eens opvalt dat die speler pas de eerste keer inlogde van dat ip en waarschijnlijk ook vaker een verkeerd ww had ingevuld, zegt eigenlijk al genoeg.

Ik kan je nu nog de hele huid vol gaan schelden, maar dat laat ik maar, gezien jullie dat nog niet eens meer waard zijn. Iets te verliezen heb ik toch niet meer. Ben al genoeg geld verloren voor deze game, die alleen maar problemen heeft opgeleverd.

Dus, tja, succes met mensen nog te bannen, weet vooral iedere support beter en geef zeker niet toe dat je wel eens een fout kon maken...


Bart - drakenslager 2012-11-30 21:12:46

Als je serieuze vragen zijn beantwoord en er is afdoende uitgelegd waarom de schorsing zo is afgehandeld.

Op commentaar over het team of ons salaris, dat we niet krijgen als vrijwilligers die zich inzetten voor de community, ga ik verder niet in.

Als je nog met serieuze vragen of klachten over moderators of onze werkwijze en procedures komt, dan zal ik die doorsturen aan community management. Wees daarin dan duidelijk en onthou je van schelden of andere emotionele uitspattingen, dan zal je ook zeker een serieus antwoord terugkrijgen.

Met vriendelijke groeten,

Bart (Drakenslager)
Support TribalWars.nl

En ik heb dikgedrukt bij drakenslager wat hij zegt over het relevante deel.
Dat is toch wel schokkend eigenlijk.

En mits het hele verhaal van arenden klopt, heeft dus tw team niet verder gekeken dan hun neus lang is, en is het account onterecht herstart, wat eigenlijk wel een foutieve interpretatie van de situatie is.

Want de hacker/speler die voor de ban heeft gezorgd, loop nu vrij weg zonder slag of stoot, behalve dat hij zich in deze kringen (van spelers die hem/haar kennen) niet meer vertoont want dan wordt hem of haar de huid vol gescholden. Wat een veel mindere straf is dan dat de eigenaar onterecht krijgt

zeer jammer dit maar je kan in dit geval de schuld niet op de mods steken lijkt me. Het idee van die e-mail is zeker iets waar naar gekeken mag worden.

Hier moet inderdaad naar gewerkt worden als het steeds zo gaat.
Echter hoeft het niet persee als de moderators toch wel iets beter hun best hadden gedaan.

Want vergeet niet, dit is al de zoveelste.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Zo ist wel gegaan, spijtig genoeg.
Arenden was mijn pbg, hadden vaak zat contact en genoeg mee gemaakt.
De originele speler is gestopt met tribalwars.

Iemand binnen oeps had een speler die wel op een account kon spelen, leek dat we deze konden vertrouwen ...
Eenmaal op het account had het na anderhalve dag een blok.
Een nazi plaatje en nazi dorpsnamen.

De speelster, genaamd karen, bleek dit al eerder hebben gedaan ...
Het wachtwoord van arenden was aan mij gegeven, waarna ik het door heb gegeven zodat het account bespeeld kon worden.

Dit is er gebeurd, en niets anders.

Dus zodat ik zeg, en erg vieze streek van dat wijf ... maar er is correct gehandeld vanuit het team.


Ik mijn support weet ik vanaf het begin dat ze toch niets voor mij meer zullen doen.
Maar feit is, dat precies hetzelfde kon gebeuren bij een hacker, zeker gezien die speler eerst meermaals inlogde met een verkeerd ww!
Jou neem ik niets kwalijk, maar support kan gewoon niet helder denken.

De feiten:
Ik sta continu onder vv en log af en toe in om te zien hoe het gaat.
Iemand logt meermaals fout in op mijn account.
Logt daarna goed in.
Verandert direct alle dorpsnamen in scheldwoorden...
Ik krijg geen een email, dat ik ban geband, of dat er een support werd geopend.
Nochtans ik nooit een email adres heb veranderd en steeds de aanvragen van verandering heb geweigert, dus op de link geklikt dat het weer terug kwam te staan.
Ik hoor van jou op msn wat gebeurde, kom online, en account na 1-2 dagen verwijderd, zonder dat ik er zelf iets van kon zeggen, en alleen iemand die er net op was de zwaarste straf kon aanvaarden...


Het was een idioot die aan mijn ww kwam, dan horen ze wat mij betreft zo'n straf al niet te geven; ik bedoel, check de stats, en, het zijn maar dorpsnamen?...

Dezelfde feiten waren er bij een hacker geweest, die hacker kan dus gewoon weer toe slaan.


Bij ieder mogelijk gesprek met het tw-team, schuiven ze de totale schuld op mij, terwijl ik van niets wist...
Hier de laatste reacties:

-----------


arenden 2012-11-30 23:17:46

Gezien lezen blijkbaar te moeilijk voor je is, raad ik je af door te gaan met je 'vrijwilligerswerk', gezien je het voor geen meter goed kunt doen!

Ik citeer mezelf even:
"Een e-mail naar mensen sturen op de dag van de straf, en dat ze direct met een linkje kunnen reageren, of dat ze 24uur later via de account kunnen reageren, zou dat geen oplossing zijn?
Ik lees dagelijks mijn mail en kwam door omstandigheden een tijd niet op tw, had ik een mail gehad had ik tenminste nog wat kunnen zeggen. Nu wordt ik, iemand die al vaker mensen terrecht heeft aangegeven van regelmisbruik, genaaid door een of andere sukkel die de dorpsnamen veranderd..."

Mocht het nodig zijn wil ik je ook nog wel uitleggen hoe een vraag in de Nederlandse taal wordt gesteld, waaraan je die kunt herkennen en wellicht nog belangrijker: dat je er in jou functie op dient te reageren.

Ik heb vaak genoeg echte valsspelers aangegeven, waar jullie blij mee waren, dat je mensen straft, hoort zo, maar ga wel alle feiten na. Ik heb meermaals al gezegd dat ik nu gewoon de dupe ben van een mislukt systeem, als je dan zelfs weigert uberhaupt een oplossing die ik inbreng in overweging te nemen, kunnen net zo goed alle spelers stoppen.



Bart - drakenslager 2012-11-30 23:48:28

Ik zal het doorsturen naar community management. Zij zullen je een laatste antwoord geven. Dit kan even duren omdat er dit weekend een team meeting is.

Met vriendelijke groeten,

Bart (Drakenslager)
Support TribalWars.nl


Duckje 2012-12-02 21:54:19

Hallo arenden,

Ik zal je hierin toch moeten teleurstellen. Op elke reactie op een supportaanvraag wordt er een e-mail EN IGM gestuurd. Die krijg je dus al sinds de opening van deze supportaanvraag.

Zoals je inmiddels al gemeld is en je zelf ook duidelijk vertelde heb je een poor judgement call gemaakt in je vv/vervanger tijdens je 2 maanden afwezigheid. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou, je stam en de communicatie tussen jouw en je vervanger. Als je niet weet dat er iemand anders op je account zit raad ik je aan daar eerst ten rade te gaan alsook bij je stam (die ook donders goed weet dat je gebanned had en die je ook donders goed, naast de e-mails van support) je hadden kunnen e-mailen zoals je zelf goed aangeeft. De schuld bij een derde (het tw-team) leggen is helaas niet gepast.

Desondanks dat je niet weet wie er op je account zit ben en blijf je verantwoordelijk daarvoor. (Lees: De andere optie is dat we je account 2 maanden geleden vanwege inactiviteit gewist hadden).

Ik begrijp dat het heel frustrerend en demotiverend is, de verantwoordelijkheid hierin kan je echter niet afschuiven bij het tw-team maar dit dien je echt bij jezelf, je vervanger en je stamleden te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl


arenden 2012-12-02 23:13:14

Seppe,

Ik heb vanaf dit moment nog geen enkele email gehad mbt deze support, en email wijzigingen ben ik steeds tegen gegaan. Dus je verhaal rammelt iets. Kun je het email adres nog nakijken?

Daarnaast, heeft is een vv niet de schuldige, maar iemand die waarschijnlijk eerst herhaaldelijk met een verkeerd ww inlogde en daarna met een goede poging erin kwam, de schuldige.
Daar ben ik niet verantwoordelijk voor, hackers kan ik moeilijk zelf tegen gaan als de account direct erna geband is:S

Daarnaast, was ik ook vaker nog even kort online, dus geband wegens inactiviteit gebeurde niet...


Ik wacht je reactie af van het email adres...

---------------

"Die verantwoordelijkheid ligt bij jou, je stam en de communicatie tussen jouw en je vervanger. Als je niet weet dat er iemand anders op je account zit raad ik je aan daar eerst ten rade te gaan alsook bij je stam (die ook donders goed weet dat je gebanned had en die je ook donders goed, naast de e-mails van support) je hadden kunnen e-mailen zoals je zelf goed aangeeft. De schuld bij een derde (het tw-team) leggen is helaas niet gepast."

Komop, na 1-2 dagen hoorde ik het van Lammert, kwam meteen en kon niets meer doen! Het slaat gewoon echt nergens op...
 

DeletedUser59612

Guest
Misschien een beetje een laat antwoord, maar waarom zou een vv een supportje doen van een hacker als hij denkt dat de speler weer terug is? En dan voor hij weet of hij het echt is dan alles zo veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan