Verschillende redenen waarom Mori een enorme noob stam is

DeletedUser

Guest
Hallo schatjes, dronkenlappen en mori-noobjes,

in dit topic wil ik jullie graag op de hoogte stellen van mijn mening, oftewel de terechte waarheid. Ik vind dit nodig omdat deze stam (mori)te vaak wegkomt met vuile spelletjes, noob gedrag en ik deze stam graag wat wel verdiende aandacht wil geven. Ik kon het dan door alle liefde die ik in me heb niet laten deze stam aan het licht te brengen d.m.v. dit topic.

Ik zal wanneer ik zin heb een reden schrijven waarom Mori de grootste noobstam van wereld 23 is, hierin zal ik af en toe Mori spelers persoonlijk zwart schilderen en zoveel mogelijk bewijs proberen te verzamelen. Deze redenen mogen worden besproken in dit topic, er mogen nieuwe redenen worden aangegeven (het is volgensmij een ontelbaar aantal:eek:) en Mori mag zich proberen te verdedigen. Mits zei dit niet doen ga ik ervan uit dat ze het met mij eens zijn. Deze kans schat ik dus op zo'n 90+%.

Dankzei mijn liefde, zal ik de eerste dag beginnen met 3 verschillende redenen.:bijl:

1. Mori bezit geen humor
Jawel jongens en lieve meisjes, dit is helemaal waar! Terwijl Serve en de dronkenlappen het forum en de wereld 23 chat gezellig houden, zijn er spelers zoals o.a. Dionlinn, liquicity, RBOownz, knight unit (etc.) die alleen maar serieus kunnen doen. Hiermee vervelen ze de wereld 23 community alleen maar kapot met hun saaie gedoe. Het is een spelletje noobs, dit hoort leuk te zijn en geen terror-bewind. We zijn nog geen knarrige 80 jarige mannen die alleen maar de krant lezen en schaken... Dus hophop.

Een leuke grap van Rhino die op deze manier wordt beantwoord, saai hoor! Echt alle berichten die ik van hem vond waren saai, serieus gereageert op grappen en nog saaier.

Kun je zeker niet beantwoorden he ?
op een normale en goeie manier.

Hypocriet is zo ongeveer zijn favoriete woord, get over it!

aangebrand. Rofl, ook al zo hypocriet. Ik kom in de chat en je stelt je aan als een baby. Wie is er dan snel aangebrand?

Ook in pm´s zijn ze saai. Tot nu toe heb ik alleen maar ex S.´ers die tenminste nog enigsinds door mij zijn opgeleid leuke gesprekken zien voeren, voorderest is het direct een enorme arrogante bek of saaiheid. Onderstaande pm is daar een direct voorbeeld van. Eerst zelf pmen, wat nog best gezellig is. Dan antwoord ik, komt Sietse-terror online en kapt me direct af.:( Stom hoor.

Liquicity 14.09.12 00:54
Een uiterst goede avond.

L.

The Dawn 14.09.12 00:54
hoihoi:)

The Dawn 14.09.12 01:02
Welterusten.

dodge of stacker. That's the question.

knuffels,

D.

Liquicity 14.09.12 01:03
staat toch allemaal al stack schat.

geen probleem.

slaap lekker oud stamgenootje van me ;)

xx L.
Eucalyptus Sunrise

The Dawn 14.09.12 17:37
Oei, dat zijn te grote stacks voor noobs zoals mij:D.

Knuffels,

D.

Liquicity 14.09.12 18:29
Leuk voor je.

Sietse|[player]Liquicity[/player]

The Dawn 14.09.12 18:53
Zeker weten, ik voel me vereerd.

Knuffels,

D.

Lijkt me duidelijk dus, weerwoorden hierop hoor ik graag.

2. Liquicity is een backstabber
Dit is het grootste backstabber account aanwezig op wereld 23. Dit is al eerder bewezen door opper-dronkenlap careless in dit topic. Hiernaast is de stam Mori al eens eerder uit elkaar gevallen, naar mijn mening puur als excuus wat in de weg liggende leden te dumpen. Ook zijn er tijdens het spion-vinden wat vieze acties uit gevoerd waar o.a. sixfeetmen het slachtoffer van was. Dit allemaal dankzei het account Liquicity

Ondanks dat dit alweer lang geleden is, lijkt het erop dat sietse-terror zijn oude praktijken de laatste tijd aan het herpakken is. Zo liet hij niet zo lang geleden weten dat hij een overstap naar Serve wel ziet zitten. Ik bedoel, dude dan moet je eerst maar eens binnen komen.:rolleyes:. Wij willen uitdaging, zelfs de beste top 20 spelers worden de laatste tijd door ons afgewezen...

[donderdag 23 augustus 2012 17:41] Sietsecity(ofzo;p) D.:

<<< denk dat ik maar naar Serve stap -.-

Ook maakt die achter de rug (of niet?) van Mori leden stiekem dealtjes te maken met Serve. Wie uit Mori wist dat die recent probeerde een bg met Serve probeerde aan te smeren? Dit heb ik zonder te vragen uit mijn pm's gekopieerd, sorry daarvoor lief stamgenootje van me!

[22:07:16] Sietsecity D.: anti Drunk propaganda
[22:07:19] Sietsecity D.: anti Drunk propaganda
[22:07:27] Sietsecity D.: Wij zijn zelfs bereid.
[22:07:31] Sietsecity D.: Bg / Nap met jullie aan tegaan
[22:07:40] Sietsecity D.: om tegen drunk te strijden.

En dit was lange tijd (en miss nu nog) het grote voorbeeld uit Mori?


3. Mori is een intern/barbedelstam
Ja Mori zijn hier echte bazen in, internen. Laatst werd het argument geopperd ''wij hebben evenveel leden als Serve, ondanks al onze massa's recruits''. uhu, dat klopt. Niet omdat jullie goed zijn maar omdat jullie niks kunnen en elkaar internen. Ook massa's barbs edelen zit er vaak tussen. Master Grumpy heeft mijn grootmacht al een keer gejat met het edelen van 50 3k barbs in een dag. Noob!:mad: Ook hun ODA is belachelijk laag, 200mil na 3 maanden? Indocility heeft jullie totale stammen ODA al bijna bereikt in zijn eentje:rolleyes:. Probeer die aanvalknop eens op te zoeken... intern intern intern. Mypride staat in jullie top 10 ODA rangen, terwijl hij met uitstek het kleinste Mori acc is... barbedelaar

4. Mori zijn bangerds. deel 1/2 deel 2/2

5. Mori is te slecht/zwak om alleen iets te kunnen. Deel 1/1

Genoeg P&P te ontdekken, genoeg dingen waar weerwoorden op zijn te vinden. Kan nog minimaal 5 redenen uit de losse pols bedenken, dus ik houd dit topic nog wel even bezig.:D Hou het leuk, hopelijk wordt dit forum weer wat interessanter. Morgen redentje nr 4. Let niet op spelling, ik doe dit in mijn vrije tijd en ga hier niet meer tijd dan nodig is aan verdoen. Een paar leuke spotprenten zouden leuk zijn, laat maar zien dan plaats ik ze hierbij:D

Knuffels,

D.

ps. Mori zijn noobs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57683

Guest
Het is bijna topic vervuiling om hier te reageren (A)
Echter is een Bedankje niet genoeg voor een Bazen Topic als dit ;)

Denk dat ik namens heel Drunk/AAA mag spreken als ik zeg dat het een genot is om je terug te hebben op het AF David, (hoop tenminste dat dit niet een eenmalige post is:p)
Vanzelfsprekend zal er uit de richting van Drunk bewijsmateriaal aangeleverd gaan worden indien gewenst :D
 

DeletedUser65072

Guest
Tja word er zelf een beetje emotioneel van :$

Zo mooi verwoord :)
En het klopt ook allemaal :)

Toppie werk :)

(L) you :D
 

DeletedUser59552

Guest
Beauty post!

Echt 1 die ik nog vaak terug zal lezen:D
 

DeletedUser64702

Guest
Ik hou ook van jullie hoor. ben benieuwd naar de volgende posten!
 

DeletedUser

Guest
Ook zijn er tijdens het spion-vinden wat vieze acties uit gevoerd waar o.a. sixfeetmen het slachtoffer van was. Dit allemaal dankzei het account Liquicity

Dit is helemaal waar!! ikzelf was er ook door genaaid!!!

Ik moet liquicity wel bedanken dat ik dankzij hem nu wel bij de juiste groep zit!!
 

DeletedUser64702

Guest
Dit is helemaal waar!! ikzelf was er ook door genaaid!!!

Ik moet liquicity wel bedanken dat ik dankzij hem nu wel bij de juiste groep zit!!

Ok , Leg eens nader uit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ok , Leg eens nader uit?

Aangezien mijn oude account Tankmokum is.
De stam viel uit elkaar door die spion.

Ik heb gevraagd om weer uitgenodigd te worden, nooit een reactie gekregen ik denk dat het genoeg zegt:):rolleyes:
 

DeletedUser40384

Guest
Even een algemene opmerking, ik vind dit een mooi topic, waarin argumenteren een grote rol gaat spelen. Houdt wel in het achterhoofd dat dit een spelletje is en ga een beetje respectvol met elkaar om ;) Dan rest mij nu enkel nog te zeggen, mogen de beste argumenten winnen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59552

Guest
Aangezien mijn oude account Tankmokum is.
De stam viel uit elkaar door die spion.

Ik heb gevraagd om weer uitgenodigd te worden, nooit een reactie gekregen ik denk dat het genoeg zegt:):rolleyes:

ben jij tankmokum?? Waarom nooit ons gepmd dat je op log zat man :p tankafca herinner ik me nog wel en ook dat je daarna op tankmokum gegroeid was :p
 

DeletedUser

Guest
Weetniet:p:p
Vanaf de 200K zat ik op Tankmokum en die heb ik zo hoog mogelijk gemaakt nu zit ik op LoG :D
 

DeletedUser

Guest
Even een algemene opmerking, ik vind dit een mooi topic, waarin argumenteren een grote rol gaat spelen. Houdt wel in het achterhoofd dat dit een spelletje is en ga een beetje respectvol met elkaar om ;) Dan rest mij nu enkel nog te zeggen, mogen de beste argumenten winnen :p

Ik zal nooit iemand aanvallen om irl zaken;). Verder agja, wist ik veel dat je pm's niet voluit mocht tonen... Heb alles in skype dingesen nog zo goed mogelijk aangepast.
 

DeletedUser51666

Guest
Thahahah, tot nu toe is het vooral Liq. die wordt gekraakt en de oud S.'ers geprezen en tergelijke tijd worden afgemaakt voor hun keuze :D. Vind het nu al een top topic :). Blijf zo doorgaan D. Maar moet ook dit zeggen. Dat ik bij hun top 10 ODA zit is al te danken aan E. toendertijd dat hij mij eens los liet gaan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23694

Guest
Thahahah, tot nu toe is het vooral Liq. die wordt gekraakt en de oud S.'ers geprezen en tergelijke tijd worden afgemaakt voor hun keuze :D. Vind het nu al een top topic :). Blijf zo doorgaan D. Maar moet ook dit zeggen. Dat ik bij hun top 10 ODA zit is al te danken aan E. toendertijd dat hij mij eens los liet gaan :)

Ja, maar dat is E. he :p mhawmhaw ouid S'ers, alleen jij he schattie.
Die Brutes, is gewoon naab, kan alleen farmen en een grote smoel opzetten. Past prima bij de noobs van Mori :')
 

DeletedUser51666

Guest
Ja, maar dat is E. he :p mhawmhaw ouid S'ers, alleen jij he schattie.
Die Brutes, is gewoon naab, kan alleen farmen en een grote smoel opzetten. Past prima bij de noobs van Mori :')

Daar heb je het mis. Lean van op liq is ook oud s'er. En wat jullie van brutus vinden is mij niet ontgaan. maar laat die jongen. Is wel men buurtje :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar dat is E. he :p mhawmhaw ouid S'ers, alleen jij he schattie.
Die Brutes, is gewoon naab, kan alleen farmen en een grote smoel opzetten. Past prima bij de noobs van Mori :')

Strooien met onzin, is het niet tijd voor de was?
 
Bovenaan