Vergane glorie.

DeletedUser

Guest
maar toch vond ik dark lemon de interessantste speler van w13 , en meest eerlijke tegenstander die RF heeft gehad , wel een lastige tegenstander , zo nu heb ik genoeg veren in je r**t gestopt , :D:D

ondertussen is de NOOB stam van w13 nog steeds nummer 1 ondanks alle beloftes die er gemaakt zijn om ons daar weg te krijgen , de nr 2 stam staat ook stevig in zijn schoenen , ook ondanks alle beloftes hun weg te vegen , , wordt wel steeds lastiger voor de tegens standers , want er zijn eigenlijk maar 2 goede stammen op deze wereld , ondanks sommige indiviuele skills , maar daar kan je geen potten mee breken , dus ja we weten de winnaar van w13 eigenlijk al

kom maar op met al jullie commentaar , maar stiekem weten jullie allemaal wie DE nr 1 is ~RF~ en niemand anders .....
 

DeletedUser

Guest
Je kon ze niet aan ook, want je had te weinig tijd zoals je zelf zegt.

tijd =win, niet altijd ok (je hebt van die nubs die met alle tijd van de wereld nog niks kunnen aanvangen), maar in jouw geval is het dus wel zo :)

Als je het puur feiten rekent, klopt.
Ik speelde, en faalde.
Als je het op kijkt, wat echt spelen is(er dagelijks dus effectief op zitten).
Dan zie je dat jullie beweringen niet opgaan.


maar toch vond ik dark lemon de interessantste speler van w13 , en meest eerlijke tegenstander die RF heeft gehad , wel een lastige tegenstander , zo nu heb ik genoeg veren in je r**t gestopt , :D:D

ondertussen is de NOOB stam van w13 nog steeds nummer 1 ondanks alle beloftes die er gemaakt zijn om ons daar weg te krijgen , de nr 2 stam staat ook stevig in zijn schoenen , ook ondanks alle beloftes hun weg te vegen , , wordt wel steeds lastiger voor de tegens standers , want er zijn eigenlijk maar 2 goede stammen op deze wereld , ondanks sommige indiviuele skills , maar daar kan je geen potten mee breken , dus ja we weten de winnaar van w13 eigenlijk al

kom maar op met al jullie commentaar , maar stiekem weten jullie allemaal wie DE nr 1 is ~RF~ en niemand anders .....
rofl :D


Het gaat me niet om veren, het gaat me om die noob sylar.
 

DeletedUser

Guest
Ja hij is vergaan. Ooit op 1gestaan, rond zo de 1miljoen, maar het was een verhaal van kort bestaan
 

DeletedUser20308

Guest
kom maar op met al jullie commentaar , maar stiekem weten jullie allemaal wie DE nr 1 is ~RF~ en niemand anders .....

Dikke onzin want als wij net zoveel volgers hadden als jullie stonden wij met 622.804.412 punten met stip bovenaan.
Maar omdat wij meer dan de helft minder leden hebben dan jullie hebben wij automatisch ook minder punten. Met 14 leden zal je nooit boven een stam kunnen uitkomen die 30 leden heeft. (Althans dat kan iig niet in dit stadium van de wereld). Kwa ervaring staan jullie misschien als stam wel ver onderaan ;) Geef daar maar eens commentaar op.
 

DeletedUser

Guest
Dikke onzin want als wij net zoveel volgers hadden als jullie stonden wij met 622.804.412 punten met stip bovenaan.
Maar omdat wij meer dan de helft minder leden hebben dan jullie hebben wij automatisch ook minder punten. Met 14 leden zal je nooit boven een stam kunnen uitkomen die 30 leden heeft. (Althans dat kan iig niet in dit stadium van de wereld). Kwa ervaring staan jullie misschien als stam wel ver onderaan ;) Geef daar maar eens commentaar op.


Ik wil jou het wel eens zien opnemen versus Darchy ;)
Er zitten veel noobs in RF, maar er zitten spelers in, die in =3 zouden kunnen passen.
Verder is het niveau van =3 de laatste tijd te erg gezakt door al die nieuwe spelers.
 

DeletedUser20308

Guest
Ik wil jou het wel eens zien opnemen versus Darchy ;)
Er zitten veel noobs in RF, maar er zitten spelers in, die in =3 zouden kunnen passen.
Verder is het niveau van =3 de laatste tijd te erg gezakt door al die nieuwe spelers.

Zoals in mijn bericht wel te lezen was. Ik zei niet dat Iedereen in RF zo slecht was (zei wel dat rf in zijn geheel niet goed was) Daar zitten er idd wel wat betere in, bijv darchy. Maar volgens mij heb ik het ook tegen hem opgenomen.. alleen niet tegen zijn eigen account.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil jou het wel eens zien opnemen versus Darchy ;)
Er zitten veel noobs in RF, maar er zitten spelers in, die in =3 zouden kunnen passen.
Verder is het niveau van =3 de laatste tijd te erg gezakt door al die nieuwe spelers.

Ik speel wel graag tegen darchy en tegen jou:D Alleen speel ik niet op w13^^
 

DeletedUser58575

Guest
Dat zou wel een uitdaging voor je wezen hoor ^^, of een onmogelijke opdracht? :p

Nee, ik, erik en matt samen op 1 account --> killing activity :p

En jij, Erik en Matt samen op 1 account tegenover mij op 1 account --> killed activity :p
 

DeletedUser17153

Guest
Zoals in mijn bericht wel te lezen was. Ik zei niet dat Iedereen in RF zo slecht was (zei wel dat rf in zijn geheel niet goed was) Daar zitten er idd wel wat betere in, bijv darchy. Maar volgens mij heb ik het ook tegen hem opgenomen.. alleen niet tegen zijn eigen account.

Je zit er behoorlijk naast Matty
 

DeletedUser38277

Guest
Dikke onzin want als wij net zoveel volgers hadden als jullie stonden wij met 622.804.412 punten met stip bovenaan.
Maar omdat wij meer dan de helft minder leden hebben dan jullie hebben wij automatisch ook minder punten. Met 14 leden zal je nooit boven een stam kunnen uitkomen die 30 leden heeft. (Althans dat kan iig niet in dit stadium van de wereld). Kwa ervaring staan jullie misschien als stam wel ver onderaan ;) Geef daar maar eens commentaar op.

Haal er bij jullie de inactieve leden uit en neem daar dan een gemiddelde van. Schiet er ook niet veel over hoor.
 

DeletedUser20308

Guest
Je zit er behoorlijk naast Matty

Heb het met eigen ogen geziend dat Darchy de vv heeft gehad. Meer zeg ik er ook niet meer over.

Haal er bij jullie de inactieve leden uit en neem daar dan een gemiddelde van. Schiet er ook niet veel over hoor.

Als je het gemiddelde punten pakt van de leden die overblijven gaat het punten aantal alleen maar omhoog. Als je het gemiddelde aantal punten pakt van de inactieve leden (zou niet weten waarom maargoed) dan is het puntenaantal nog steeds hoger dan het gemiddelde punten aantal kwa spelers bij RF en SR.

Wij hebben een gemiddelde punten per speler 20,7 miljoen.
SR 15,4 miljoen en RF 16,2 miljoen.

Als je dan kijkt op de ranglijst, 15,4 miljoen spelers zit je bij de rang 54.
voor 16,2 is dat om en nabij rang 52 en 20,7 miljoen rang 25.
Een behoorlijk verschil.

Ow wacht, jullie gaan nu zeker zeggen dat jullie interns in jullie stam hebben? Nou dat hebben wij ook.
 
Bovenaan