Verhalen & plannen

DeletedUser40402

Guest
Re: Verhalen & plannen

Grin zelf spot of kennis?

Geen enkele stem heeft nog dat niveau toen bereikt. Dan heb ik het nog niet zozeer over skills, maar over de dominantie die /Dome had in de wereld. Sick stond toen nog in zijn beginschoenen, BWR kwam op. Vanaf die grens zijn er goede spelers beginnen stoppen, wrs al iets vroeger. TheFlodfather bvb. Toen is ook Dis. bij /Dome gekomen en sindsdien is het bergaf gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Grin zelf spot of kennis?



Ach das waar ook art 999.99 van de op 14-10-12 om 20:41 toegevoegde regels: een stam waarin ooit een speler plaats nam die 1 of meerdere straffen ontving, al dan niet uit de dikke duim van een moderator gezogen, zal niet delen in de overwinnaars premie zijnde een xx aantal PA.

Voor de dingen die Insane geflikt heeft hebben ze nog niet genoeg bans gehad. Misschien waren die bans die Insane gehad heeft wel voor verkeerde redenen of weet ik veel wat uitgedeeld zijn. Maar Insane verdient perma ban.
 

DeletedUser

Guest
Omdat Niels dat zegt... Hoe zat ook weer met spelers namen? Of is Niels stiekem een van de moderators?
 

DeletedUser57892

Guest
Voor de dingen die Insane geflikt heeft hebben ze nog niet genoeg bans gehad. Misschien waren die bans die Insane gehad heeft wel voor verkeerde redenen of weet ik veel wat uitgedeeld zijn. Maar Insane verdient perma ban.

En jij verdient een paar klappen van insane.
 

DeletedUser52567

Guest
Ik zelf tja ............W20 was altijd mijn wereld.

En eigenlijk ondanks voor dat Sick dit gewonnen had (waar ik absoluut geen deel van uit wou maken) zal W20 voor mij bijzonder blijven.
Ik wil mijn oprechte excuus nogmaals maken naar Do heb dat al gedaan maar hij heeft er voor gekozen mij daar volledig in te negeren..so be it.

Ik kan veel zeggen deze wereld was gewoon top...totdat mijn leiders (echt al mijn leiders) mij belazerd hadden en mij gewoon als een baksteen hebben laten vallen omdat ze dachten meer glorie te vinden bij toen nog /Dome Toen wist ik dat ik nooit mensen volledig kan vertrouwen zelfs niet diegene die ik mijn ziel en zaligheid verteld heb...stats en prestatie zijn dan belangrijker dan vriendschap.

Goed dat waar BWR steeds van beschuldigd werd heeft Sick gedaan ik spuug op jullie en kots van jullie
 

DeletedUser

Guest
Voor de dingen die Insane geflikt heeft hebben ze nog niet genoeg bans gehad. Misschien waren die bans die Insane gehad heeft wel voor verkeerde redenen of weet ik veel wat uitgedeeld zijn. Maar Insane verdient perma ban.

Oh waarom toch die haat :(
 

DeletedUser54204

Guest
Ik ben ook benieuwd wie nou eigenlijk ons forum heeft verwijdert (Het Sick. forum)
 

DeletedUser62454

Guest
het was een van jullie gestoorde sick vrienden.
wrs fabian die jullie hebben overtuigt. dat er een vredes modus kwam, die jongen is opgelicht en heeft zich nu wrs opgehangen :mad:
 

DeletedUser

Guest
het was een van jullie gestoorde sick vrienden.
wrs fabian die jullie hebben overtuigt. dat er een vredes modus kwam, die jongen is opgelicht en heeft zich nu wrs opgehangen :mad:

Hahahahah, ik zou deze post dus echt 9087426097x bedanken als het kon :D
Ik denk eigenlijk dat die zich van een brug heeft afgegooid..
 

DeletedUser62454

Guest
Hahahahah, ik zou deze post dus echt 9087426097x bedanken als het kon :D
Ik denk eigenlijk dat die zich van een brug heeft afgegooid..

Kan ook ;)
Laten we erophouden dat dit op het jeugjournaal of teletext komt.
we zien het vanzelf wel verschijnen
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahahahah, ik zou deze post dus echt 9087426097x bedanken als het kon :D
Ik denk eigenlijk dat die zich van een brug heeft afgegooid..

Dee jij dat maar:mad:
 

DeletedUser17072

Guest
het was een van jullie gestoorde sick vrienden.
wrs fabian die jullie hebben overtuigt. dat er een vredes modus kwam, die jongen is opgelicht en heeft zich nu wrs opgehangen :mad:

Weetje wat ergste nog, Hij had verzonnen om zichzelf te 'doden'(zelfmoord dus), alleen maar om een massa tegen te houden van The V en BWR, helaas trapten hier genoeg mensen in...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Weetje wat ergste nog, Hij had verzonnen om zichzelf te 'doden'(zelfmoord dus), alleen maar om een massa tegen te houden van The V en BWR, helaas trapten hier genoeg mensen in...

Dat is gewoon ziek
 

DeletedUser

Guest
Weetje wat ergste nog, Hij had verzonnen om zichzelf te 'doden'(zelfmoord dus), alleen maar om een massa tegen te houden van The V en BWR, helaas trapten hier genoeg mensen in...


AHAahah heb je hier enig bewijs over ? wil ik die wel is zien HAHAAHA :eek:
 

DeletedUser17072

Guest
AHAahah heb je hier enig bewijs over ? wil ik die wel is zien HAHAAHA :eek:

Heeft hij mij zelf verteld 3a4 dagen voor het eind, van de wereld... Heb de Pm nog wel, maarja moet ik wel op W20 kunnen..

Weetje, het is aan jou of het het gelooft of niet, maar alleen als ik ergens heel zeker van ben, zet ik zoiets op het forum.
 
Reactiescore
4
Voor de dingen die Insane geflikt heeft hebben ze nog niet genoeg bans gehad. Misschien waren die bans die Insane gehad heeft wel voor verkeerde redenen of weet ik veel wat uitgedeeld zijn. Maar Insane verdient perma ban.

Huilen dan Niel$ ,
Als dat zo was hadden de mods hem allang gebannen hoor ;).
Weet dat het je heel veel verdriet doet dat wij W20 gewonnen hebben en niet jij ;).
Waar je zelf voor gekozen hebt ;)
 
Bovenaan