Verkenners?

DeletedUser579

Guest
Als je iemand aanvalt moet je dan ook altijd, verkenners mee sturen???
 

DeletedUser

Guest
Nee, verkenners stuur je om te kijken hoeveel troepen mensen hebben (lvl 1) of om te kijken hoe hoog hun gebouwen lvls zijn (en hun troepen zie je dan ook, lvl 2) of je ziet hoeveel troepen ze in het dorp hebben, buiten het dorp hebben en hoe hoog hun gebouwen lvls zijn (lvl 3)
 

DeletedUser579

Guest
als je zeg maar een drop wil farmen en je stuurt 10 troepen ???

moet je dan ook een verkenner mee sturen?
 

DeletedUser613

Guest
Ik zou juist zeggen van wel, 10 troepen kunnen maar een beperkte hoeveelheid grondstoffen meenemen, als je een verkenner meestuurt weet je of het de moeite waard is om nog eens aan te vallen als je troepen terugzijn, en het kan sowieso geen kwaad.
 

DeletedUser

Guest
Zijn vraag was niet wat jij beantwoorde. Hij vraagt of je verkenners mee moet sturen.

Mijn antwoord: Nee dit heeft geen nut, verkenners heb je om te verkennen en dus gaan die voor de aanval. Maar ja kan ook gewoon geen verkenners sturen en blind aanvallen maar dan heb je kans dat je tegen de muur oploopt.
 

DeletedUser613

Guest
ik had het ook niet over blind aanvallen, eerst verkennen en dan 1 verkenner meesturen om te kijken hoeveel grondstoffen er nog overblijven in het dorp dat je hebt aangevallen.
maar het MOET niet.
 
Bovenaan