Verhalen & plannen

DeletedUser

Guest
Huilen dan Niel$ ,
Als dat zo was hadden de mods hem allang gebannen hoor ;).
Weet dat het je heel veel verdriet doet dat wij W20 gewonnen hebben en niet jij ;).
Waar je zelf voor gekozen hebt ;)

Helaas kunnen de mods nog steeds niet je computer zelf bekijken, we weten allebei dat als dat wel had gekund half Sick. geband was, of niet soms?

Ik heb er inderdaad zelf voor gekozen niet de kant van Sick. te kiezen vroeger en dat is achteraf de beste keuze uit mijn TW-carrière ooit gemaakt.
 

DeletedUser57892

Guest
Sick, para, smurf, ff en out! zijn verschilend.

Ik zelf had ook een hekel aan sick. Een aantal losertjes en mensen die met gevoel reageren enz. Medium bullshit mietjes, maar ik had mensen nodig om de punten op te vullen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Loser:p
 

DeletedUser57892

Guest
Beetje jammer van black jackie om tuff de 2e te kicken zodat die toch onder de rang 40 stond voor zijn pa.
 
Reactiescore
116
Wat is nou eigelijk het probleem? Sick. heeft gewonnen.

Klaar, toch?
 
Reactiescore
4
Helaas kunnen de mods nog steeds niet je computer zelf bekijken, we weten allebei dat als dat wel had gekund half Sick. geband was, of niet soms?

Ik heb er inderdaad zelf voor gekozen niet de kant van Sick. te kiezen vroeger en dat is achteraf de beste keuze uit mijn TW-carrière ooit gemaakt.

Zou Nogal privacy schendende zijn niet
Half sick. gebanned om welke redenen ???
Netzoals half Dei gebanned hoort te wezen ;)
Vertel me dat maar , alhoewel je volgendsmij in het rond roept om iets te zoeken na dit verlies



Ieder maakt zn eigen keuzes Niel$ke ;)
Daarbij heeft Sick. Gewonnen dus Huilen heeft geen nut meer :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Zou Nogal privacy schendende zijn niet
Half sick. gebanned om welke redenen ???
Netzoals half Dei gebanned hoort te wezen ;)
Vertel me dat maar , alhoewel je volgendsmij in het rond roept om iets te zoeken na dit verlies



Ieder maakt zn eigen keuzes Niel$ke ;)
Daarbij heeft Sick. Gewonnen dus Huilen heeft geen nut meer :D

Lolololololol, half Dei geband moeten worden? Dei is één van de beste stammen die ooit heeft bestaan op TW.nl. En dat doen we op een eerlijke manier. Je weet best waarom ik zeg dat half Sick. geband had moeten worden remco.
 

DeletedUser

Guest
Lolololololol, half Dei geband moeten worden? Dei is één van de beste stammen die ooit heeft bestaan op TW.nl. En dat doen we op een eerlijke manier. Je weet best waarom ik zeg dat half Sick. geband had moeten worden remco.

'je weet best waarom ik zeg dat half sick geband had moeten worden'
Ik weet het niet, vertel mij. Ben best benieuwd naar wat je te vertellen hebt.. Daarnaast kan Dei. nog lang niet tippen aan stammen als Sangu/Opus/Gummi...
 

DeletedUser62454

Guest
dat zijn robot stammen die beat niemand behalve the king of computers met veel moeite!
ij zou binnekort inmoeten grijpen daar ik vraag me af waarom hij zolang wacht:confused:
 
Reactiescore
4
Lolololololol, half Dei geband moeten worden? Dei is één van de beste stammen die ooit heeft bestaan op TW.nl. En dat doen we op een eerlijke manier. Je weet best waarom ik zeg dat half Sick. geband had moeten worden remco.

Nou kan je onschuldig gaan lollen maar dat is gewoon keiharde waarheid ;)

Dei een van de beste stammen ? Lol , met of zonder jullie tooltjes ^^ ?
Zoals K. zegt aan Opus, TBR , Clinic , Sangu , Gummi tipt Dei niet hoor ;)
En dan zijn er nog meer . dus zo super als jij Dei noemt is het niet ..

Je zegt dat ik het weet , maar ik weet het niet dus Tell Meh .
 

DeletedUser

Guest
Waarom kan ik niet effe op m,n account kijken? kom net terug van vakantie,heb begrepen dat sick gewonnen heeft maar kan niet op wereld 20 komen terwijl deze nog een poosje in vrede door zou gaan.
 
Bovenaan