Verlies

DeletedUser

Guest
Ik vind het altijd wel leuk om de mensen die ik aan het edelen ben, een leuk berichtje te sturen. Krijg je altijd van die leuke reacties, waarop ik heel koel antwoord geef. Dan een tijdje doorgaan, en ze ontploffen zowat:D.
Ach, laats vroeg iemand me wrm ik hem geedeld het tijdens stammenoorlogje in mijn vorige stam op W3 :p en waarom ik niet iemand anders uit zijn stam had geedeld.. Die voelde blijkbaar dus niet zoveel voor zijn medeleden.. :p Speel trouwens ook wel op W5 maar ben daar helaas niet zo goed.. :p

DeletedUser

Guest
Op dit moment is het vrij versturen van grondstoffen op de marktplaats gedeactiveerd. Je kunt wel aanbiedingen plaatsen. Heel slim dat afpersen al zou ik toch wat beters verzinnen.... Volgende keer beter nadenken voordat je met zoiets 'slims' komt...

haha precies hetzelfde als wat ik dacht, in ieder geval blijf ik volhouden dat ik niet stop met aanvallen totdat ik dagelijks een behoorlijke hoeveelheid grondstoffen ontvang van hen XD en ze trappen er met open ogen in :D

DeletedUser343

Guest
Je kan gaan werken met handelen tegen een hele lage factor maar dat kost je een stuk meer moeite dan hem ff te farmen :)

DeletedUser

Guest
Ik vind het altijd wel leuk om de mensen die ik aan het edelen ben, een leuk berichtje te sturen. Krijg je altijd van die leuke reacties, waarop ik heel koel antwoord geef. Dan een tijdje doorgaan, en ze ontploffen zowat:D.

Daar heb ik een leuke variatie van: Gewoon doen alsof je er niks vanaf weet en zeggen: wat?

dan is de explosie nog groter :D

DeletedUser

Guest
Hoe dit spel meestal verloopt voor mij:

1) Stuur aanvallen.
2) Ontvang een berichtje: "Wrm val je me aan?"
3) Stuur meer aanvallen.
4) Ontvang een berichtje: "Onze stammen zijn toch vrinden?"
5) Neem zijn dorpen over.
6) Ontvang een berichtje: "Mijn maten zulle je vernietige!!"
7) Neem nog meer van zijn dorpen over.
8) Ontvang een berichtje: "Ik ging toch stoppe!"
9) Neem zijn laatste dorpen over.
10) Ontvang een berichtje: "Ge stinkt" (Ge-edit omdat er ook mensen onder 13 jaar dit spel spelen.)

DeletedUser

Guest
haha precies hetzelfde als wat ik dacht, in ieder geval blijf ik volhouden dat ik niet stop met aanvallen totdat ik dagelijks een behoorlijke hoeveelheid grondstoffen ontvang van hen XD en ze trappen er met open ogen in :D

Haha, helemaal niet!

Je hebt geen troepen meer, je bent uitgeschakeld vriend

Je hopeloze aanvallen op mijn leden zijn allemaal alweer afgeslagen.

DeletedUser

Guest
Hoe dit spel meestal verloopt voor mij:

1) Stuur aanvallen.
2) Ontvang een berichtje: "Wrm val je me aan?"
3) Stuur meer aanvallen.
4) Ontvang een berichtje: "Onze stammen zijn toch vrinden?"
5) Neem zijn dorpen over.
6) Ontvang een berichtje: "Mijn maten zulle je vernietige!!"
7) Neem nog meer van zijn dorpen over.
8) Ontvang een berichtje: "Ik ging toch stoppe!"
9) Neem zijn laatste dorpen over.
10) Ontvang een berichtje: "Ge stinkt" (Ge-edit omdat er ook mensen onder 13 jaar dit spel spelen.)

holly wat doe je hier?

DeletedUser

Guest
niet perma, maar gewoon. tot december. ik stop nu met hier praten anders wordt ik hier ook geband. niet fijn

Bovenaan