verkenner vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik heb deze vraag al eens binnen men stam gesteld ook, maar rond het antwoord blijkt nogal wat discussie te bestaan.

De vraag:
Kan een verkenner in w6 ook eenheden zien die buiten het dorp staan zoals op w5?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ongeveer 80 scoutberichten nu, maar ik heb nog geen troepen buiten het dorp ontdekt.

Volgens mij dus niet, maar je kunt de info checken. Ik ben daar iig te lui voor.
 

DeletedUser

Guest
Nee, buiten het dorp scouten kan op .nl alleen met een wereld met een "techtree" dus waar je je units kan upgraden, lvl 3 scouts in dat geval laten je eenheden buiten het dorp zien, op .net hadden ze dit standaard tot w7 geregeld, daarna kon je niet meer buiten het dorp bespioneren.
 

DeletedUser

Guest
Nee, buiten het dorp scouten kan op .nl alleen met een wereld met een "techtree" dus waar je je units kan upgraden, lvl 3 scouts in dat geval laten je eenheden buiten het dorp zien, op .net hadden ze dit standaard tot w7 geregeld, daarna kon je niet meer buiten het dorp bespioneren.

Hoeft niet persé!
 

DeletedUser

Guest
Klopt een techtree is niet noodzakelijk. Op wereld 4 kun je eenheden buiten het dorp bekijken terwijl er een eenvoudig smederij-systeem is. Maar op wereld 6 is het inderdaad onmogelijk om eenheden buiten het dorp te zien.
 

DeletedUser

Guest
wereld 4 is het toch mogelijk?

Hmm, ik heb w4 heel kort gespeeld, maar voor zover ik weet ben ik nooit een scoutsraport van troepen buiten het dorp tegengekomen.. kan aan mij liggen, ik ben niet zo actief op .nl, ik ben meer van .net (meer spelers)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik heb w4 heel kort gespeeld, maar voor zover ik weet ben ik nooit een scoutsraport van troepen buiten het dorp tegengekomen.. kan aan mij liggen, ik ben niet zo actief op .nl, ik ben meer van .net (meer spelers)

Zolang 1 scout het overleeft op w4 zie je de troepen buiten het dorp volgens mij ^^ ja ik speelde en speel op w4 :p, en heb je btw bijna ingehaald bij verslagen tegenstanders :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik heb w4 heel kort gespeeld, maar voor zover ik weet ben ik nooit een scoutsraport van troepen buiten het dorp tegengekomen.. kan aan mij liggen, ik ben niet zo actief op .nl, ik ben meer van .net (meer spelers)

Misschien ligt 't aan de hoeveelheid verkenners die 't overleefde?
 

DeletedUser

Guest
Zolang 1 scout het overleeft op w4 zie je de troepen buiten het dorp volgens mij ^^ ja ik speelde en speel op w4 :p, en heb je btw bijna ingehaald bij verslagen tegenstanders :p

ingehaald?

ik sta nu

12 xGermany 1.560
 

DeletedUser7983

Guest
Nee, buiten het dorp scouten kan op .nl alleen met een wereld met een "techtree" dus waar je je units kan upgraden, lvl 3 scouts in dat geval laten je eenheden buiten het dorp zien, op .net hadden ze dit standaard tot w7 geregeld, daarna kon je niet meer buiten het dorp bespioneren.

hmz echt niet wereld 4 gaat het ook
vindt het eig stom dat het niet gaat het nut van scouts snap ik nu niet
 

DeletedUser8196

Guest
HEt heeft zijn voor- en nadelen.
Spijtig dat je niet meer kan zien wat je tegenstander buiten het dorp heeft, maar als jij aangevallen wordt door verkenners, kan je dat dan wel dodgen zonder dat de ander weet wat je hebt van troepen.
 

DeletedUser7983

Guest
ik heb all zoveel scoutsaanvallen gehad een weet bij geen enkel cker hoeveel er in 1 dorp staat een heb nog geen 1 scout tegengekomen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb deze vraag al eens binnen men stam gesteld ook, maar rond het antwoord blijkt nogal wat discussie te bestaan.

De vraag:
Kan een verkenner in w6 ook eenheden zien die buiten het dorp staan zoals op w5?

er is sinds kort een leuk paladin wapentje genaamd kalids telescoop (als ik het goed heb) en als je dus je paladin meestuurt met je scouts (idiotie) dan kan je troepen buiten het dorp scouten
 

DeletedUser

Guest
er is sinds kort een leuk paladin wapentje genaamd kalids telescoop (als ik het goed heb) en als je dus je paladin meestuurt met je scouts (idiotie) dan kan je troepen buiten het dorp scouten

Kalids verrekijker heet het, voor de rest heb je helemaal gelijk.
 

DeletedUser1875

Guest
- Items voor de Ridder
Door zwerftochten kan de Ridder items vinden die de kracht van je troepen verbeteren. Alleen als de Ridder een item heeft geëquipeerd en met de troepen meevecht heeft het item effect. De ridder kan altijd alleen een item per gelijker tijd gebruiken. Hier staat welke items de ridder kan vinden en welke troepen die items verbeteren:

Kalids verrekijker: Verkenners

Ik denk dat je verkenners alleen kan verbeteren in hun zicht, dus ook troepen buiten het dorp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan