verkenners doden

DeletedUser54153

Guest
hoe of kun je verkenning van jou dorp voorkomen ? Door dus de aanvallende verkenners te doden zoiets kan dat ???
 

DeletedUser

Guest
Het aantal scouts dat bij je aanvaller sterft wordt zo berekend:

(DefScouts / OffScouts / 2) ^ 1.5

Het komt er simpelweg op neer dat je minimaal 2x zoveel verdedigende scouts moet hebben als je aanvaller om ze allemaal te doden.
 

Deleted User - 9131

Guest
Verkenners kunnen alleen door andere verkenners worden verslagen. Per wereld is het verschillend hoeveel verkenners je nodig hebt om een aanval te stoppen, maar globaal gezien heb je het dubbele aan verkenners nodig die de aanvaller stuurt. Krijg je een aanval binnen van 500 verkenners, heb je dus meestal 1000 verkenners nodig om de aanval te stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Verkenners kunnen alleen door andere verkenners worden verslagen. Per wereld is het verschillend hoeveel verkenners je nodig hebt om een aanval te stoppen, maar globaal gezien heb je de helft van de verkenners nodig die de aanvaller stuurt. Krijg je een aanval binnen van 500 verkenners, heb je dus meestal 250 verkenners nodig om de aanval te stoppen.

Dit klopt niet, je hebt er als verdediger dubbel zoveel nodig, reken maar eens na met de simulator ;)

Ow, je hebt je post aangepast zie ik, mijn excuses :p
 

Deleted User - 9131

Guest
Dit klopt niet, je hebt er als verdediger dubbel zoveel nodig, reken maar eens na met de simulator ;)

Ow, je hebt je post aangepast zie ik, mijn excuses :p

Inderdaad, mijn berekening die ik had geplukt van het forum klopte niet, zag ik na een kleine test... Heel raar, maar goed, heb inderdaad post aangepast ^^
 

DeletedUser

Guest
Bij sommige werelden heb je hetzelfde aantal verkenners nodig als de aanvaller (dus als je aanvaller met 1K scouts aanvalt heb je 1K scouts of iets meer nodig), bij de meeste werelden heb je het dubbel nodig.
 

DeletedUser

Guest
Bij sommige werelden heb je hetzelfde aantal verkenners nodig als de aanvaller (dus als je aanvaller met 1K scouts aanvalt heb je 1K scouts of iets meer nodig), bij de meeste werelden heb je het dubbel nodig.

Dat is alleen als je de muur ook meerekend :D
 

DeletedUser2306

Guest
En wat als jij een dorp aanvalt met gewone troepen (dus geen verkenners) maar in zijn dorp staan er wel verkenners.
Kan het dan zijn dat als je het gevecht wint, je de verkenners vermoord van die persoon?
Of kunnen verkenners echt alleen maar door verkenners worden vermoord?
 

DeletedUser

Guest
En wat als jij een dorp aanvalt met gewone troepen (dus geen verkenners) maar in zijn dorp staan er wel verkenners.
Kan het dan zijn dat als je het gevecht wint, je de verkenners vermoord van die persoon?
Of kunnen verkenners echt alleen maar door verkenners worden vermoord?

Als je aanvalt met verkenners kunnen die alleen gedood worden door verdedigende verkenners. Als je verdedigt met verkenners kunnen ze alleen sterven door aanvalstroepen, maar niet door aanvallende verkenners.
 

DeletedUser

Guest
dus:

Jij: 10 verkenners
Hij: 5 verkenners

Dan raakt hij alles kwijt.

Jij moet dus het dubbele aantal verkenners hebben dan het aantal waarmee hij aanvalt.
 
Bovenaan