Verplaats item

DeletedUser79108

Guest
Dag allemaal

Toen ik begon op W59 had ik een verplaats item, ik heb dit dan gebruikt om dichter bij een vriend te liggen. Die is echter opnieuw begonnen in de buurt van een andere vriend, waar ondertussen al meerdere vrienden lagen. Ik besloot om dit niet te doen, maar nu blijkt dat mijn locatie absoluut niet gunstig is omdat er een grote stam naartoe aan het migreren is. Ik begin dus opnieuw, er van uit gaande dat ik mijn dorp kon verplaatsen. Nu blijkt dat ik helemaal geen verplaats item gekregen heb, en ik mijn dorp dus helemaal niet kan verplaatsen? Ik volg de logica niet, waarom zou dit niet kunnen, als je opnieuw begint zou dit toch een "schone lei" moeten zijn? Of is het gewoon een feature die ontbreekt?
 

DeletedUser17472

Guest
Je krijgt enkel een verplaatsitem als je zelf, zonder uitnodiging en zonder pre-registratie, start op een spelwereld. Bij een herstart ontvang je geen verplaatsitem.
 

DeletedUser79108

Guest
Dat houd toch geen steek?! Nu kan ik dus niet in de buurt van mijn vrienden liggen? Opnieuw beginnen is toch opnieuw beginnen xD Waarom zou je dat niet kunnen doen....
 

DeletedUser17472

Guest
De instellingen zijn gewoon zo. Zijn zo ook altijd geweest en die zullen ook niet veranderen. Je kunt je account op delete zetten en over 6 dagen opnieuw laten uitnodigen door je vrienden. Dat houdt dan dus wel in dat je 5 à 6 dagen niet kunt spelen.
 

DeletedUser79108

Guest
Dan is dat vrees ik de enige optie... Dat is echt wel jammer, er zou ook echt een vermelding moeten staan dat je je dorp niet kan verplaatsen. Echt zonde dat ik het op deze manier te weten moest komen :(
 
Reactiescore
1.140
De instellingen zijn gewoon zo. Zijn zo ook altijd geweest en die zullen ook niet veranderen. Je kunt je account op delete zetten en over 6 dagen opnieuw laten uitnodigen door je vrienden. Dat houdt dan dus wel in dat je 5 à 6 dagen niet kunt spelen.

Hoe zo niet vind het vrij logisch dat als je opnieuw begint je ook zo'n item krijgt.
En ik zou het dus best zien gebeuren dat ze dat later als nog gaan invoeren.
Ook al heb je volgensmij de optie om bij het opnieuw beginnen een start locatie te kiezen in de buurt van een vriend maar dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen.
 
Bovenaan