Verkenners? Waar?

DeletedUser30985

Guest
Ey,

Ik vraag me af, of het verstandig is om in zowel off- en defdorpen verkenners te plaatsen.
Of beter van niet.

M'n opstelling in een offdorp is het volgende:

2250 :licht:
6000 :bijl:
1000 :verkenner:
300 :ram:
100 :catapult:

Is dit namelijk een goede opstellig, of zou ik de verkenners wegdoen, en gewoon een verkennersdorp bouwen.

Mvg
 

DeletedUser29535

Guest
Ik heb in een aanvalsdorp

6500 :bijl:
3000 :licht:
300 :ram:

Geen :verkenner: geen :catapult: omdat al wat je neerhaalt je nadien zelf weer moet opbouwen ;)

Maak inderdaad gewoon een :verkenner: dorp en stop er 12000 verkenners in, daarna zet je 1000 of meer verkenner in je aanvalsdorp, of welk dorp je ook wil maskeren
 

DeletedUser

Guest
Ik heb in een aanvalsdorp

6500 :bijl:
3000 :licht:
300 :ram:

Geen :verkenner: geen :catapult: omdat al wat je neerhaalt je nadien zelf weer moet opbouwen ;)

Maak inderdaad gewoon een :verkenner: dorp en stop er 12000 verkenners in, daarna zet je 1000 of meer verkenner in je aanvalsdorp, of welk dorp je ook wil maskeren

ga ik niet mee akkoord

ik heb
7404:bijl:
2:verkenner:
2995:licht:
240:ram:
20:catapult:

kata's zijn super handig tegen mensen die dodgen. om verzamelplaats af te breken enzo. trouwens opbouwen is niet erg zolang je het dorp hebt.

en 1000 verkenners is veel te veel in offence. verzwakt je leger. 2 is voldoende. vaak hebben ze geen verkenners en ja als ze er hebben maak je meer af he :p uiteindenlijk krijg je wel te zien wat ze hebben.

als je echt scout nodig hebt scout met ander dorp.

in def gebruik ik 300 scouts. handig je kan er zelf mee scouten en de meeste scoutaanvallen komen per 100 dus daar zit je safe tegen. (af en toe bouw je best ook gewoon scoutdorp voor ja alles te kunne scouten)
 

DeletedUser

Guest
ga ik niet mee akkoord

ik heb
7404:bijl:
2:verkenner:
2995:licht:
240:ram:
20:catapult:

kata's zijn super handig tegen mensen die dodgen. om verzamelplaats af te breken enzo. trouwens opbouwen is niet erg zolang je het dorp hebt.

en 1000 verkenners is veel te veel in offence. verzwakt je leger. 2 is voldoende. vaak hebben ze geen verkenners en ja als ze er hebben maak je meer af he :p uiteindenlijk krijg je wel te zien wat ze hebben.

als je echt scout nodig hebt scout met ander dorp.

in def gebruik ik 300 scouts. handig je kan er zelf mee scouten en de meeste scoutaanvallen komen per 100 dus daar zit je safe tegen. (af en toe bouw je best ook gewoon scoutdorp voor ja alles te kunne scouten)

2?
Het moet minstens 5 hoor^^.
Maja die lopen dan toch dood-.-''
 

DeletedUser

Guest
Ey,

Ik vraag me af, of het verstandig is om in zowel off- en defdorpen verkenners te plaatsen.
Of beter van niet.

M'n opstelling in een offdorp is het volgende:

2250 :licht:
6000 :bijl:
1000 :verkenner:
300 :ram:
100 :catapult:

Is dit namelijk een goede opstellig, of zou ik de verkenners wegdoen, en gewoon een verkennersdorp bouwen.

Mvg

Zonde van je boerderijplaatsen, die 1k verkenners.

2k bevolking weg :eek:
 

DeletedUser

Guest
2?
Het moet minstens 5 hoor^^.
Maja die lopen dan toch dood-.-''

je hebt er 5 nodig om alleen te versturen. als je een hele clear meestuurt is 2 voldoende. en ja die lopen mss wel dood maar je ziet vaak genoeg dat spelers geen scouts gebruiken in verdediging dus waarom meer gebruiken ? en als ze scouts gebruiken zetten ze er voldoende in dat je onmiddenlijk met 1000 ofzo moet gaan werken... :p
 

DeletedUser

Guest
je hebt er 5 nodig om alleen te versturen. als je een hele clear meestuurt is 2 voldoende. en ja die lopen mss wel dood maar je ziet vaak genoeg dat spelers geen scouts gebruiken in verdediging dus waarom meer gebruiken ? en als ze scouts gebruiken zetten ze er voldoende in dat je onmiddenlijk met 1000 ofzo moet gaan werken... :p

Een scout dorp heb je meer in staan als 2?;)
 

DeletedUser11706

Guest
Als je verkenners stuurt, dan moeten dat er minstens 5 zijn, anders lopen ze dood.

verder bouw ik zowel in defence dorpen als in offence dorpen zo'n 200-300 verkenners, als je ondersteuning stuurt, dan zijn dat al 200 verkenners extra, & als je aanvalt kun je meestal zien hoeveel troepen de verdediger nog in zijn dorp heeft :)
 

DeletedUser

Guest
die 2 verkenners in mijn aanvalsleger is puur voor als hij geen heeft staan en om gewoon te zien wat je afmaakt dan. niet meer.
 

DeletedUser11706

Guest
die 2 verkenners in mijn aanvalsleger is puur voor als hij geen heeft staan en om gewoon te zien wat je afmaakt dan. niet meer.

je moet er minimum 5 hebben, anders lopen ze dood, zodra je minder dan 5 scouts gebruikt lopen ze dood, ook al staan er geen scouts in dat dorp...
 

DeletedUser11706

Guest
Bouw jij verkennersdorpen?

die bouw ik idd ook, ik heb er denk ik 'n stuk of 10 (wat eigenlijk weinig is) maar dit word dan gecompenseerd door die 200-300 scouts die ik standaard heb :)

als je bv 3 dorpen ter os stuurt, dan heb je al direct pakweg 'n 600-900 scouts :)
 

DeletedUser

Guest
Als je verkenners stuurt, dan moeten dat er minstens 5 zijn, anders lopen ze dood.

verder bouw ik zowel in defence dorpen als in offence dorpen zo'n 200-300 verkenners, als je ondersteuning stuurt, dan zijn dat al 200 verkenners extra, & als je aanvalt kun je meestal zien hoeveel troepen de verdediger nog in zijn dorp heeft :)

stuur jij aanvalstroepen als ondersteuning???
 

DeletedUser30985

Guest
stuur jij aanvalstroepen als ondersteuning???

Yuzocopy.png


Echt wel stom antwoord. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
In je aanvalsdorpen is 5 verkenners steeds handig: als je geluk hebt dan heeft de verdediger geen verkenners staan, en kom je alles te weten. Heeft hij er wel staan, dan zijn dat er meestal toch een paar honderd, en lopen ze dood. Meer verkenners maken kan je beter niet doen omdat je clear dan zwakker wordt.

En inderdaad: verkenners in je gewone DEF dorpen raad ik af: het verwakt enorm; een apart verkennersdorp daarentegen is een goede oplossing.
 

DeletedUser

Guest
ligt er ook aan natuurlijk wat voor een wereld je bespeeld hea.
maar ik gebruik meestal 2 soorten offence. eentje met kata's en eentje gewoon. :)
 

DeletedUser

Guest
Ey,

Ik vraag me af, of het verstandig is om in zowel off- en defdorpen verkenners te plaatsen.
Of beter van niet.

M'n opstelling in een offdorp is het volgende:

2250 :licht:
6000 :bijl:
1000 :verkenner:
300 :ram:
100 :catapult:

Is dit namelijk een goede opstellig, of zou ik de verkenners wegdoen, en gewoon een verkennersdorp bouwen.

Mvg

aanval altijd 5 verkenners hebben
en in je def dorpen is het handig als je 100 verkenners heb
dan verken je alles
 

DeletedUser

Guest
waarom 5 verkenners in aanvalsdorp als 2 voldoende is ? als ze verkenners hebben lopen die 5 evengoed dood als die 2. als ze er geen hebben doen die 2 evengoed het werk als die 5.
 
Bovenaan