Verrassing 2

DeletedUser79077

Guest
Een hele goedemorgen,

Ik heb ook maar een AF-account aangemaakt om wat context aan te bieden in de naar mijn adres geschoten beschuldigen. Ik vind het dan ook jammer dat ik dit moet doen, vooral omdat ik een van de personen was die een volle dag een VV heeft gedraaid voor je @Alex Lannon. toen je aangevallen werd door Quid.

Op het moment dat ik inlogde op je vakantievervanging, had ik een flinke reeks incomings, die ik doordat ik de vakantievervanging had aangenomen zelf niet kon tegenhouden. Daarnaast waren al je troepen zo goed als gesloopt, waardoor het simpelweg deffen van de dorpen niet te doen was.

Ik wist dat je je wou laten internen en ik heb hier dan ook contact over gehad met ConfusingSnow en heb hem nog geholpen met het vooredelen van een aantal dorpen van je, ik was me er echter niet van bewust dat je je dorpen had weggegeven aan DGM. In onderstaande screen geef je inderdaad aan dat je er mee gaat stoppen, echter spreek je hier niet over DGM.

dlgCcG.jpg


Ook op je account zelf was er geen enkel bewijs te vinden dat je je zou laten internen door DGM, mocht ik dit gezien hebben, zou dit natuurlijk de zaak veranderd hebben. Echter waren je mededelingen afgeschermd voor de vakantievervanging en zo was ik onmogelijk op de hoogte dat jij je dorpen had beloofd aan DGM.

WF98Ca.jpg



en ivm de stab, die komt vanaf de nieuwe No recruit Cliff burton door looptijd info door te geven aan No. van lopende interns zodat Quid pro gewoon een edelclear na de treintjes kon plaatsen.
kan niet de bedoeling zijn als je een vv afgeeft om dorpen leeg te zetten voor dgm-o en confusing dat hij ze dan schenkt aan de "vijand", heb ze dan maar gesniped

Ik was me dus niet bewust van het feit dat je je dorpen aan DGM had beloofd, mocht dit wel zo zijn, zoals ik al zeg had dit de zaak veranderd, dat je een miscommunicatie vanaf jouw kant vertaald naar een stab van mijn zijde vind ik dan ook jammer en had graag gezien dat het anders was. Ik dacht dat er gewoon clears jouw kant op kwamen, vooral ook omdat een aantal dorpen die je zogezegd zou laten "internen", niet leeg stonden.

Rick
 
Reactiescore
1.075
Misschien is het te logisch voor mij, maar is het niet logisch dat je je laat internen door een BG/pbg op het moment je stopt, en je huidige stamgenoten niets met die dorpen kunnen, ipv door je vijand waar je al 2 tal maanden mee in oorlog bent en meerdere massas samen met die BG stam op hebt uitgevoerd? Just thinking .
 

DeletedUser78672

Guest
Misschien is het te logisch voor mij, maar is het niet logisch dat je je laat internen door een BG/pbg op het moment je stopt, en je huidige stamgenoten niets met die dorpen kunnen, ipv door je vijand waar je al 2 tal maanden mee in oorlog bent en meerdere massas samen met die BG stam op hebt uitgevoerd? Just thinking .

Wat een ontzettend hypocriet mannetje ben jij joh,je loopt maar te blazen dat je stopt.
Dan drop je de vv bij mijn account neer zonder ook maar een woord te wisselen(we hebben stamchat,discord,forum)maar nee meneer legt gewoon zijn vv bij ons neer en zoek het maar uit verder.

We hebben het uitgezocht en we hebben gedaan wat ons het beste uitkwam punt

Zelf neem je niet eens de moeite om je zogenaamde interns netjes af te handelen,moet een ander voor je doen ongevraagd ook nog eens.

Je doet hier net of je de beste speler bent die tw ooit gehad heeft maar wanneer er een speler op bezoek komt om je dorpjes te stelen moet je vv hebben,wanneer je account wil laten internen moet je hulp hebben.
Van jou soort spelers zitten er dertien in een dozijn,popie jopie doen als je wat sniped of veroverd maar wanneer het ff niet gaat zoals je wilt gauw zeggen heb vv nodig want heb geen tijd.

Mvg
 
Reactiescore
1.367
Wat een ontzettend hypocriet mannetje ben jij joh,je loopt maar te blazen dat je stopt.
Dan drop je de vv bij mijn account neer zonder ook maar een woord te wisselen(we hebben stamchat,discord,forum)maar nee meneer legt gewoon zijn vv bij ons neer en zoek het maar uit verder.

We hebben het uitgezocht en we hebben gedaan wat ons het beste uitkwam punt

Zelf neem je niet eens de moeite om je zogenaamde interns netjes af te handelen,moet een ander voor je doen ongevraagd ook nog eens.

Je doet hier net of je de beste speler bent die tw ooit gehad heeft maar wanneer er een speler op bezoek komt om je dorpjes te stelen moet je vv hebben,wanneer je account wil laten internen moet je hulp hebben.
Van jou soort spelers zitten er dertien in een dozijn,popie jopie doen als je wat sniped of veroverd maar wanneer het ff niet gaat zoals je wilt gauw zeggen heb vv nodig want heb geen tijd.

Mvg
Ez rekt

Doei steff
 
Reactiescore
207
"We hebben het uitgezocht en we hebben gedaan wat ons het beste uitkwam punt"

Prachtige mentaliteit :p
Ik vind het persoonlijk maar een zwakke uitleg, lijkt niet alsof er enige moeite gedaan is om rekening te houden met de eigenaar van het account, eerder met wat zoals je zelf toegeeft jullie het beste uitkwam.

Hoe de hele situatie ineen zit weet ik het fijne niet van dus spreek ik me ook niet over uit.
 
Reactiescore
1.075
Wat een ontzettend hypocriet mannetje ben jij joh,je loopt maar te blazen dat je stopt.
Dan drop je de vv bij mijn account neer zonder ook maar een woord te wisselen(we hebben stamchat,discord,forum)maar nee meneer legt gewoon zijn vv bij ons neer en zoek het maar uit verder.

We hebben het uitgezocht en we hebben gedaan wat ons het beste uitkwam punt

Zelf neem je niet eens de moeite om je zogenaamde interns netjes af te handelen,moet een ander voor je doen ongevraagd ook nog eens.

Je doet hier net of je de beste speler bent die tw ooit gehad heeft maar wanneer er een speler op bezoek komt om je dorpjes te stelen moet je vv hebben,wanneer je account wil laten internen moet je hulp hebben.
Van jou soort spelers zitten er dertien in een dozijn,popie jopie doen als je wat sniped of veroverd maar wanneer het ff niet gaat zoals je wilt gauw zeggen heb vv nodig want heb geen tijd.

Mvg

Ik legde de vv bij jou op vraag van confusing zodat je mn noordcluster kon vooredelen, confusing zal het wellicht ook wel gezegd hebben, overigens was dat maar voor een 7 tal uurtjes, in die 7 tal uren kwam je erop uit om de dorpen aan de vijand te schenken. Vreemd. Je kon t zelf ook even gevraagd hebben, zoals je zelf zegt via de discord chat of bepaalde dorpen naar No mochten ipv King en nog meer bepaald Dgm te stabben want dat is het overduidelijk.
Het was trouwens ook al langer dan vandaag duidelijk dat ik een belachelijk druk schema heb, ook de reden van de fusie met laukeh dus. Had je als WSTer wel moeten weten, dus ja een vv tijdens incomings is dan wel handig... :rolleyes:
 

DeletedUser78899

Guest
"We hebben het uitgezocht en we hebben gedaan wat ons het beste uitkwam punt"

Prachtige mentaliteit :p
Ik vind het persoonlijk maar een zwakke uitleg, lijkt niet alsof er enige moeite gedaan is om rekening te houden met de eigenaar van het account, eerder met wat zoals je zelf toegeeft jullie het beste uitkwam.

Hoe de hele situatie ineen zit weet ik het fijne niet van dus spreek ik me ook niet over uit.

Lijkt me ook wel aannemelijk om te doen wat het beste is voor je stam als de persoon waarvan je de vv hebt toch al aangeeft op delete te zullen gaan. Je kan evengoed die dorpen ineens naar stamgenoten overplaatsen ipv eerst nog 5+ dagen te wachten tot ze barbaar zien geworden.

Vond het wel een duidelijke en respectvolle uitleg van de bedrijfseconoom trouwens. Als het goed is mag het ook gezegd worden, ookal zit/zat die dan in een vijandelijke stam.
 
Reactiescore
1.075
Lijkt me ook wel aannemelijk om te doen wat het beste is voor je stam als de persoon waarvan je de vv hebt toch al aangeeft op delete te zullen gaan. Je kan evengoed die dorpen ineens naar stamgenoten overplaatsen ipv eerst nog 5+ dagen te wachten tot ze barbaar zien geworden.

Vond het wel een duidelijke en respectvolle uitleg van de bedrijfseconoom trouwens. Als het goed is mag het ook gezegd worden, ookal zit/zat die dan in een vijandelijke stam.

er was aangegeven dat ze in de dag konden vooredelen voor confusing, niet de looptijden van je bg stam doorgeven zodat je vijand deze kan backtimen, ziet niemand hier dan de stab van in ?
 

DeletedUser78672

Guest
Ik legde de vv bij jou op vraag van confusing zodat je mn noordcluster kon vooredelen, confusing zal het wellicht ook wel gezegd hebben, overigens was dat maar voor een 7 tal uurtjes, in die 7 tal uren kwam je erop uit om de dorpen aan de vijand te schenken. Vreemd. Je kon t zelf ook even gevraagd hebben, zoals je zelf zegt via de discord chat of bepaalde dorpen naar No mochten ipv King en nog meer bepaald Dgm te stabben want dat is het overduidelijk.
Het was trouwens ook al langer dan vandaag duidelijk dat ik een belachelijk druk schema heb, ook de reden van de fusie met laukeh dus. Had je als WSTer wel moeten weten, dus ja een vv tijdens incomings is dan wel handig... :rolleyes:

Jij draait de hele boel om jochie,je legt vv bij ons neer,dan moeten wij weten dat het maar voor een 7 tal uren is,en dan moeten we ook nog aan jou vragen wat we precies op je vv moeten doen?

er was aangegeven dat ze in de dag konden vooredelen voor confusing, niet de looptijden van je bg stam doorgeven zodat je vijand deze kan backtimen, ziet niemand hier dan de stab van in ?

Je gaat toch niet huilen he jongen?
 
Reactiescore
1.075
als martijn (confusing) tegen mij zegt dat ik vv bij jullie moet droppen overdag, dan doe ik dat en ga ik ervanuit dat er communicatie tussen jullie 2 is, verklaard nog steeds niet waarom je looptijden aan quid doorgeeft?
 
Reactiescore
760
Ligt het aan mij of zie ik alleen tijden , ik zie nergens dat het incs van Quid zijn
 
Bovenaan