1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[Doorgegeven] Verlening boost inventaris.

Discussie in 'Doorgestuurde ideeën naar InnoGames' gestart door BangerdIsWhoIAm, 27. apr 2018.

Deel Deze Pagina

?

Goed idee?

Peiling gesloten op 30. mei 2018.
  1. Ja

26 stem(men)
    83,9%
  2. Nee

5 stem(men)
    16,1%
  1. BangerdIsWhoIAm

BangerdIsWhoIAm

Lid geworden:
    23. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    143
    Hey,

Graag zou ik zien dat je de items in je inventaris kan verlengen, ditzelfde geld voor de stammenbonussen.

Voorbeeld:

Je hebt 3 keer een recruiter item van 10% versnelde troepenbouw. Als je deze wilt activeren kun je dat nu maar voor één dag doen. Als je hem nog een keer wilt activeren dan krijg je de melding dat je dit item al in gebruik hebt.

Ik zou graag zien dat je met het nogmaals activeren van het item de mogelijkheid krijgt om het item te verlengen, waardoor de tijdsduur verlengt wordt. Zo kun je hem dan gelijk voor 3 dagen aanzetten. Ditzelfde idee geldt ook voor de stammenbonussen.

2. Jo Han

Jo Han

Lid geworden:
    23. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    770
    Stemming is open (na een hele tijd, sorry hiervoor. Ik was ziek en daarna heeeeeeeeel druk)

3. theonl2

theonl2

Lid geworden:
    10. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    47
    Goed idee, hoewel ik verwacht dat het wel een bewuste keuze is geweest om dit niet te ondersteunen.

4. Vanquisher.

Vanquisher.

Lid geworden:
    12. okt 2012
    Leuk Bevonden:
    84
    Nah denk eigenlijk dat het in het begin stadium is gekozen toen er nog haast geen buffs waren en je dit probleem daarom ook eigenlijk niet zo had.
    Inmiddels met gewoon meer buffs dan je op kunt krijgen is het wel handig.

5. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    251
    Geh ik zou me kunnen inbeelden dat sommige mensen tegen zijn. In eerste opzicht lijkt het natuurlijk logisch en super handig. Maar velen vinden boosts al overpowered, door ze niet te kunnen stacken moet de deffer of aanvaller op zijn minst tussen al zijn werk door er aan denken om zijn boosts opnieuw te activeren...

6. BangerdIsWhoIAm

BangerdIsWhoIAm

Lid geworden:
    23. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    143
    Dat is echt onzin. Niemand kan er ongelimiteerd deze boosters hebben, je kunt geen 20 aanvalsboosters in je account hebben als je ze gewoon actief gebruikt. Het is wel echt totaal vervelend als je een massa aan het versturen/deffen bent je op de seconde exact zo'n bonus moet gaan verlengen...

Maar de tegenstemmers zullen wss meer tegen de boosters stemmen dan deze update.

7. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    534
    Zal lastig worden met items die specifiek voor 1 dorp gelden, zo geraak je snel het overzicht (en je items) kwijt als je veel dorpen hebt.

In elk geval, wie weet: DS-17530