Verhalen & plannen

DeletedUser

Guest
W20, wat een mooie tijd is dat geweest.

Mijn eerste wereld, begonnen als een complete noob (Momode). Het voordeel was dat ik al volwassen kon overkomen, waardoor meerdere mensen dachten dat ik 'beter' was.

Toen in de stam Pio. gekomen met verschillende toppers in en kort daarna zelfs de leiding over deze stam gekregen, in die stam ben ik veel verbeterd, zowel als speler en als leider.

In fusie gegaan met het account Sky arragon, daar een top tijd beleefd samen met R.
We kregen de skills onder de knie en hadden de buurt onder controle, met een geslaagde aanval op de Hunnen (stam van Stuurboord) lieten we de stam vallen (toch deels onze fout :).)

Dan zijn we naar PloX gegaan, wat dan verandert is in Time. Dan de overstap naar Sick. gemaakt en dan nog -xXXx-. Wat een tijden :D.

Dan begon al het intern werk, was de fun er bij mij af en zocht ik elders het avontuur op :).

Nu ondertussen gestopt met TW, enkel het forum blijf ik volgen.
 

DeletedUser40402

Guest
Maar verdreven je vervolgens. Zie, hardlopers zijn doodlopers glenn!

Ik ging terug in /Dome spelen. Jullie hebben me nooit verdreven, ik ging juist beginnen aan dat opleidingsstammetje van jullie :p
 

DeletedUser24056

Guest

DeletedUser57892

Guest

DeletedUser24056

Guest
Dit bewijst dus helemaal niets in jouw voordeel hè.

Tekenend overigens. Beschuldigd worden van vals spelen en direct op de 'aanklager' spelen. Lekker het punt van discussie verschuiven naar een ander, zodat jullie daden niet met een loep bekeken worden. Want ik weet zeker, en kan dat met betrouwbare (jawel, betrouwbare) bronnen aantonen.
 

DeletedUser40402

Guest
Dat weet ik niet meer. En ik ben serieus :p. Ik weet dat ik wat gs toegestuurd kreeg, maar dat vooral tot dorp 2. Daarna heb ik zelf nog heel wat moeten farmen en tot een dorp of 8 ofzo gespeeld.
 

DeletedUser

Guest

Heb je wel goed gelezen wat er staat? Lees dit stukje maar:

Binnen de stam Dei is niemand gebant allen zijn er buiten, als jullie rommelen met scripts door sturen onder elkaar daar kan ik en TW niets aan doen dat er iets mis gaat. Gebruik gewoon de scripts waar van je zeker weet dat ze goed zijn en ga geen scripts gebruiken die niet eerlijk verkregen zijn/je niet weet of ze goed zijn verklaard door TW team.

Dei script is met iedere nieuwe regel weer legaal gemaakt zodat het legaal was. Dat sommige oud Dei leden dan oude versies gaan verspreiden die door nieuwe regels wel illegaal geworden zijn kunnen wij daar niks aan doen, niet? Daarnaast zijn de bans niet eens door Dei scripts gekomen, we zijn daar achteraan gegaan en toen is gebleken dat de Dei scripts gewoon legaal zijn en dat de bans andere redenen hadden, maar die krijgen we niet te weten door TW policy.
Als het Dei script echt illegaal had geweest had het TW team ook eerst even iedereen in Dei gecheckt, of niet soms? En daar ook de nodige bans uitgedeeld, helaas, er is niemand gebant in Dei. Er is in Dei nog nooit iemand gebant geweest door een illegaal script en al helemaal niet door de Dei scripts.

Like i said before, Dei Scripts zijn volledig legaal, maar dan moet je wel de goede versie hebben en niet zelf ermee gaan knoeien. Had je zelf ook wel kunnen bedenken als je een beetje beter gelezen had.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal nog een paar quotes uit datzelfde topic geven waaruit blijkt dat je weer niet goed kan lezen en dus gewoon weer een beetje stom aan het lullen ben zoals gewoonlijk.

- het 'gekke' is dat het allemaal oude scripts zijn die in omloop zijn geraakt ben ik nu achter. Hier zaten idd dingen in die niet officieel zijn goed gekeurd door dat die niet meer in de huidige bezetting actief zijn.

- de gebruikers heb ik nooit verplicht het oneindig te gaan gebruiken, regels veranderen en daarmee de code ook, binnen Dei is altijd de juiste code geweest.

- Daar buiten blijft staan dat het nooit illegale handelingen heeft gedaan, met enige script kennis is dit wel aan te passen

- En wat betreft die oud spelers, er was duidelijk op het dei forum gemeld hoe het zat met het dei pack, dus Sakeb noch dei treft hier blaam...
 

DeletedUser57892

Guest
Re: Verhalen & plannen

Je ontkent zoveel dat het haast verdacht lijkt

Je ontkent zoveel dat het haast verdacht lijkt

2* keer??? vage tw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ontkennen is iets wat jij anders nog veel meer doet. Ik druk je enkel met je neus op de feiten. Misschien moet je eens leren inhoudelijk te reageren.
 

DeletedUser57892

Guest
Schijnbaar werkt het, slimme kopjes versus een insane dude
 
Bovenaan