DeletedUser
Guest
Juistwas het bijna vergeten te vermelden ^^ RF jullie waren maar de 2 keuze van d inc e
een goeie maand geleden kwam de vraag richting 24/7 of we geen intresse hadden in fusie . Wij hebben dat toen afgewezen .
klopt
Juistwas het bijna vergeten te vermelden ^^ RF jullie waren maar de 2 keuze van d inc e
een goeie maand geleden kwam de vraag richting 24/7 of we geen intresse hadden in fusie . Wij hebben dat toen afgewezen .
jongens wat maakt het uit dat RF en d inc e samen zijn ge gaan lekker boeit als ze denken dat ze sterker laat ze dat denken wat maakt het uit nr 1 of 2 of 3 te zijn als stam als je het naar je zin heb in je stam komt de rest van zelf maar ben wel benieuwt hoe lang RF op 1 blijft
Hallo, ik ben Christine (goh ) en jullie nieuwe forummod.
Erg streng zal ik niet zijn, tenzij er echt een puinhoop van gemaakt wordt. Hou het dus een béétje netjes, en dan zal je van mijn aanwezigheid niet al te veel merken.
als ze denken dat ze sterker zijn laat ze dat denkenjongens wat maakt het uit dat RF en d inc e samen zijn ge gaan lekker boeiend als ze denken dat ze sterker zijn laat ze dat denken wat maakt het uit nr 1 of 2 of 3 te zijn als je het naar je zin heb in je stam komt de rest van zelf maar ben wel benieuwt hoe lang RF op 1 blijft
Hij gaat er aan, maar dat is niet de verrassing!!!!
Schelle,
Op welke dorpen van matty moeten mijn clears komen?