Verslagen tegenstanders

DeletedUser30607

Guest
Heey ik heb destijds op wereld 9 gespeeld en een bug gevonden ik heb hier een support over ingedient en dit kreeg ik eruit(zal wel private zijn maar daar gaat het niet om xD)

Bericht:
2009-03-09 16:47:59
Hoi, Ik doe nu ongeveer 2 weken mee aan wereld 9 ik ben nog nooit aangevallen staat dit er in een keer

11232 aankoopdelen 5.860

Dit zijn mijn verslagen tegenstanders als verdediger

Ik ben nog nooit aangevallen dus ik vind het wel vreemd dat er zomaar staat dat ik er 5860 heb

mvg aankoopdelen
BeNnOo. 2009-03-09 17:26:24
Beste aankoopdelen,

Die getallen kloppen, dus ooit zal je wel al eens zijn aangevallen :)

Met vriendelijke groeten,

Ben (BeNnOo.)
Support tribalwars.nl
2009-03-09 17:29:48
Nee ik weet het echt 100% zeker dat ik nooit van me leven op deze wereld ben aangevallen ik werwijder nooit berichten en de aanval staat er niet tussen op mij ik heb nooit op deze wereld troepen verloren dat weet ik 100% zeker:( kan je me verslagen tegenstanders niet op 0 zetten:(
BeNnOo. 2009-03-09 17:35:41
TWSTATS, je bent er dus die dag wel een paar gestegen ;)

Met vriendelijke groeten,

Ben (BeNnOo.)
Support tribalwars.nl
2009-03-09 17:51:38
Nu heb ik jullie:) Je hebt beginnersbescherming voor 7dagen:) En ik begon met 126 punten oftewel dit klopt niet
;-)
BeNnOo. 2009-03-10 17:25:43
Je hebt beginnersbescherming voor 5 dagen dus dat klopt wel ;)
Nice try overigens.

Met vriendelijke groeten,

Ben (BeNnOo.)
Support tribalwars.nl



--

Ik had na een paar dagen al verslagen tegenstanders al verdediger en ik weet zeker dat ik NOOIT aangevallen was of dat ik iemand aangevallen had.
Ondertussen ben ik er zelf achtergekomen wat waarschijnlijk ondertussen misschien de leiding wel weet(of niet).
Als je stopt op wereld 9(andere werelden waarschijnlijk ook) en je zet je account op verwijderen en je maakt een half jaar later met hetzelfde account weer een dorp aan op wereld 9 dan komen je verslagen tegenstanders als aanvaller/verdediger weer terug. Dit vind ik wel raar want het hoort zo te zijn dat alles weg is dus ook je ODA/ODD.
Ik wil hierom vragen of dit wel helemaal klopt omdat je zomaar je verslagen tegenstanders terugkrijgt.

Mvg MyWayOrTheHardWay (Toen aankoopdelen)
 

DeletedUser

Guest
Hee,

misschien een beetje een laat antwoord maar ik had het laatst ook. 2e Dag dat ik er was: 60k VT. Vond het heel vreemd! Alle berichten doorgezocht, stond niks. Nagekeken: nog 3 dagen beginnersbescherming.

Achja, so be it! Kan geen kwaad
 
Bovenaan