Verkiezingen top 10.... - Poging 2

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Daan. Ik ken martijn goed van allerlei dingies en ik snap niet waarom jullie hem aannemen, soort arnaud de II e waar jij toch zo de pik op had?
 

DeletedUser

Guest
Daan. Ik ken martijn goed van allerlei dingies en ik snap niet waarom jullie hem aannemen, soort arnaud de II e waar jij toch zo de pik op had?

Arnaud had ik het na een dag of 3 al mee gehad. Met Martijn heb ik nog geen enkel probleem gehad, integendeel zelfs. Terwijl ik met hem ook nog eens een heleboel meer contact heb dan met Arnaud.
 

DeletedUser69389

Guest
Whaha



Wat heb je allemaal dan al op AIA gedaan? Hopelijk verkloot je dat mooie account nou eens even niet.

Meer op organisatorisch vlak en af en toe wat pogingen op Raving George, bij Vlemis ingegrepen, vv's draaien en gewoon de normale zaken. Ik zou niet weten waarom ik het zou moeten verkloten.
 

DeletedUser

Guest
Geef er toch geen aandacht aan?
Je geeft ze enkel gratis info.

Lijstjes ;-)
 
Reactiescore
117
Daan. Ik ken martijn goed van allerlei dingies en ik snap niet waarom jullie hem aannemen, soort arnaud de II e waar jij toch zo de pik op had?

Je wist eerst niet eens wie die was, en nu ken je hem van allemaal dinges? Mark, relax :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zwerf jij hier al jaren rond?

Je wist eerst niet eens wie die was, en nu ken je hem van allemaal dinges? Mark, relax :p

Wereld 18 dikzak

Meer op organisatorisch vlak en af en toe wat pogingen op Raving George, bij Vlemis ingegrepen, vv's draaien en gewoon de normale zaken. Ik zou niet weten waarom ik het zou moeten verkloten.

Naja ik geef je het voordeel van de twijfel, succes iig.
 
Reactiescore
86
Ga ik niet doen.
Ik houd nog maar een aantal weken bij wat iedereen op deze wereld hier doet.
Mijn lijstjes zou je alles behalve objectief kunnen noemen.

Als je dat er dan bij zet dan kan je toch prima een lijstje maken? Ik heb ook een lijstje gemaakt zonder volledig van alles op de hoogte te zijn, wat niet uitmaakt gezien ik het er bij heb gezet. Misschien verras je nog iemand.
 

DeletedUser

Guest
Als je dat er dan bij zet dan kan je toch prima een lijstje maken? Ik heb ook een lijstje gemaakt zonder volledig van alles op de hoogte te zijn, wat niet uitmaakt gezien ik het er bij heb gezet. Misschien verras je nog iemand.

Het is niet mijn bedoeling om mensen te gaan verrassen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit zou mijn lijstje zijn, beargumentatie laat ik even achterwegen, misschien een aantal een onverwacht, misschien een aantal overduidelijk, maar iedere speler die ik genoteerd heb, heb ik zo mijn redenen voor om hun een top 10 waardering te geven. (skills/activiteit/mentaliteit/inzicht)

(dit is dus niet een lijstje met de persee 10 beste spelers puur kwa punten, anders zou ik wel kijken welke 10 accounts het beste internen van W34 en dan lijkt het me vrij simpel om mijn keuze te maken).

# 1 - Chronus
# 2 - volcanotjex
# 3 - Zaeres
# 4 - Plutonixx
# 5 - Ridder1234
# 6 - IGranka
# 7 - Espada de la desolación
# 8 - brigitte1
# 9 - Maximus Ranekevo
# 10 - Draakje 58

bij voorbaat excuses dubbelpost
 

DeletedUser19123

Guest
Dit zou mijn lijstje zijn, beargumentatie laat ik even achterwegen, misschien een aantal een onverwacht, misschien een aantal overduidelijk, maar iedere speler die ik genoteerd heb, heb ik zo mijn redenen voor om hun een top 10 waardering te geven. (skills/activiteit/mentaliteit/inzicht)

(dit is dus niet een lijstje met de persee 10 beste spelers puur kwa punten, anders zou ik wel kijken welke 10 accounts het beste internen van W34 en dan lijkt het me vrij simpel om mijn keuze te maken).

# 1 - Chronus
# 2 - volcanotjex
# 3 - Zaeres
# 4 - Plutonixx
# 5 - Ridder1234
# 6 - IGranka
# 7 - Espada de la desolación
# 8 - brigitte1
# 9 - Maximus Ranekevo
# 10 - Draakje 58

bij voorbaat excuses dubbelpost

je bent me toch nog niet helemaal vergeten :p:rolleyes: Maar Dankje :)
 
Bovenaan