[Afgekeurd] Verduidelijking van het vlaggen protocol

Verduidelijking vlaggen protocol invoeren?

  • Ja

    Stemmen: 9 60,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Enquête gesloten .

DeletedUser79785

Guest
Gedurende de afgelopen jaren zijn vlaggen een steeds groter onderdeel geworden van TribalWars.

Helaas is het vlaggen protocol een beetje achtergebleven en is het momenteel op grote accounts erg onoverzichtelijk, en simpelweg heel erg veel werk, om eens fatsoenlijk bij te kunnen houden of nagaan waar je vlaggen vandaan komen, of wat er met je vlaggen is gebeurd.

Mijn voorstel is om een aantal filters / kopjes / mappen toe te voegen aan het vlaggen protocol
Zodat je snel kan kijken welke vlaggen van prestaties komen, of welke er verhandeld zijn.
Zie de foto hieronder voor meer informatie (excuses voor mijn matige soep skills)

Welke filters?
- Vlaggen vanuit prestaties
- Vlaggen vanuit handel (evt subkop voor in/uit)
- Vlaggen die ge-upgrade zijn.


C12KOmb.png


Persoonlijk zie ik het liefst een filter verschijnen voor verhandelde vlaggen,en upgegrade vlaggen zodat je altijd kan nagaan of een mede speler niet soms wat vlaggen heeft geboost of juist gestolen.

Graag jullie reactie, en eventueel tips voor welke mappen hier nu echt handig zijn?
 

DeletedUser79785

Guest
Gaat er denk ook meer om dat je beter kunt controleren waar je vlaggen naar toe zijn gegaan.
 

DeletedUser79785

Guest
Ik zou graag wanneer ik op een groot account speel, snel en vooral overzichtelijk willen zien wat er met m;n vlaggen is gebeurd.

Het gaat me meer om uitgaande vlaggen dan binnenkomende vlaggen.

Een simpele filter optie is niet veel werk, en zou het zo veel overzichtelijker maken. Zo kan je ook veel sneller zien of een medespeler niet soms wat van je vlaggen heeft gepikt.
 
Reactiescore
698
Leuk idee, als groot account kan je dan eens kijken: hmm... hoeveel vlaggen heb ik afgelopen tijd van verslagen tegenstanders
 
Bovenaan