Vaste co gezocht

DeletedUser30607

Guest
Ik zoek een vast co voor speeds. Hij/zij moet wel enige ervaring hebben en vooral off spelen:)

Wil je wel m'n co worden zet het hier dan ff neer dan praten we verder op MSN.

Mvg MyWayOrTheHardWay
 

DeletedUser

Guest
Ik zoek een vast co voor speeds. Hij/zij moet wel enige ervaring hebben en vooral off spelen:)

Wil je wel m'n co worden zet het hier dan ff neer dan praten we verder op MSN.

Mvg MyWayOrTheHardWay

Jij hebt geen ervaring maar de co moet dat wel hebben? :rolleyes:
 

DeletedUser30607

Guest
Ik red het altijd makkelijk ik overleef elke aanval ik kan timen om milliseconde na vraag maar aan owhpoe. 12 edels van hem geblokt omdat er 1 seconde verschil zat tussen zijn 2e en 3e edel... dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga steeds af omdat ik wegmoet en dan is het niet zo moeilijk om me te edelen...
 

DeletedUser

Guest
Ik red het altijd makkelijk ik overleef elke aanval ik kan timen om milliseconde na vraag maar aan owhpoe. 12 edels van hem geblokt omdat er 1 seconde verschil zat tussen zijn 2e en 3e edel... dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga steeds af omdat ik wegmoet en dan is het niet zo moeilijk om me te edelen...

op welke werelden speel je? Ik doe het echt voor de lol en speel af en toe op een account, maar mijn co's kunnen ook niet altijd en daarom moeten we sommige laten schieten en die we laten schieten kan ik dan misschien jou helpen? :D Ik speel op w6,8,9 onder de naam darkside999 en stuur mij daar maar een PM als je iets in mij ziet :p
 

DeletedUser

Guest
Ik red het altijd makkelijk ik overleef elke aanval ik kan timen om milliseconde na vraag maar aan owhpoe. 12 edels van hem geblokt omdat er 1 seconde verschil zat tussen zijn 2e en 3e edel... dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga steeds af omdat ik wegmoet en dan is het niet zo moeilijk om me te edelen...

Laat maar eens zien in welke wereld speel je :eek:
 

DeletedUser30607

Guest
Echte werelden zijn moeilijker he:p in speed is het makkelijker om te timen omdat alles sneller gaat bij een normale wereld ga ik niet midden in de nacht timen maar speed ben ik s'avonds wel online:p
 

DeletedUser

Guest
Echte werelden zijn moeilijker he:p in speed is het makkelijker om te timen omdat alles sneller gaat bij een normale wereld ga ik niet midden in de nacht timen maar speed ben ik s'avonds wel online:p

Echte werelden moeilijker ? yeh sure xP
als je 5 mil punten miss wel maar daarvoor niet hoor ;)
 
Bovenaan