[Afgekeurd] Verkeerd loggen

DeletedUser77710

Guest
We hebben het allemaal al meegemaakt.

Neem volgend scenario bijvoorbeeld: Je speelt op 51 + 52. Op de wereld van 51 speel je met aantal co's, de co's willen graag gebruik maken van wereld 52 om pp te farmen. Echter heb jij zelf besloten 52 serieus te nemen en met een ander team + account te spelen.

Je wilt loggen op je account van 51, maar klikt per ongeluk op 52. Van supportteam krijg je een waarschuwing, na bepaalde hoeveelheid waarschuwingen ben je gebanned. En de meeste spelers hebben dan niet meer de motivatie om verder te spelen.

Ik persoonlijk ben hier al door gebanned.
Ik zou hier graag een oplossing voor hebben:Ik zou graag zien dat je in je beginscherm kan kiezen wat je als 'actieve' werelden gaat bespelen. Die kun je aanvinken, al diegene die je niet aanvinkt worden verwijdert uit de lijst zodat je daar niet meer op kan klikken. + zo kun je dus ook niet misklikken.

Dit hoef je maar 1 keer in te voeren. Wanneer je 1 keer die wereld aanduidt als actief, moet je dit niet doen. Tenzij je het wilt aanpassen,Dit kan je doen door op een link te klikken waardoor je terug de tab krijgt om werelden actief of inactief te maken.
 
Bovenaan