Van welke 10?

DeletedUser61134

Guest
Dat betwijfel ik toch echt :rolleyes:

Denk dat je je erg vergist in hoeveel mensen me kennen :p
Kan zijn dat ik veel fronten heb gedeffed voor je stam zonder dat je t weet.

Mensen zijn alleen bang om mij als permanente Co te nemen omdat mijn accounts altijd op een eigen eilandje drijven en niet meedoen met de stam ^^

Als je gewoon zelf je best doet heb je geen stam nodig.
De stam heeft altijd jou nodig, niet andersom.
 
Reactiescore
2.478
Ik zal ook maar eens met een lijstje komen. Al kom ik waarschijnlijk niet tot de 10, aangezien nog lang niet iedereen zichzelf bekent wil maken en niet af te lezen is aan de start hoe goed iemand is.

1. Prins Pils: Ondanks dat een zeker persoon nog altijd zijn lijtste niet wil bijwerken *kuch* ben ik er van overtuigd dat een actieve Emile + co een vaste plaats in de top 3 kunnen bereiken en handhaven. Ze hebben het inzicht, doorzettingsvermogen, skills en de onlinetijden een formule tot succes.

2. Alcoholic Unicorns.: Onze bekendste pp abuser van W56, echter denk ik dat dit een zeer compleet team van 4 is. Inclusief de gezelligste nachter van W56. Ondanks dat ik ze vaak uit de hoogte vind doen (door dus prestatie hier = pp abuse) denk ik wel dat dit account de potentie heeft om zeker in de top 3 te blijven staan.

3. Savior Of the north: De laatste keer dat ik Inge en Fabian sprak gaven ze aan te willen stoppen. Wonder boven wonder zijn ze weer gestart met Danny als toevoeging is het een zeer actief team die ook bij de 24/7 in de buurt komt. Het is duidelijk dat ze bescheiden zijn met het inbreng van hun pp's, maar ik verwacht desondanks dat ze zeker vaste voet in de top 5 kunnen krijgen.

4. Sjondeertrekker: Jan en Max, ze hebben zeker voorzichtig gedaan met het inbrengen van hun pp's en zullen ook het minste in de buurt komen van 24/7 online van mijn lijstje, ondanks dat vullen ze de tijd die ze hebben wel goed in en behoren ze tot de top 10 met farminkomsten, daarom verwacht ik dat dit account de top 10 zeker moet kunnen halen en vasthouden.

5. Act of Divinity: Deze noobs zijn al een keertje weggespeeld. Hier komt binnenkort een baasje op te spelen. Die een perfecte aanvulling op het huidige team zal zijn. Ik kan niet wachten tot het zo ver is en om hem weer in actie te zien.

6. Seraphim: Ik ken de bespelers van dit account persoonlijk niet goed, maar mijn medespelers hebben een zeer hoge pet op van de twee bespelers. Hoe ze de afgelopen week te werk zijn gegaan vond ik behoorlijk amusant.

7. Doctore Oenomaus.: Stan is een speler die er in de start het meeste presteert. In de mid/endgame is hij altijd inactief en daarom nonchalant. Ik verwacht hem om die reden op korte termijn in de top 20, ook zijn farm resultaten zijn niet de minste.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
217
5. Act of Divinity: Deze noobs zijn al een keertje weggespeeld. Hier komt binnenkort een baasje op te spelen. Die een perfecte aanvulling op het huidige team zal zijn. Ik kan niet wachten tot het zo ver is en om hem weer in actie te zien.
En bedankt he
 

Deleted User - 487776907

Guest
2. Alcoholic Unicorns.: Onze bekendste pp abuser van W56, echter denk ik dat dit een zeer compleet team van 4 is. Inclusief de gezelligste nachter van W56. Ondanks dat ik ze vaak uit de hoogte vind doen (door dus prestatie hier = pp abuse) denk ik wel dat dit account de potentie heeft om zeker in de top 3 te blijven staan.

Thanks :p
 

DeletedUser

Guest
Diegene die op Act gaat spelen, is dat toevallig een faggot die weekblaadjes maakt?
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan