Verrassing op W13

DeletedUser

Guest
Juist :) was het bijna vergeten te vermelden ^^ RF jullie waren maar de 2 keuze van d inc e ;) een goeie maand geleden kwam de vraag richting 24/7 of we geen intresse hadden in fusie . Wij hebben dat toen afgewezen .

klopt ;)

DeletedUser

Guest
jongens wat maakt het uit dat RF en d inc e samen zijn ge gaan lekker boeiend als ze denken dat ze sterker zijn laat ze dat denken wat maakt het uit nr 1 of 2 of 3 te zijn als je het naar je zin heb in je stam komt de rest van zelf maar ben wel benieuwt hoe lang RF op 1 blijft

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jongens wat maakt het uit dat RF en d inc e samen zijn ge gaan lekker boeit als ze denken dat ze sterker laat ze dat denken wat maakt het uit nr 1 of 2 of 3 te zijn als stam als je het naar je zin heb in je stam komt de rest van zelf maar ben wel benieuwt hoe lang RF op 1 blijft

eindelijk iets om over te praten :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Juist :) was het bijna vergeten te vermelden ^^ RF jullie waren maar de 2 keuze van d inc e ;) een goeie maand geleden kwam de vraag richting 24/7 of we geen intresse hadden in fusie . Wij hebben dat toen afgewezen .

Gelukkig maar dat jullie ze niet goed genoeg bevonden, anders hadden wij er niet zo een fijne stamleden bij.

DeletedUser

Guest
Dames en Amy,
Het is niet de bedoeling om hier infractions of bans te discussiëren.... óók niet die van anderen :)

DeletedUser42600

Guest
worden die post's nou weggehaald:(

Dan zeg ik het maar. Lekker veel ... in je tekst venco.

DeletedUser

Guest
Hmm mijn eerste post was wel gerelateerd aan dit onderwerp en is ook weg :confused: Nuja ga ik maar weer niks meer posten hoor ...

DeletedUser

Guest
Heil aan de nieuwe dictator van wereld 13:cool:

Hallo, ik ben Christine (goh ) en jullie nieuwe forummod.
Erg streng zal ik niet zijn, tenzij er echt een puinhoop van gemaakt wordt. Hou het dus een béétje netjes, en dan zal je van mijn aanwezigheid niet al te veel merken.

De nieuwste verrassing dus..
Dat was vorig jaar zeker? Toon je nu je ware aard? Oh wat heb ik zin om met RL-stuff te smijten :D

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jongens wat maakt het uit dat RF en d inc e samen zijn ge gaan lekker boeiend als ze denken dat ze sterker zijn laat ze dat denken wat maakt het uit nr 1 of 2 of 3 te zijn als je het naar je zin heb in je stam komt de rest van zelf maar ben wel benieuwt hoe lang RF op 1 blijft
als ze denken dat ze sterker zijn laat ze dat denken
Als je deze zin weglaat ben ik het volkomen met je eens !

Bovenaan