verandering aanvalslimitering

DeletedUser70174

Guest
Hehe, jongens, we staan allemaal aan dezelfde kant voor 1 keertje :)

Ik sluit me helemaal aan bij alles wat gezegd is. Ik ben het er alleen niet mee eens dat iedereen 1k edels het probleem oplost. Er moeten dan namelijk ook nog 10miljoen bb's bij komen :) Het enige wat TW nu nog kan doen om deze wereld niet 100% naar de vernieling te helpen, is die extreme limieten eruit halen...

Maar het is wel duidelijk dat het ze geen ene moer interesseerd en ook zeker NIET van plan zijn om naar een redelijk argument te luisteren, laat staan te reageren.

@Duckje @Poo. , jullie zijn van harte welkom om 10/20k edels te komen snipen :rolleyes: (als je je kop tenminste uit die enorme berg zand hebt kunnen graven.....)
 

DeletedUser76756

Guest
Ik vind de aanvalsverbreding prima, kan ik mee leven. Te snel of niet, richting een echte wereld vind ik goed.

Maar precies wat Herjan zegt, daar heb je geen tegenstanders met 10.000 edelmannen. Er zijn geen 6 maanden ervaring die mij kunnen 'voorbereiden' (wauw, really? voorbereiden?) op een tegenstander 160% of misschien 180%-200% groter die me simpelweg gewoon weg speelt. De safezone dodgen, front stacken, zoals je verdedigt op een normale wereld? Kan niet want op elk dorp krijg je 10 edelclears binnen.

Dus nee, ik wil niet 'blijvend in een beschermende mode' blijven, en ik vind het opbouwen naar een endgame goed, maar dan kan ik net zo goed nu stoppen want de eindspelers zijn al bepaald omdat JULLIE niet slim genoeg waren om een maximum op het aantal edelmannen dat je meeneemt te zetten, EN te koppig om dat nu recht te zetten.

Hehe, jongens, we staan allemaal aan dezelfde kant voor 1 keertje :)

Ik sluit me helemaal aan bij alles wat gezegd is. Ik ben het er alleen niet mee eens dat iedereen 1k edels het probleem oplost. Er moeten dan namelijk ook nog 10miljoen bb's bij komen :) Het enige wat TW nu nog kan doen om deze wereld niet 100% naar de vernieling te helpen, is die extreme limieten eruit halen...

Maar het is wel duidelijk dat het ze geen ene moer interesseerd en ook zeker NIET van plan zijn om naar een redelijk argument te luisteren, laat staan te reageren.

@Duckje @Poo. , jullie zijn van harte welkom om 10/20k edels te komen snipen :rolleyes: (als je je kop tenminste uit die enorme berg zand hebt kunnen graven.....)

Precies dit!
 
Reactiescore
2.489
Je kan de VV opsturen ;) Denk eraan dat er ook nog zoiets is als het moraal enzo :)

Goed, we snappen het punt maar kunnen er weinig aan doen helaas ;) Je kan stemmen voor de kleine verbreding en dan ga je zo verder :)
 

DeletedUser70174

Guest
Je kan de VV opsturen ;) Denk eraan dat er ook nog zoiets is als het moraal enzo :)

Goed, we snappen het punt maar kunnen er weinig aan doen helaas ;) Je kan stemmen voor de kleine verbreding en dan ga je zo verder :)

Owkee, dat is dan duidelijk...
Iemand van 14 miljoen heeft pas een moraal van 50% op iemand van 1 miljoen
 

DeletedUser77260

Guest
@fireworks97 Ik doelde op het feit dat wij dan ook edelclears kunnen sturen tot de max!

Wat we als wereld kunnen afspreken met onze edelgiganten: Niet op die manier aanvallen, geen edelclears op elk dorp?

@Duckje Hoe stuur je die VV? Voor het geval dat :p
 
Reactiescore
660
In principe als we dan blijven doorgaan zoals het nu gaat dan trek ik de volgende conclusie:

Eerst super lang wachten voor een uitbreiding waar maanden naar werd gevraagd. Dan amper beetje later weer een uitbreiding, veels te vroeg en eventueel met 2 stappen te gelijk. Dan kunnen we verwachten dat we binnen drie maanden aan de volgende uitbreiding zitten. Ineens naar 260% dan, dat is dan pas logica. En geef de mensen die niet aan 10k edels zitten er gewoon voor de fun dan ook 10.000 dan wordt er op gelijke voet "gestreden".

Lol, ik heb al wat gezien, maar dit is toch wel redelijk gek.
 

DeletedUser77260

Guest
Heb je niet nodig om tegen mij te deffen. :p speel niet voor niks op casual :p

Ooh, jij verstuurd ze allemaal? Dan wil ik het wel proberen, maar niet gebruik maken van de 'extra edelaanval' optie he? Het is tenslotte casual ;)
 

DeletedUser77485

Guest
Ooh, jij verstuurd ze allemaal? Dan wil ik het wel proberen, maar niet gebruik maken van de 'extra edelaanval' optie he? Het is tenslotte casual ;)

Ja, zeker 30 seconden tussen elke edel, dan is het wel mooi getimed toch? :p
 

DeletedUser70174

Guest
Ja, zeker 30 seconden tussen elke edel, dan is het wel mooi getimed toch? :p
Doe nou niet zo stoer, zelfs dat lukt jou niet :p

Maar we gaan offtopic :)
Wat gaan we tw voor sancties geven?? :p
Ze misdragen zich wel heel erg.....
 

DeletedUser74219

Guest
art_large_318315.jpg


denk deze sanctie corrie
 
Reactiescore
660
Wat het probleem is, duckje legt ons allemaal over de knie, het enige wat we kunnen doen is onze broek weer optrekken achteraf en aanvaarden.

Zoals gezegd, hopelijk zijn ze logisch en kunnen we binnen drie maanden voor 260% gaan. Anders snap ik er echt niks meer van.
 

DeletedUser77485

Guest
Wat het probleem is, duckje legt ons allemaal over de knie, het enige wat we kunnen doen is onze broek weer optrekken achteraf en aanvaarden.

Zoals gezegd, hopelijk zijn ze logisch en kunnen we binnen drie maanden voor 260% gaan. Anders snap ik er echt niks meer van.

Af en toe krijg ik het idee dat Inno er zelf ook niks meer van snapt :p
 
Bovenaan