Vervanger Kdeb

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser412

Guest
Volgens mij hebben we een nieuwe kdeb...
Zijn nieuwe avatar schijnt hem helemaal normaal te hebben gemaakt:eek:

Maar op het vrij forum staat iemand die nog irritanter is...

Dames en heren ik presenteer uw:

mohamedia
 

DeletedUser

Guest
Gegroet Seaniscool,

Ik vind jou op dit moment irritanter dan mohamedia. Je bent niet de eerste op dit forum die probeert mensen tegen elkaar op te stoken. Kdeb mag dan irritant zijn, als er iemand irritanter zou zijn zou hij echt geen aankondiging van jou nodig hebben. Als ik me irritant ga gedragen wordt ik immers ook vanzelf beroemd hier.
Ik zie dus de relevantie van deze thread niet.

Sniels
 

DeletedUser

Guest
@Sniels: 02-23-2007

Ik vind mensen die op een dag bedenken zich aan te melden op het forum en dan hun eerste post maken en dat ze dan gelijk zichzelf voordoen als een of andere stoere jongen die denkt gelijk alles te weten irritant. En ik stel voor dat je alles leest en dat je dan pas een oordeel maakt, je hebt nog niet eens de 50 posts van het desbetreffende topic gelezen en dan denk jij dat je gelijk een oordeel kan maken. Dat noem ik voorbarig, pas als jij echt alles heb gelezen zou jij een correcte mening kunnen maken. En dan zou je tot de conclusie komen dat of Kdeb is irritant als een uil die je met zijn anus opzuigt of hij is niet irritant. Volgens mij weet jij nog niet eens waar je over praat... En ik denk ook niet dat jij de moeite zal nemen om deze post te lezen en dat hoop ik ook niet want mensen zoals jij zijn in mijn ogen irritant. In mijn ogen ben jij de vervanger van Kdeb samen met Mohamedia, Kdeb heeft het wel half afgeleerd en is onderhand minder irritant geworden (of ik ben minder het forum gaan lezen). Maar met jou gaat dit veel langer duren... veel langer...
 

DeletedUser

Guest
Gegroet Seaniscool,

Ik vind jou op dit moment irritanter dan mohamedia. Je bent niet de eerste op dit forum die probeert mensen tegen elkaar op te stoken. Kdeb mag dan irritant zijn, als er iemand irritanter zou zijn zou hij echt geen aankondiging van jou nodig hebben. Als ik me irritant ga gedragen wordt ik immers ook vanzelf beroemd hier.
Ik zie dus de relevantie van deze thread niet.

Sniels

daatvoor hoef je niet iri te zijn hoor
 

DeletedUser

Guest
MasterFire zei:
je hebt nog niet eens de 50 posts van het desbetreffende topic gelezen

Je hebt het mis, ik heb ze wel gelezen. Allemaal. :D

MasterFire zei:
Maar met jou gaat dit veel langer duren... veel langer...

Dus je denkt me nu al (zoals je zelf zei: na 1 post) te kennen? Dat noem IK nou voorbarig.
Verder heb je volgens mij het doel van de post niet begrepen. Het was dus niet mijn bedoeling een oordeel te vellen over Kdeb of mohamedania, ik wilde zeggen dat ik deze thread niet zo geweldig zinnig vind. Da's alles.
 

DeletedUser609

Guest
Je hebt het mis, ik heb ze wel gelezen. Allemaal. :D



Dus je denkt me nu al (zoals je zelf zei: na 1 post) te kennen? Dat noem IK nou voorbarig.
Verder heb je volgens mij het doel van de post niet begrepen. Het was dus niet mijn bedoeling een oordeel te vellen over Kdeb of mohamedania, ik wilde zeggen dat ik deze thread niet zo geweldig zinnig vind. Da's alles.

en je wilde zeggen dat je mijn vriend (Seaniscool) irritant vond geweldige entree die je maakt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het mis, ik heb ze wel gelezen. Allemaal. :D



Dus je denkt me nu al (zoals je zelf zei: na 1 post) te kennen? Dat noem IK nou voorbarig.
Verder heb je volgens mij het doel van de post niet begrepen. Het was dus niet mijn bedoeling een oordeel te vellen over Kdeb of mohamedania, ik wilde zeggen dat ik deze thread niet zo geweldig zinnig vind. Da's alles.

Ik houd niet van mensen die hun eerste post toewijden aan het vertellen van hun mening dat een topic onzinnig is... En ik vond hem wel erg zinnig, Kdeb is minder irritant geworden naar mijn mening ;)
 

DeletedUser

Guest
Manieren
Ga ten allen tijden met respect met elkaar om, en blijf beleefd.
Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als "stom" ervaart.
Het is toegestaan om spelers te provoceren in het "Politiek en Propaganda" forum, zolang deze tactiek gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit toegestaan. Niet op het forum, niet via een Privé Bericht en niet in het spel zelf.

Klachten over mede-spelers
Gebruik svp het support-systeem om regelbreuk van een andere speler te melden. Open geen onderwerpen hierover op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan