Veranderingen in Vragen & Aanbiedingen!

Hallo,

Ik heb dit nu weer eens voorgelegd en we hebben besloten de veranderingen 1 en 3 ongemoeid te laten. We maken echter nummer 2 ongedaan, maar hier komen dus ook weer regels bij.

De posten zullen vanaf heden weer gerangschikt worden op laatste post. Maar er worden regels voor bumpen ingevoerd om iedereen een kans te geven.
Daarom:

Het wordt weer toegelaten te bumpen 36 uur na de laatste post. Elke bump die hiervoor gebeurt zal worden bestraft met een berisping voor spam. Hier zal dan ook streng op gecontroleerd worden.

Deze situatie ondergaat weer een proefperiode van 4 weken, en zal dan worden geherevalueerd.

Ik hoor graag jullie feedback.

Mvg,
Poo.

over regel 3, geld die dan 14 dagen na de laatste post of gewoon start van het topic, persoonlijk zou ik 7 dagen na de laatste post invoeren ;)

Als je naar meerdere pogingen nog geen fatsoenlijke co hebt gevonden moet je misschien dit systeem ook niet op de schuld geven, maar de oorzaak ergens anders zoeken...

Een nieuw topic openen om te 'bumpen' zal bestraft worden. Daar wordt door de dienstdoende moderator (ik dus) op gecontroleerd)
Respect dan, maar dan zou ik toch wel al wat beter kijken, want ik heb al gemerkt dat er toch een paar spelers zijn die dubbele topics aanmaken om zo vanboven te staan, ...

Achtelijk dat regel 1 ongemoeid word gelaten...

The Minion

Tribal Wars Team
Forum Mod
Jullie kunnen mij weer lekker ouderwets taggen voor slotjes