Verkenners

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit staat bij wereldinstellingen: Verkennerssysteem: De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen verkennen.
 

DeletedUser

Guest
:verkenner::verkenner::verkenner: ---- :bijl::licht::ram::catapult::edelman: :D
:verkenner::verkenner::verkenner: ---- :verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner: :mad:
 

DeletedUser48745

Guest
verkenners zien de troepen in het dorp mits ze niet doodlopen.
 
Reactiescore
30
:verkenner::verkenner::verkenner: ---- :bijl::licht::ram::catapult::edelman: :D
:verkenner::verkenner::verkenner: ---- :verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::verkenner: :mad:

:verkenner::verkenner:----:speer::bboog::bijl::zwaard::licht::ram::boog::eek:
 

DeletedUser16196

Guest
Dat wist ik ook wel allemaal.

Zal mijn vraag anders simuleren. Hoeveel moet je er zenden? Is 1 voldoende? Of minstens 4? Als 1 toch overleefd, ziet hij evenveel als 4 ziet?
 

DeletedUser

Guest
Dat wist ik ook wel allemaal.

Zal mijn vraag anders simuleren. Hoeveel moet je er zenden? Is 1 voldoende? Of minstens 4? Als 1 toch overleefd, ziet hij evenveel als 4 ziet?

misschien moet je het eens simuleren
 
Reactiescore
372
Dat wist ik ook wel allemaal.

Zal mijn vraag anders simuleren. Hoeveel moet je er zenden? Is 1 voldoende? Of minstens 4? Als 1 toch overleefd, ziet hij evenveel als 4 ziet?

Eerst kon je er 1 sturen naar een barbarendorpje, en minimaal 5 naar een speler. Een paar werelden terug moest je er ook 5 naar een barbarendorp sturen. Weet alleen niet of dat nog altijd zo is.
 
Reactiescore
31
Dit kan je op de wiki vinden.
Verder is het al redelijk beantwoord. Mocht je nog vragen hebben? Stuur mij een privébericht.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan