Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

Reactiescore
25
Tribal Wars FAQ

Dit is de FAQ van Tribal Wars; FAQ staat voor Frequently Asked Questions en is een lijst met veelgestelde vragen. Mocht je een vraag hebben kan je deze hier zoeken en zo meteen het antwoord vinden. Staat je vraag er niet bij dan kan je altijd een nieuw onderwerp openen in het Vragen-forum. Mocht een antwoord onduidelijk zijn kan je ook altijd hier verduidelijking vragen. In deze FAQ wordt soms verwezen naar de hulppagina's, let erop dat je linksboven je eigen wereld nog moet kiezen!
Mocht je een vraag missen waarvan jij vindt dat deze erbij moet, of iets anders willen opmerken over de FAQ, stuur dan een PM naar Kaneel of Ramoth.

Met dank aan BeNnOo, Kaneel en Ramoth voor het samenstellen van deze nieuwe FAQ.

Neem ook zeker een kijkje in de wiki van Tribalwars.nl voor extra informatie.

De FAQ is in een aantal thema's onderverdeeld, waaronder:
Inhoudsopgave

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25181

Guest
Neej!, het gaat om je dorpen!

Ik bedoel, het kost evenveel edels hoor ^^

ja dat wel...
maar in princiepe kan het geen kwaad om dan zo'n soort puntenpakker award erbij te voegen he :)

is het zelfde met die ene award van 5x opnieuw beginnen -.-
die heeft eigenlijk ook geen nut...
 
Reactiescore
25
Voor een dergelijke award is momenteel een topic bij het ideeënforum. Dus daar kun je je stem geven :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb nog een vraag, ik speelde alleen werelden zonder boog en bereden boog, nu nieuw acc en speel op 28 waar boog en bereden boog dus op ingevoerd zijn
mijn vraag is voor wat is boog en bereden boog goed?
 

DeletedUser

Guest
voor wat is bereden boog en boog goed? Ik speelde alleen werelden zonder deze eenheden. En kan iemand me ook helpen ik had vroeger een stam en die kon zien hoe snel je groeide en hoeveel punten een soort van TW stats kan iemand weten waar ik dat vind?
 

DeletedUser40384

Guest
Als je zonder scripts werkt :p

618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dus die stats zijn alleen voor PA? En voor wat zijn boog goed? en hoe geraak je het snelst aan 1.000.000 gs farmen? lichte calavarie maar de hoeveelheden?
 

DeletedUser57892

Guest
Boog vs boog, Met lc raak je het snelst, met hoeveelheden die gelijk staan aan de opslag plaats van je farm dorp :D geleidelijk opbouwen en je farm gebied vergrote want je barbs/Farms groeien minder snel mee dan je clears jammer genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf wanneer springen de awards voor continentscore, rover van de dag, grootmacht van de dag enz enz. in werking op nieuwe werelden? (w28 bijv. )
 

DeletedUser59624

Guest
ik heb nog een vraag, ik speelde alleen werelden zonder boog en bereden boog, nu nieuw acc en speel op 28 waar boog en bereden boog dus op ingevoerd zijn
mijn vraag is voor wat is boog en bereden boog goed?

Behoorlijk sterk tegen verdedigende boog. Als je tegenstander veel gebruikt maakt van boog raad ik je aan om heel wat bereden boog in je clear te stoppen ;)
 

DeletedUser58443

Guest
Oh wacht, ik heb al gevonden. Vreemd (zit nu laptop namelijk)

Op mijn computer was die knop er helemaal niet..

Iemand verklaring?
 
Bovenaan