Verkeerde winnaar

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beste TW-Team,

graag wil ik hier opheldering over vragen. Toen ik op w75 naar het profiel van een account keek, zag ik dat het account in kwestie een award had dat zijn stam ODA wereld 30 gewonnen had: zie link.

Ik vraag me af waarom dit account deze award gekregen heeft? De stam Opposites (tag +/-) heeft namelijk wereld 30 gewonnen. Nu lijkt het net alsof noobs zoals @.MortuaMemoria iets bereikt hebben op die wereld terwijl het helemaal niet zo is.

Alvast bedankt voor de opheldering!
 

DeletedUser17472

Guest
Beste TW-Team,

graag wil ik hier opheldering over vragen. Toen ik op w75 naar het profiel van een account keek, zag ik dat het account in kwestie een award had dat zijn stam ODA wereld 30 gewonnen had: zie link.

Ik vraag me af waarom dit account deze award gekregen heeft? De stam Opposites (tag +/-) heeft namelijk wereld 30 gewonnen. Nu lijkt het net alsof noobs zoals @.MortuaMemoria iets bereikt hebben op die wereld terwijl het helemaal niet zo is.

Alvast bedankt voor de opheldering!
Je mag hier support voor indienen, dan kunnen we het nakijken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
God god god, mannetje heeft ook een keer een wereld gewonnen. Payback heb je op 42 gehad :biggrin:

Gewoon jaloers.

Ik denk omdat het een geheimen wereld was en de stam in kwestie meer punten had op het moment.

Kan wel zo zijn, maar dan hebben ze de wereld nog niet gewonnen. Obviously was deze post ook gewoon trouwens een dikke troll naar Maks toe, maar misschien moet ik dat ff erbij vermelden. :D
 
Reactiescore
2.062
Erg jammer deze situatie, ODA profiteert Maksimaal van een neppe wereldwinst
 
Bovenaan