Vault

Reactiescore
850
Avond,

Toen ik eerder deze week rond keek op het AF van tribalwars.net zag ik een script genaamd "Vault" dat er wel leuk uit zag.
Meer informatie via volgende link: https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/vault.282252/

Ik heb contact opgenomen met de maker en hij wilt deze eventueel wel beschikbaar maken voor TW.nl....

Hij heeft hier alleen iemand voor nodig die een Nederlandse vertaling voorziet, hem helpt bij het testen (op .nl) en hem helpt bij de keuring (indien die in het nederlands moet gebeuren vertalen).
We zoeken dus iemand die engels en Nederlands spreekt en hier wat tijd voor heeft :)

Interesse ? Laat het me weten dan breng ik jullie in contact!

W.

Reactiescore
1.160
Oeh de vault. Aanrader, de vault is een goed systeem om staminformatie te delen en makkelijk te zien, plus nog wat andere handige scripts/plugins. Daarbij is de maker een aardig en behulpzaam persoon.

DeletedUser80684

Guest
Ik kan hem wellicht indien nog van toepassing wel vertalen ;)

Reactiescore
1.908
@warre Kan je dit niet beter zelf doen ivm je scriptachtergrond en kennis? :p

Reactiescore
850
@warre Kan je dit niet beter zelf doen ivm je scriptachtergrond en kennis? :p
Je hebt totaal geen script achtergrond nodig hier voor. De vertalingen lopen via een systeem in het script, je moet dus niet eens in de code zijn. Wat testen betreft is er alleen een test account nodig en iemand die het wilt proberen / zijn account wilt uitlenen aan de maker, omdat het script niet leesbaar is zou ik het zelf niet eens kunnen debuggen moest er iets zijn.

Kortom, er is geen reden waarom een scripter dit zou moeten doen, het is zelfs logischer dat een niet scripter het doet zodat scripters zich kunnen focussen op wat niet scripters niet kunnen: scripten.

Reactiescore
778
Je hebt totaal geen script achtergrond nodig hier voor. De vertalingen lopen via een systeem in het script, je moet dus niet eens in de code zijn. Wat testen betreft is er alleen een test account nodig en iemand die het wilt proberen / zijn account wilt uitlenen aan de maker, omdat het script niet leesbaar is zou ik het zelf niet eens kunnen debuggen moest er iets zijn.

Kortom, er is geen reden waarom een scripter dit zou moeten doen, het is zelfs logischer dat een niet scripter het doet zodat scripters zich kunnen focussen op wat niet scripters niet kunnen: scripten.
Dit kan je gewoon samenvatten in "ik heb eigenlijk gewoon geen zin/tijd" :p

(en ik geef je gelijk hoor, mijn beste Warre <3 )

Reactiescore
850
Dit kan je gewoon samenvatten in "ik heb eigenlijk gewoon geen zin/tijd" :p

(en ik geef je gelijk hoor, mijn beste Warre <3 )
Deels, maar vooral ook een test om te zien of gewone spelers moeite willen doen om scripts naar hier te halen of niet ;)

Single Malt

The Wall Breaker 2019
Reactiescore
2.546
Interessant script. Zou hem graag werkend zien op .NL en wil best helpen vertalen ;)

Reactiescore
1.257
Ziet er uit als een leuk script, ben wel bereid om te helpen met vertalen :)

Reactiescore
850
Ik heb reeds @Drisos in contact gebracht met de maker. Ik laat het aan hem of hij nog iemand extra kan gebruiken voor de vertalingen / het testen :)

Laatst wat ik hoorde zat het script in de keuring hier op tw.nl ;)

Reactiescore
137
Ziet eruit als een veelbelovend script, ben erg benieuwd.

Na mijn examens wil ik hier wel tijd voor vrijmaken. :)
Indien gewenst zou ik je gerust willen helpen. Heb totaal geen verstand van de achterkant van script, kan dan ook niet inschatten hoeveel werk zoiets in beslag neemt. Lees in bovenstaand topic echter dat het ook zonder kennis van programmeren/scripten kan, dan ben ik zeker niet de beroerdste.

Lijkt mij voor nu nog even afwachten op nadere goedkeuring en bevestiging.
Jullie weten me in ieder geval te vinden indien ik iets bij kan dragen ;)

DeletedUser81079

Guest
intersant script , ik ben benieuwd hoe goed het gaat zijn in het spel