Vaste co gezocht!: HaveYouEverBeenMellow?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
Hallo allemaal,

Sinds ik weer actief ben met speeden, ben ik nu op zoek naar een vaste co. Zo kunnen we het acc hoger in de ranglijst krijgen en kunnen we samen de speeds domineren.

Wie ben ik?

Ik ben Gijs, over een maandje 18 jaar en speel al Tw sinds 2008. Ik speed op verschillende servers (.uk/.fr/masters), maar ben het actiefst op .nl. Tegenwoordig speel ik solo op het acc HaveYouEverBeenMellow? (Linkje naar de stats) en val daarnaast regelmatig in op andere speedaccs. Het speeden lukt me wel aardig en ik eindig dan ook meestal wel aardig hoog in de ranglijst.

Wat heb ik te bieden?

  • PA/FA/AM regel ik altijd.
  • Alle skills zoals btimen/snipen/cancelsnipen e.d. beheers ik.
  • Kennis van het spel en ik kan je ook het een en ander bijleren.
  • Gezelligheid, ben altijd in voor een leuk gesprek ^^

Waar ben ik naar op zoek?

Ik hoop een goede co te kunnen vinden, die vooral erg actief is en daardoor vaak kan helpen met het speeden. Het zou fijn zijn als je wel al redelijk goed kunt speeden, maar ik kan je eventueel wel het een en ander bijleren. Zolang je maar actief bent en gemotiveerd bent, komt het wel goed!

Interesse? Stuur me een PM (Clickie) of benader me op skype!! (acc: DemocratischeZwijmelaars)

Hopelijk vind ik snel iemand!

Groeten,
Gijs
 

DeletedUser75798

Guest
Mocht je niets vinden, je kan mij altijd opnemen :) maar dan moet je me wel wat bijscherpen ;)
 
Reactiescore
746
leren? :p
Jij kent mij niet zeker :p

Heb meermaals 1 gestaan op speed (in den goeden ouden tijd.. wat al eeuwen geleden is :( )

iig, veel succes met zoeken naar een co ;)
 

DeletedUser67551

Guest
leren? :p
Jij kent mij niet zeker :p

Heb meermaals 1 gestaan op speed (in den goeden ouden tijd.. wat al eeuwen geleden is :( )

iig, veel succes met zoeken naar een co ;)

linkjes linkjes!


aanrader
 

DeletedUser74005

Guest
leren? :p
Jij kent mij niet zeker :p

Heb meermaals 1 gestaan op speed (in den goeden ouden tijd.. wat al eeuwen geleden is :( )

iig, veel succes met zoeken naar een co ;)

Oh echt? Dan leer ik nog wel wat vn jou mss :)

En nu weer on-topic! :rolleyes:
 

DeletedUser15401

Guest
Zit je op dit moment in een speedstam of wil je met je co solo gaan spelen?
 

DeletedUser74668

Guest
Mooi offer, wie accepteerd gaat gwn training en pa fa Am krijgen
 

DeletedUser74005

Guest
Aron speelt nu al bij mij, maar zoek nog wel iemand extra! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan