verandering aanvalslimitering

DeletedUser70174

Guest
is het niet een oplossing om de kosten van goudmunten te verminderen met de helft? Zo kan iedereen wat sneller edels maken en voor de accounts met duizenden edels is er weinig verschil. Zij moeten alsnog duizenden goudmunten slaan voor 1 edel.

Lijkt me zeker het overwegen waard !!
 

DeletedUser76756

Guest
is het niet een oplossing om de kosten van goudmunten te verminderen met de helft? Zo kan iedereen wat sneller edels maken en voor de accounts met duizenden edels is er weinig verschil. Zij moeten alsnog duizenden goudmunten slaan voor 1 edel.

Leuk bedacht, maar dat veranderd niks aan de situatie. Wat wel zou helpen is om het aantal grondstoffen voor een nieuwe goudmunt te koppen aan hoeveel goudmunten al geslagen zijn. Dus je 1e goudmunt kost in totaal bijvoorbeeld 1000 gs van elk. En na 10 goudmunten moet je 2000 van elk betalen. Dan zou het het gewenste effect brengen.
 

DeletedUser70174

Guest
Leuk bedacht, maar dat veranderd niks aan de situatie. Wat wel zou helpen is om het aantal grondstoffen voor een nieuwe goudmunt te koppen aan hoeveel goudmunten al geslagen zijn. Dus je 1e goudmunt kost in totaal bijvoorbeeld 1000 gs van elk. En na 10 goudmunten moet je 2000 van elk betalen. Dan zou het het gewenste effect brengen.

Die zit toch al in het spel??
meer edels = meer munten nodig
 

DeletedUser76756

Guest
Die zit toch al in het spel??
meer edels = meer munten nodig

Klopt, maar dan is nog de grotere speler in het voordeel. Je zult weliswaar meer munten moeten slaan voor een nieuwe edelman, maar je hebt ook beschikking over meer (uitgebouwde) dorpen. Bovenstaande zal het moeilijker maken voor de grotere speler aangezien en naast meer minder ook meer GS betaald moet worden.
 
Reactiescore
179
is het niet een oplossing om de kosten van goudmunten te verminderen met de helft? Zo kan iedereen wat sneller edels maken en voor de accounts met duizenden edels is er weinig verschil. Zij moeten alsnog duizenden goudmunten slaan voor 1 edel.

Misschien ben ik wat te laat met reageren, maar doet het nu toch even.
Ik vind de instellingen erg belachelijk van dat je edels(Goudmunten) kan meenemen, als je van een normale speelwereld afkomt. Dan ben je als speler die gering aantal edels(Goudmunten) meegenomen heeft in de minderheid.
Maar ik vraag mij af, toen ze de eerste Casual naar buiten kwam of er echt wel nagedacht is over deze kwestie.

Ik ken het zelf ook bij Casual 1 de grootte verschillen tussen de spelers.
Ik heb zelf al eens support gedaan richting het Tw-team, maar ik ben nu wel blij dat er op Casual4 gelukkig een eind is gekomen aan deze regels. Dat scheelt weer heel veel frustratie van aantal spelers :)
 
Bovenaan