Verdwijnen dorpen op de kaart

Reactiescore
56
Ik heb een vraag over het verdwijnen van dorpen op de kaart. Op W77 heb ik ondertussen al 3 dorpen zien verdwijnen van de kaart, op W76 heb ik het eenmaal gezien.

Het ging over kleinere spelersdorpen die niet echt actief waren en werden gefarmd. Ze zijn geen bb dorp geworden, maar volledig van de kaart verdwenen. Is daar een reden voor? Of hoe kan dat gebeuren?
 

DeletedUser17472

Guest
Dat is mogelijk.

Dit kan een uitgenodigde speler geweest zijn die wel begonnen is, maar die na zijn start vrijwel meteen inactief is geworden. Deze dorpen worden verwijderd zodat we niet een wereld krijgen met allemaal barbarendorpen van uitgenodigde, gestopte spelers, die enkel uitgenodigd zijn om te kunnen farmen. Ze worden na 7 dagen dus helemaal verwijderd om misbruik van de tool 'vrienden uitnodigen' tegen te gaan.

Ook is het mogelijk dat dit een Gast-account is geweest. Deze accounts zijn herkenbaar aan de accountnaam Gast, gevolgd door een aantal cijfers (bijvoorbeeld Gast 59136). Deze accounts zijn via IOS aangemaakt en kunnen meteen bespeeld worden (ook wel Direct Play genoemd), zonder dat ze zich registreren. Deze spelers kunnen zich later alsnog volledig registeren en hun naam zal dan veranderen in een accountnaam die ze zelf kiezen.
Heeft een gastaccount maar 1 dorp en hij wordt inactief, dan zal dit dorp van de kaart verdwijnen. Gastaccounts met meerdere dorpen die inactief worden zullen barbaar worden..

Ik hoop dat het je duidelijk is waarom dit dorp is verdwenen van de kaart. Verder wens ik je nog veel plezier met het spelen van TribalWars.
 
Bovenaan