Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

Reactiescore
25
Tribal Wars FAQ

Dit is de FAQ van Tribal Wars; FAQ staat voor Frequently Asked Questions en is een lijst met veelgestelde vragen. Mocht je een vraag hebben kan je deze hier zoeken en zo meteen het antwoord vinden. Staat je vraag er niet bij dan kan je altijd een nieuw onderwerp openen in het Vragen-forum. Mocht een antwoord onduidelijk zijn kan je ook altijd hier verduidelijking vragen. In deze FAQ wordt soms verwezen naar de hulppagina's, let erop dat je linksboven je eigen wereld nog moet kiezen!
Mocht je een vraag missen waarvan jij vindt dat deze erbij moet, of iets anders willen opmerken over de FAQ, stuur dan een PM naar Kaneel of Ramoth.

Met dank aan BeNnOo, Kaneel en Ramoth voor het samenstellen van deze nieuwe FAQ.

Neem ook zeker een kijkje in de wiki van Tribalwars.nl voor extra informatie.

De FAQ is in een aantal thema's onderverdeeld, waaronder:
Inhoudsopgave

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser38362

Guest
Als je GS op de markt zet, kunnen die dan nog geroofd worden, of staan ze daar ook veilig?
Bedankt!

Een goede oplossing is wel dat je de gs wegstuurd en vervolgens weer afbreekt zou behoud je wel alle gs op de markt. (natuurlijk moet tussen het wegsturen en afbreken de aanval aankomen)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kun je de PA innen van de speed?
ik ben een keer tweede geworden en krijg hiervoor 7 dagen premium
maar heb het nooit gehad..:?
 

DeletedUser

Guest
De persoon die als laatst het dorp binnen krijgt wint de grootmacht, ook al staan jullie gelijk

Volgens mij niet.

Als je nu in de hall of fame kijkt, zie je dat de grootmacht van de dag award er niet bij staat.
Zoals mijn stamgenoot hier boven al aangaf, hadden 2 spelers het zelfde aantal dorpen veroverd.

Dus, wat is er dan aan de hand? :p
 
Reactiescore
25
Als er gelijke waardes zijn bij dagawards zal niemand de award binnenhalen.
 

DeletedUser25181

Guest
Als er gelijke waardes zijn bij dagawards zal niemand de award binnenhalen.

zo'n onzin gewoon...
had normaal zo al 2x die dagaward...
kan het zo dan niet uitgerekend worden dat die met de meeste punten van de geëdelde dorpen die award krijgt??

vind het zo oneerlijk eigenlijk dat dan niemand die award krijgt -.-
 
Reactiescore
25
zo'n onzin gewoon...
had normaal zo al 2x die dagaward...
kan het zo dan niet uitgerekend worden dat die met de meeste punten van de geëdelde dorpen die award krijgt??

vind het zo oneerlijk eigenlijk dat dan niemand die award krijgt -.-

Er is niemand die het beste is op dat moment, want 2 mensen hebben evenveel dorpen veroverd. Daarom kan ook niemand de veroveraar van de dag zijn. Het is een award voor 1 persoon, niet voor meerdere personen. Dan heb je straks 5 mensen die 10 dorpen hebben overgenomen (om maar wat te zeggen) en die allemaal die award.

Je moet voor een dagaward echt de beste zijn.

Bij de andere awards is dit probleem er minder vaak, omdat de kans dat je hetzelfde hebt kleiner is
 

DeletedUser25181

Guest
Er is niemand die het beste is op dat moment, want 2 mensen hebben evenveel dorpen veroverd. Daarom kan ook niemand de veroveraar van de dag zijn. Het is een award voor 1 persoon, niet voor meerdere personen. Dan heb je straks 5 mensen die 10 dorpen hebben overgenomen (om maar wat te zeggen) en die allemaal die award.

Je moet voor een dagaward echt de beste zijn.

Bij de andere awards is dit probleem er minder vaak, omdat de kans dat je hetzelfde hebt kleiner is

ja ok begrijp ik wel...
Maar kan er dan niet aan de hand gerekend worden van geëdelde punten?
dit om dan toch die award in de wacht te kunnen slepen..

zo kan iemand dan bv effe snel 10 kleine bb-dorpen edelen en die award in de wacht slepen terwijl iemand anders dan bv 10 dorpen van rond de 9k edelt...
 

DeletedUser63335

Guest
ja ok begrijp ik wel...
Maar kan er dan niet aan de hand gerekend worden van geëdelde punten?
dit om dan toch die award in de wacht te kunnen slepen..

zo kan iemand dan bv effe snel 10 kleine bb-dorpen edelen en die award in de wacht slepen terwijl iemand anders dan bv 10 dorpen van rond de 9k edelt...

Neej!, het gaat om je dorpen!

Ik bedoel, het kost evenveel edels hoor ^^
 

DeletedUser

Guest
ja ok begrijp ik wel...
Maar kan er dan niet aan de hand gerekend worden van geëdelde punten?
dit om dan toch die award in de wacht te kunnen slepen..

zo kan iemand dan bv effe snel 10 kleine bb-dorpen edelen en die award in de wacht slepen terwijl iemand anders dan bv 10 dorpen van rond de 9k edelt...

Tja, als iemand echt zo award geilend is om dan nog ff snel 10 bb'tjes te pakken :eek:
 
Bovenaan