[Afgekeurd] Versimpelen doorgeven vv

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
376
Heyaaa,

na enige woordenwisseling met fam en duckje is het volgende gebleken: *even een iets zeer hypothetisch*

Dirkie heeft de vv van Jan, Henk en Klaas. Dirkie heeft de vv van die 3 accs al een aantal dagen en moet ze ook nog wel even doen. Nu plots is er een noodgeval bij een van de naasten van Dirkie, en om zich even niet te hoeven focussen op TW, geeft hij dus gewoon zijn vv af aan Pieter. In zijn haast vergeet Dirkie gewoon (dit is namelijk ook makkelijk over het hoofd te zien) de vvs van Jan, Henk en Klaas door te geven aan Pieter. Zo kunnen die accounts niet bespeeld worden.

Is het niet gewoon onlogisch dat als je de vv hebt van een acc en je zelf even wegmoet en je vv afgeeft, je daarop ook de vv van dat ander acc moet doorgeven?
Is de hele bedoeling van vakantievervanging niet het feit dat iemand anders de zorg van jouw account op zich kan nemen, hieronder valt dus ook de vvs draaien die jij ervoor al had.

Nu is mijn idee dus concreet: als je reeds de vv van een account hebt maar zelf je vv afgeeft, JOUW vakantievervanger dus ook de vv kan doen die jij reeds had, zonder dat je die eerst moet doorgeven.

Thanks & love you!

Joekes xx
Pieter
 
Reactiescore
1.049
tegen,
Of je moet t ook kunnen uitvinken
Maar de VV van jouw VV wil je niet per se de Vv van degenen voor wie jij VV doet laten doen. (klinkt fcking raar maar als persoon C de VV heeft van A en B en je je eigen acc doorgeeft aan D wil je niet altijd A en B mee laten gaan
 
Reactiescore
3.575
Gewoon zorgen dat de vv die je hebt staan bij iemand anders kan droppen voor je vv afgeeft. Heb hier eigenlijk nooit problemen mee gekend. Gewoon verantwoordelijkheid hebben is voldoende.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik snap Pieters probleem wel. Hij heeft het over noodgevallen. Ik ken dat nog wel van toen ik nog op W5 speelde. Ik draaide daar ook veel vv. Maar als ik een slechte dag had door mijn ziekte, moest ik die vv's kwijt en het zou makkelijk zijn als dat in 1 keer zou kunnen. Dus als ik mijn vv doorzet, dat er meteen alles wordt doorgezet. Het is tenslotte in het voordeel van de stam.

Overigens ben ik tegen langdurig vv's. Vv is voor als mensen op vakantie gaan of in een examenperiode zitten, niet om eeuwig te internen. Zou verboden moeten worden :p

Wat hier ook al wel geopperd wordt, het zou fijn zijn als degene die vv afgeeft, aan kan geven of hij wil dat het wordt doorgegeven. Maar dat geldt nu eigenlijk ook wel. Waarom is er nog geen mogelijkheid om doorgeven niet toe te staan? Tenslotte is de eigenaar verantwoordelijk voor het afgeven van zijn vv, maar als die vervolgens wordt doorgegeven.......
 
Reactiescore
0
Ik heb hierop ja gestemd, maar onder voorbehoud dat deze optie aan beide kanten uitgeschakeld kan worden. Hiermee bedoel ik dat voor het afgeven van de vv aangegeven moet kunnen worden of deze aan een derde partij overgedragen mag worden indien dit account ook in vv gaat (alternatief maar misschien een nieuw idee, een backup vv account, voor het moment dat het vv draaiende account zelf in vv gaat). En voor een vv afgevende partij ook de optie om toegang te verlenen tot derde partij vv's, waarmee ik onder toegang versta een tijdelijke overdracht totdat het werkelijk vv draaiende account weer uit de vv gaat en deze dan dus weer overneemt.

Ik denk dat als met dit soort optie's rekening word gehouden iedereen wel ja kan stemmen omdat het dan mogelijk is om dit geheel naar eigen smaak af te stellen, maar ik kan begrijpen dat je deze verantwoordelijkheid misschien niet bij anderen wil leggen omdat deze hier minder rekening mee houden dan jij zelf.
 
Bovenaan