vergane (on)eervolle stammen

DeletedUser7473

Guest
Eervol:

Rivals, puur uitelkaar gevallen door tijdgebrek, aantal dingen qua co's niet op zn best aangepakt, maar toen was der niet helaas veel keus
B@N@@N, jammer door hun ligging
.fall, geweldig cluster, no-nonsense mentaliteit, knallen maar
EoK-54, tijdgebrek, schort het bij de meeste topstammen aan, het is maar een spel en je moet er niet te veel tijd in stoppen.

Oneervol:

ICEPAC, SIXPAC niet helpen in hun oorlog met TM terwijl ze toch zusterstammen waren, BG met TM meteen nadat SIXPAC zich afsplits en Rivals werd. Achjah
 

DeletedUser

Guest
Jullie praten allemaal over oneervolle stammen, maar ik denk gewoon de beste stam is en blijft gewoon voor altijd de enige echte FFFL!!!
 

DeletedUser37432

Guest
eervolle stammen met nog niet vergane:
FFFL
.Kiwi
HRS
Koekje
Donuts
|DT|
 

DeletedUser33845

Guest
Jongeh, leer gewoon lezen.
En alle stammen uit de top opnoemen, wil nog niet zeggen dat ze eervol zijn he ;)
 

DeletedUser37432

Guest
als .kiwi leden een co zoeken hoofd speler ik bied me aan ik ben van het top 20 acc getrapt he frank :D
 

DeletedUser

Guest
als .kiwi leden een co zoeken hoofd speler ik bied me aan ik ben van het top 20 acc getrapt he frank :D

Het feit dat je het al grappig vind, zou mij ook af laten weten een reactie erop te geven.

Maar oke, zo zie je maar weer dat je er toch niet verdiende te zijn. Me loves Karma :)
 

DeletedUser26035

Guest
als .kiwi leden een co zoeken hoofd speler ik bied me aan ik ben van het top 20 acc getrapt he frank :D

Waarschijnlijk terecht.. :cool:

Zou ook graag niet hebben dat de vijand mijn stam als een stel prutsers zien.

Nu is het niveau weer wat gestegen ...:rolleyes:
 
Bovenaan