Van welke 10?

DeletedUser68252

Guest
Een variatie op de met welke 10, van welke 10 accounts verwacht je het meeste deze wereld en waarom?

1 Alcoholic Unicorns. Tot op heden met pp gesmeten en naar mijn menig een niet zo'n slimme keuze gemaakt met het oog op het edelen van een 2e dorp, echter spelen er wel ervaren spelers op die zich op andere werelden reeds bewezen hebben. Ben erg benieuwd hoe deze samenstelling van spelers bij elkaar zal passen.

2
Vallos17 Als Elko echt actief gaat spelen en zijn motivatie vast houd komt hij zoals altijd ver. Benieuwd of hem het solo gaat lukken.

3 Sjondeertrekker Meerdere malen met zowel Max als Jan in een stam gezeten. Ben benieuwd of ze met zijn tweeën spelen of dat er nog andere team leden zijn. Indien deze spelers de juiste motivatie hebben weten ze het vrijwel altijd ver te schoppen.

4 Savior of the North Met de online tijden van Danny, de motivatie van Fabian en Inge die ze int gareel houd kan dit account net zoals op W49 erg ver komen verwacht ik.

5
Act of Divinity Ik heb geen idee met wie je speelt Timo, echter heb je in elke stam waar ik met je inzat gezorgd voor een stabiel goed draaiend account. Puik def werk op W21 gezien op Eddie, als je dat nog niet verleert bent moet het goedkomen.

6
Toxical Error Kwalitatief niet de beste spelers, echter wel een speler die zijn stam hoog in het vaandel heeft staan.

Voor de rest nog niet echt accounts gespot waar ik enig vertrouwen in heb.



 
Reactiescore
2.039
Op 06-06-17, om 19:38, schreef Elko:

> eigenlijk logde ik alleen in om pp naar iemand te sturen
Op 06-06-17, om 19:38, schreef Elko:

> dus doe m straks denk ik weer op del

Wel erg enthousiast dit sven :p
 
Reactiescore
301
Ik zal ook maar ineens een lijstje van spelers maken waar ik het meest van verwacht deze wereld. Ik ken echter van niet zo veel accounts de bezetting, dus het zal ofwel gequoteerd zijn op bezetting, ofwel op liggen/stam :D

1. Slash n Bash; Ik heb vernomen dat er een aantal hoog gemotiveerde spelers op zitten die best wel het spelletje snappen. Verder zitten ze in een stam die het (momenteel) best OK doet. Of Loctor langer dan enkel in het begin vd wereld nog gaat bestaan, betwijfel ik echter.

2. .Kalm met die Vodka; Een stamgenoot van me die nu reeds enkele mooie acties, enorme toewijding en goede samenwerking heeft laten zien. Verder is zijn ligging ook zeer goed naar later toe. (en zijn stam is natuurlijk een topstam :D)

3. Alcoholic Unicorns.; Ik ben geen al te grote fan van overmatig PP abuse, maar we kunnen wel stellen dat de spelers op dit account al enkele jaren TW-ervaring achter de kiezen hebben steken. De kleine foutjes die ze tot nu toe hebben gemaakt zijn/blijven dan ook hopelijk maar wat schoonheidsfoutjes

4. Godz BE; Goede spelers, die best ver zullen komen ALS ze actief blijven spelen. Vorige keer stonden ze ook zeer goed, maar besloten ze plots te fuseren, maar kwamen ze na de fusie niet meer online. Hopelijk lukt t deze keer beter!

5. Reyboss; Weer een stamgenoot van me. (sorry maar ik kan het niet laten :oops:) Heeft al vaak dorpjes gecleared voor stamgenoten en staat altijd klaar om medespelers te helpen en een goede samenwerking neer te zetten. Verder heeft ook hij zijn ligging mee.

Verder durf ik geen al te grote uitspraken te doen omdat ik de andere accounts niet ken (of toch denk dat ik ze niet ken. Wie weet wie nog uit een donker hoekje komt piepen!)

Ik houd het dus op 5 spelers
 
Reactiescore
301
Je bent *Apple vergeten in je lijst...

Ohja

6. *Apple; Ziet er mij een gezellige speler uit die ik verder totaal niet ken maar volgens mij toch ver gaat komen gewoonweg omdat ze een appel heeft. En iedereen weet dat appels eten gezond is. Een Apple daarentegen dan weer is best vervelend door alle verschillende regeltjes (zoals enkel muziek via Itunes (of illegaal)) waaraan je je moet houden als je het wilt gebruiken.

Aan welke regeltjes moet ik mij houden, mocht ik je willen gebruiken?

voila, nu is men lijstje compleet ;)
 
Reactiescore
2.303
1. Alcoholic unicorns: Zoals al vernomen is dit inderdaad een dikke PP slet. Ook zoals vele spelers in tw wel weten is dat ze hun PP niet echt nuttig besteed hebben om een 2de dorp te boosten. Echter zijn dit wel sterke spelers, Pim is niet de slimste maar wel zeker 1 van de actiefste. Jammer dat Yannick moest stoppen...
Ook hebben we dan onze patatten boer, Robin heb ik op w47 meegemaakt en samen met PP waren die 2 accounts toch wel van de sterkste offensieve kanonnen die er waren op w47. Daarnaast heb je nog onze plantageplukker, verder ken ik hem niet zo heel goed maar is wel tof.

2. Act of Divinity: Timo, zeker geen slechte speler, aangenaam persoon en ook wel een beetje een competitief iemand! Rest ben ik vergeten van dat account, zal wel max zijn ook zeker ouwe rukker!

3. Savior Of the north: faby weet dat ik respect heb voor hem als sterke speler en actieve freak. maar ditch danny xx

4. Sjondeer: Jan is nu eenmaal een kutpersoon maar wel zeker een sterke speler, ook altijd goede gesprekken met hem. Een persoon die zijn stam voorop draagt!

5. Shelby company limited: hier heb ik niet echt een verklaring voor, anders wordt jeroen weer sad :/

6. Aftersky: 2 Exco's van me en niet alleen dat ook nog eens reallife vrienden, alleen daarom hoop ik dat deze personen ver geraken! shotout to sander und pieterpan.

7. David: Sws wordt je toch weer inactief.

8. Sam Fatallity: Sven praat vol lof over je als deftige twer, ik ben dus zeker benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Zo zit ik niet in elkaar :/
 

DeletedUser61134

Guest
Als je vriendelijk bent proberen ze pilletjes in je drinken te stoppen.
 

DeletedUser66197

Guest
Op den duur wel ja. Duurt alleen wat langer :p
Want ben gestopt wegens die premium-functies, maar kon tw niet meer missen vandaar terug gestart op w56 :p
Maar heb geen zin om mijn geld weg te smijten aan dit spel.. Dus hopelijk kan ik dit tot een goed einde brengen.:rolleyes:
 
Bovenaan