Verover de schildwapens feedbacktopic

DeletedUser78324

Guest
Yes yes yes, eindelijk een nieuwe hahahaha gelukkig maar, ik ga deze wereld domineren Biggie2829 naar de top!! !

Ps weet iemand hoe je deze weer kan kopen als ik niet belgië ben?

Nou dit is echt een slechte grap:
d57c6e6083.jpg
 

DeletedUser75709

Guest
vraag?


wat doet de zeldzaamheid er toe?
je ken net zo goed sets van de minst zeldzame hebben geven evenveel edelstenen toch?
 

Deleted User - 487871837

Guest
vraag?


wat doet de zeldzaamheid er toe?
je ken net zo goed sets van de minst zeldzame hebben geven evenveel edelstenen toch?

Ja.
Alleen zijn de zeldzame belangrijk om de volle sets en meer diamanten te krijgen.

5 paarden geeft je minder dan 1 setje van 5 verschillende.
 

DeletedUser78432

Guest
Van dd.mm tot dd.mm kun je waardevolle schildwapens verdienen.

Ja nuttige info.
dacht ik ook al ^^

voor iedereen, op de engels versie (.net) is dit ook net rond gestuurd maar daar met datum. 5 mei tot 7 mei dus ik gok dat dat hier hetzelfde zal zijn.
 

DeletedUser78432

Guest
''Van 05.05 tot en met 07.05 kun je waardevolle schildwapens verdienen''
nieuwe mededeling.

Ik kan de toekomst voorspellen!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben net twee keer achter elkaar aangevallen door dezelfde speler en hij heeft twee wapens van me gejat. dat hoort toch niet te kunnen? Na 1 keer winnen is het toch klaar?
 

DeletedUser20542

Guest
Die verdedigingskans is wel bullshit trouwens. Met een verdediging van 81% toch 3x binnen 30 seconden een schild kwijt. Kon alles maar volgens die 19% gaan. Bij deze hoop ik dat Ajax 19% kans heeft om de finale van de Europa League te halen en te winnen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Die verdedigingskans is wel bullshit trouwens. Met een verdediging van 81% toch 3x binnen 30 seconden een schild kwijt. Kon alles maar volgens die 19% gaan. Bij deze hoop ik dat Ajax 19% kans heeft om de finale van de Europa League te halen en te winnen.

Ja en ik verlies 2x een aanval op iemand terwijl er 10% verdedigingskans was.
Bij deze hoop ik dat Ajax 90% kans heeft om de Europa league te winnen.
 
Reactiescore
2.490
Kans blijft Kans en kan dus verkeerd uitdraaien ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kans blijft inderdaad een kans maar volgens mij is de ingestelde kans van het event wat anders dan wat er gebeurd. Die cijfers zijn niet representatief voor de echte kansen erachter dus beter wordt op dat vlak het event wat op gebeurd.

Ik heb liever dat ik met 7 kampioenen thuis op mijn scherm 50% zie staan en dan 1 op 2 verlies, dan dat ik 89% zie staan als verdedigingskracht maar 5 aanvallen op rij items verlies. Tis gewoon te zot voor woorden.
 
Bovenaan