DeletedUser77260
Guest
Come on at me Bro!
We hebben pas in april een aanpassing gehad. Dit hebben we verkregen na superlang wachten en erg veel gezeur. En eerlijk gezegd werd dat door enorm veel smoesjes tegen gehouden.
1. Er kwamen zogezegd nog keiveel nieuwe spelers op de wereld
2. Dit moeten we eerst voorstellen aan Duitsland
3. "Niet iedereen is er aan toe, dat weten we al op voorhand", zelfs een poll werd in de kiem gesmoord.
4. we moeten de beginnende spelers beschermen (weet je nog, de 15k spelers moesten beschermd worden tegen de 5m spelers)
5. ...
Leuk dat wij het met elkaar eens zijn
Ik heb nog even gezocht, op het moment zijn er 192,104 dorpen op cas2.
Dat betekend dat, zodra de regel vervalt er idd megaveel overnames komen.
Normaal zouden de grote spelers op een zelfde grote met elkaar gaan spelen. Nu nemen deze spelers gewoon iedereen over en krijg je een casual met grofweg 10 spelers ofzo...
Wat is daarop de reactie van Inno??
@Duckje
Dit is mijn grootste bezwaar. (naast het feit dat niks overlegd wordt maar gewoon doorgedouwd)
Ik stel voor dat jullie je alvast gaan voorbereiden Dit is een logisch gevolg van de Casualwerelden geweest (en het niet meenemen van munten). Maar niet eentje dat we eeuwig moeten blijven tegengaan door limiteringen op te stellen. De stemming voor hoe groot de verbreding wordt ligt bij jullie.
De stemming voor hoe groot de verbreding wordt ligt bij jullie.
We kunnen mensen niet eeuwig beschermen, en na 6 maanden op de server moet je echt wel genoeg spelervaring hebben opgebouwd om een gewone wereld aan te kunnen. (wat ook wel het doel is van Casual).
Simpelweg omdat die optie niet meer van toepassing is. Bij Casual 1 was er nog geen aanpassing gebeurd aan de werking van casual werelden (oa de 'geen munten meenemen'-aanpassing) waardoor spelers enkel op casual kunnen blijven.
Deze aanpassing is nu gebeurd, wil je blijvend in een beschermde mode blijven, dan ga je naar een nieuwe casual, en anders gaat de wereld geleidelijk aan naar een endgame. De optie 'deze bescherming aanhouden' is bewust weg gelaten (en zal ook niet op terug gekomen worden)
We kunnen mensen niet eeuwig beschermen, en na 6 maanden op de server moet je echt wel genoeg spelervaring hebben opgebouwd om een gewone wereld aan te kunnen. (wat ook wel het doel is van Casual).
Simpelweg omdat die optie niet meer van toepassing is. Bij Casual 1 was er nog geen aanpassing gebeurd aan de werking van casual werelden (oa de 'geen munten meenemen'-aanpassing) waardoor spelers enkel op casual kunnen blijven.
Deze aanpassing is nu gebeurd, wil je blijvend in een beschermde mode blijven, dan ga je naar een nieuwe casual, en anders gaat de wereld geleidelijk aan naar een endgame. De optie 'deze bescherming aanhouden' is bewust weg gelaten (en zal ook niet op terug gekomen worden)
We kunnen mensen niet eeuwig beschermen, en na 6 maanden op de server moet je echt wel genoeg spelervaring hebben opgebouwd om een gewone wereld aan te kunnen. (wat ook wel het doel is van Casual).