DeletedUser2992
Guest
oh help, de zoveeeelste n00b die niet tegen z'n verlies kan 
gezellig,, heb van mn farm inmiddels paar berichtjes gehad dat ik maar moest opassen want anders...
Later kreeg ik een berichtje van zn vriend dat ik hem niet meer moest farmen omdat ik anders in de problemen zat enzo ...
Ach goed laat um nu ff groeien zodat zn grondstoffen wat groter zijn en val hem s avonds nog ff aan om zn gemaakte troepen beleefd te cremeren![]()
verkenners zei:xxx vandaag om 16:28 uur
waarom val jij mij altijd aan met verkenners?
is er iets wat je van mij wilt hebben, of wat is er?
Kineticum vandaag om 18:28 uur
xxx,
Momenteel heb ik weinig nodig.
Het enige is, dat ik wil bijhouden wat iedereen in mijn omgeving heeft omdat zo naar mijn voordeel te brengen.
xxx vandaag om 18:45 uur
ok is goed. ik wil geen problemen met u hebben, ik vroeg dit alleen omdat je dit al 2keer gedaan hebt vandaag
Kineticum vandaag om 22:40 uur
Het zal ongetwijfeld nog vaker gebeuren.
Hahaha, echt eerst de ander 'gerust stellen' en daarna BAM ^^, leuke buur ben jij xD
...maar als ik farm heb ik eerder zin om diegene te gaan uitschelden omdat ik soms veeeel verlies![]()
***: kap gewoon anders haal ik er mensen bij
Draganta vandaag om 18:29 uur
oh ik heb net gekeken, je hebt niet zoveel grondstoffen, dus ik laat je met rust
Draganta vandaag om 18:27 uur
ik zoek nieuwe farms ik heb iedereen naast mij al helemaal geplunderd. Sorry maar als je vaker speelt en je groeit, zal ik je niks doen. Anders ben je van mij.
***: waarom val je me aan
rare_aap vandaag om 22:20 uur
haha de enige manier waarop jij mij gaat helpen is met het vullen van mijn opslagplaats
Legends-sander vandaag om 22:18 uur
nee komt god hoor.
maar ik doe jou niet veel.
ik doe aan de opbouw.
ik wil jou later best helpen met het aanvallen van mensen.
rare_aap vandaag om 22:17 uur
whahaha precies wat ik dacht, de grootste miet die er tussen zit XD
wat dacht je, dat je met verdedigen 1 van de sterkste spelers zou worden? dream on gozer, maar schrik niet als je wakker word XD
Legends-sander vandaag om 22:15 uur
nee ik verdeig heb genoeg evaring hoor vriend
rare_aap vandaag om 22:14 uur
whahaha, jij bent zeker de grap van je stam of niet
je verschuilen achter je stamleden, zelf niet aanvallen maar zelf de grootste bek
wees een vent en val me dan zelf ook aan
Legends-sander vandaag om 22:13 uur
ja dat gaat komen de leden zijn geinformeert enze sturen alles op je af.
rare_aap vandaag om 22:10 uur
welgeteld 3 spelers die ik op mijn kaart kan zien, 2 daarvan DUIDELIJK alleen gericht op de punten
je moet toch echt van betere huize komen om mij bang te maken
Legends-sander vandaag om 22:09 uur
aangezien ik veel spelers rond me heb van me stam.
maken we je nu af
rare_aap vandaag om 22:08 uur
ik kijk er al naar uit, hij heeft geen leger en dus is ie een mooie prooi voor mij
mochten er aanvallen mijn kant uit worden gestuurd, dan ben ik bang om de gehele omgeving te informeren over het gebrek aan verdediging bij jou stamlid (en eventueel bij jou), wat hem (en jou) als gewilde farm zal maken
Legends-sander vandaag om 22:05 uur
je krijgt een waarschuwwing.
val mijn lid nog 1x aan die boven me light en we nemen je over.
je licht tussen onze leden.
dus pas op.
geen groeten
Ik begin maar eens met een topic
Ik krijg nou dit bericht
PHP:wl-jesper op 28.10. om 19:29 uur hey kankerjood kap met dat aanvallen of stuur heel me stam op je af kankermongool
Ik denk dat die mensen het spelletje nog niet echt begrijpen
Misch dat jullie ook al van die 'leuke' berichtjes hebben gekregen....
net een stamleider gehad die allemaal pointwhores in zijn stammetje heeft, erg vermakelijk, vooral hoe hij probeert mij uit te bluffen, op dit moment ben ik hem wat meer aan het afpersen (3k per grondstof per dag en MISSCHIEN val ik wel wat MINDER aan), erg vermakelijk allemaal
hier een deel van het gesprek (hij is inmiddels al 3 verschillende gesprekken begonnen tegen mij)
Op dit moment is het vrij versturen van grondstoffen op de marktplaats gedeactiveerd. Je kunt wel aanbiedingen plaatsen. Heel slim dat afpersen al zou ik toch wat beters verzinnen.... Volgende keer beter nadenken voordat je met 'zoiets' slims komt...