Verhalen & plannen

DeletedUser

Guest
Ja zou ik moeten doen maar ik ben nog al lui en kom nooit op dit forum, vandaag even aangemeld omdat ik niet op m,n account kwam.
Geef effe een tip waar ik kan beginnen met lezen,haha
 

DeletedUser

Guest
De mods hebben besloten geen vredesmodus in te stellen, omdat het teveel werk is. Oftewel, je kan nooit meer op w20. W20 is voorgoed weg.
 

DeletedUser

Guest
Thanks,das mooi pech,pm puntjes zijn dan ook weg,haha,wat een spel gelukkig is het dan ook maar afgelopen maar had nog graag wat gecontact met andere spelers.
Dus hoop ze dan maar hier te treffen.
 

DeletedUser

Guest
Pm puntjes heb je gewoon. Log met je account op een andere wereld in.
 

DeletedUser

Guest
Ja leuk maar ik had graag wat overleg met andere spelers waar er weer gespeeld word,ik ben namelijk niet weer van plan 2 jaar volle bak te gaan,dus zal ik met iemand moeten gaan co,en
 

DeletedUser

Guest
Nou kan je onschuldig gaan lollen maar dat is gewoon keiharde waarheid ;)

Dei een van de beste stammen ? Lol , met of zonder jullie tooltjes ^^ ?
Zoals K. zegt aan Opus, TBR , Clinic , Sangu , Gummi tipt Dei niet hoor ;)
En dan zijn er nog meer . dus zo super als jij Dei noemt is het niet ..

Je zegt dat ik het weet , maar ik weet het niet dus Tell Meh .

Heb jij überhaupt wel eens van Dei gehoord of je erin verdiept? Je zit nu gewoon keihard een beetje dingen te zeggen waar je geen enkel verstand van hebt. Wij gebruiken geen illegale tooltjes, alles wat wij gebruiken is goedgekeurd door de mods. En dan denk jij dat Dei daar niet aan tipt, om zoiets echt te kunnen weten moet je Dei langer meegemaakt hebben als dat jij ooit zal doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb twee jaar met plezier in W20 gespeeld, het was mijn eerste wereld en uiteindelijk ben ik best ver gekomen.
Het eerste jaar heb ik in Respect gespeeld daar heb ik een geweldige tijd gehad met Utregt86, daarna ben ik overgestapt naar The V waar het ook zeer gezellig was en professioneler als in Respect.
Het contact met Jepper Tomstar en Goldenthomas was ook erg prettig, ondanks ze onze vijanden waren. Het waren zeer goeie Deffers waar we af en toe de handen aan vol hadden.
Spelers van W20 bedankt voor de gezellige tijd, alleen hoe het aan zijn einde is gekomen had ik graag anders gezien.

Groetjes
 
Reactiescore
4
Heb jij überhaupt wel eens van Dei gehoord of je erin verdiept? Je zit nu gewoon keihard een beetje dingen te zeggen waar je geen enkel verstand van hebt. Wij gebruiken geen illegale tooltjes, alles wat wij gebruiken is goedgekeurd door de mods. En dan denk jij dat Dei daar niet aan tipt, om zoiets echt te kunnen weten moet je Dei langer meegemaakt hebben als dat jij ooit zal doen.

Ik weet genoeg van Dei om er een oordeel over te geven hoor Niel$ke ^^
Weet jij uberhaupt welke werelden ik gespeeld heb?? of heb je je er weleens in verdiept:rolleyes:
Dat zeg jij , misschien weet ik er wel meer van dan dat jij weet , ooit aan gedacht ??

Jaja , zeg je nu ;).
Buiten de tooltjes waar de mods niet bij kunnen zoals je zelf al zei , dus je verlult je eigen geheimpje wat ondertussen geen geheimpje meer was.

Wederom weet jij er geen zak vanaf , en ga je weer oordelen over iemand waar je niets vanaf weet en niet weet of hij er wat vanaf weet , oftewel beetje onlogisch van je maargoed zijn we hier nu wel weer gewend van je ;).

Hoop dat je je ego eens aan de kant kan leggen en gewoon inziet dat wij W20 gewonnen hebben .
Of je eht leuk vind of niet :D
 

DeletedUser62454

Guest
Ja remco je lult pure poep :eek:
Mysterieuse boy, dat je schedelkliever nog in je naam draagt is nog een wereldwijde onzin?
Dat account was zo leeg als slurf van bambie. :confused:
 

DeletedUser23790

Guest
Mag ik hier foute opmerkingen plaatsen? :$

Zo nee, open de spoiler niet

Bij mij gaat er ook iets 'up' als ik naast haar lig =D
 
Bovenaan