is het niet een oplossing om de kosten van goudmunten te verminderen met de helft? Zo kan iedereen wat sneller edels maken en voor de accounts met duizenden edels is er weinig verschil. Zij moeten alsnog duizenden goudmunten slaan voor 1 edel.
Misschien ben ik wat te laat met reageren, maar doet het nu toch even.
Ik vind de instellingen erg belachelijk van dat je edels(Goudmunten) kan meenemen, als je van een normale speelwereld afkomt. Dan ben je als speler die gering aantal edels(Goudmunten) meegenomen heeft in de minderheid.
Maar ik vraag mij af, toen ze de eerste Casual naar buiten kwam of er echt wel nagedacht is over deze kwestie.
Ik ken het zelf ook bij Casual 1 de grootte verschillen tussen de spelers.
Ik heb zelf al eens support gedaan richting het Tw-team, maar ik ben nu wel blij dat er op Casual4 gelukkig een eind is gekomen aan deze regels. Dat scheelt weer heel veel frustratie van aantal spelers