Vast Team

DeletedUser

Guest
Vaste Stam

Best Speeders,


Wie ben ik?

Mijn naam is Jordy en ik ben 14 jaar.
Ik woon in België, West-Vlaanderen om preciezer te zijn.
Vroeger speelde ik voetbal en vorig jaar heb ik ook nog rugby gespeeld, maar met allebei gestopt.

Wat is mijn ervaring?

De eerste keer dat ik dit spel speelde was 5 jaar geleden, ik heb toen een hele lange tijd gespeeld.
Ik was begonnen als noob op wereld 12. Maar dankzij Artix98 heb ik veel bijgeleerd op die wereld.
Daarna heb ik op een paar grote accounts gespeeld zoals Mysticall. en Sydney16 en Jakke2.
Vroeger had ik wel maar 1 keer een speed wereld gespeeld waarbij ik 4de eindige.
Nu ben ik weer begonnen met spelen, en klaar om weer bij te leren.

Wat zoek ik?


Ik ben op zoek naar spelers die wekelijks zeker 2 Speed Werelden spelen en die samen met mij een vaste stam willen vormen, zodat iedere speed wereld die we spelen met hetzelfde team is.
Voor de rest is Skype een MUST!!!

Mocht je interesse hebben:

- Voeg me toe op Skype: FaKeQD
- Antwoord hier beneden.
- Stuur me een PM.

Met vele groeten, Jordy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Vaste Stam

Best Speeders,


Wie ben ik?

Mijn naam is Jordy en ik ben 14 jaar.
Ik woon in België, West-Vlaanderen om preciezer te zijn.
Vroeger speelde ik voetbal en vorig jaar heb ik ook nog rugby gespeeld, maar met allebei gestopt.

Wat is mijn ervaring?

De eerste keer dat ik dit spel speelde was 5 jaar geleden, ik heb toen een hele lange tijd gespeeld.
Ik was begonnen als noob op wereld 12. Maar dankzij Artix98 heb ik veel bijgeleerd op die wereld.
Daarna heb ik op een paar grote accounts gespeeld zoals Mysticall. en Sydney16 en Jakke2.
Vroeger had ik wel maar 1 keer een speed wereld gespeeld waarbij ik 4de eindige.
Nu ben ik weer begonnen met spelen, en klaar om weer bij te leren.

Wat zoek ik?


Ik ben op zoek naar spelers die wekelijks zeker 2 Speed Werelden spelen en die samen met mij een vaste stam willen vormen, zodat iedere speed wereld die we spelen met hetzelfde team is.
Voor de rest is Skype een MUST!!!

Mocht je interesse hebben:

- Voeg me toe op Skype: FaKeQD
- Antwoord hier beneden.
- Stuur me een PM.

Met vele groeten, Jordy

Ik zou de stam Jochie proberen, die rekruteren graag noobs!
 

DeletedUser

Guest
Re: Vaste Stam

Ik zou de stam Jochie proberen, die rekruteren graag noobs!

Zit je ook bij Jochie, dan?

En ik ben misschien een noob in speed voor jou maar op normaal Tribalwars ben jij de noob voor mij :)

deze reactie slaat nergens op.

Ik versta het ook niet ik vind zelf Jochie de beste speed stam die er is, toen ik vroeger speed speelde waren het ook zij die aan de top stonden.
 

DeletedUser60542

Guest
Re: Vaste Stam

Zit je ook bij Jochie, dan?

En ik ben misschien een noob in speed voor jou maar op normaal Tribalwars ben jij de noob voor mij :)



Ik versta het ook niet ik vind zelf Jochie de beste speed stam die er is, toen ik vroeger speed speelde waren het ook zij die aan de top stonden.

To be honest..
Sander noob noemen kan nu een reactie zijn op zijn reactie mocht je het nemen..weet je de term noob niet te omschrijven:D

Besides... Jochie beste stam?
Zelfs jochie leden zeggen dat Damn! de beste is dussss..
 

DeletedUser

Guest
Re: Vaste Stam

Zit je ook bij Jochie, dan?

En ik ben misschien een noob in speed voor jou maar op normaal Tribalwars ben jij de noob voor mij :)

Yeah right, misschien weet je het nog niet, maar ik ben van origine geen speeder.
Dus lijkt me sterk dat jij op gewone tw rondes meer gepresteerd hebt dan mij.
 
Reactiescore
76
Re: Vaste Stam

Yeah right, misschien weet je het nog niet, maar ik ben van origine geen speeder.
Dus lijkt me sterk dat jij op gewone tw rondes meer gepresteerd hebt dan mij.

je ziet het aan zen naam hij is de koning van het spel hoe kan je dan twijfelen :confused:
 
Bovenaan