Van Vriendjes tot Aartsvijanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58227

Guest
Volgensmij mij was hij gewoon nog aardig actief. Hij reageerde vaak op PM, hij dodgde bijna alles & blockte de edels op een paar kleine foutjes na. Enkel wat later & vandaag doet hij wat minder jah.
En volgens hem heeft hij ook geen ondersteuning ofzo kunnen verwachten van jullie kant, dus ligt ook deels bij jullie.
 

DeletedUser

Guest
Volgensmij mij was hij gewoon nog aardig actief. Hij reageerde vaak op PM, hij dodgde bijna alles & blockte de edels op een paar kleine foutjes na. Enkel wat later & vandaag doet hij wat minder jah.
En volgens hem heeft hij ook geen ondersteuning ofzo kunnen verwachten van jullie kant, dus ligt ook deels bij jullie.

Als je het over vrijdagavond dodgen had, de eerste aanvalsgolf, dat was ik ja via VV. ;)
Die eerste treintjes die toen onderweg waren, heb ik ook gepakt. Omdat hij er niet was. Daarna kwam een andere vervanger. Die heeft ook wat geprobeerd.

Hij had best ondersteuning kunnen verwachten. Als hij zelfs al een keer een aanvraag geplaatst zou hebben, of tijd erin gestoken zou hebben om uit te zoeken waar hij het het beste kan gebruiken. Als je dat al niet kan doen, tsja. Dan kom je er ook niet ver mee. Een klein lijstje maken met de meest risico-volle dorpen is nou niet het grootste werk.

Als je geen initiatief toont om je eigen account te redden.. Tsja, was zal ik zeggen, dan gaat het ook niet lukken hè. :p
 

DeletedUser33734

Guest
Ik denk dat het voor Alcatraz simpelweg niet veel zin had om de meest risicovolle dorpen in een lijstje te zetten en door te geven.
Simpelweg doordat de looptijd van de OS (na het wegvallen van Demo Team) te groot was.
Voordat de OS aan zou komen was de kans groot dat het dorp al overgenomen was.

Doordat Area in een korte tijd Demo Team weggevaagd heeft (Sterk mede bepaald door de inactiviteit) had Alcatraz simpelweg niet genoeg tijd meer om zich voor te bereiden.
Wat ik vernomen heb in een PM is dat er 2 spelers op het acc zaten na het verlaten van Mehdi, echter is mijn mening dat we deze niets kwalijk kunnen nemen door de bovengenoemde redenen.
Waarschijnlijk lag het acc al op halve sterkte toen deze spelers erop kwamen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het voor Alcatraz simpelweg niet veel zin had om de meest risicovolle dorpen in een lijstje te zetten en door te geven.
Simpelweg doordat de looptijd van de OS (na het wegvallen van Demo Team) te groot was.
Voordat de OS aan zou komen was de kans groot dat het dorp al overgenomen was.

Doordat Area in een korte tijd Demo Team weggevaagd heeft (Sterk mede bepaald door de inactiviteit) had Alcatraz simpelweg niet genoeg tijd meer om zich voor te bereiden.
Wat ik vernomen heb in een PM is dat er 2 spelers op het acc zaten na het verlaten van Mehdi, echter is mijn mening dat we deze niets kwalijk kunnen nemen door de bovengenoemde redenen.
Waarschijnlijk lag het acc al op halve sterkte toen deze spelers erop kwamen.

Gaat niet om alcatraz hier. Maar Prodash. ;)

Toch bedankt voor je inbreng éh! :p
 

DeletedUser33734

Guest
Over Alcatraz was eerder ook wat ophef. ;)
Maar op dat moment was ik niet op tw.

* Daarbij had je het in het 2e deel van je post om 16.24 over Alca. :)
 

DeletedUser

Guest
Over Alcatraz was eerder ook wat ophef. ;)
Maar op dat moment was ik niet op tw.

* Daarbij had je het in het 2e deel van je post om 16.24 over Alca. :)

Dat stuk over het lijstje met risico volle dorpen was over prodash, en daar reageerde je maar al te duidelijk op. :p
 

DeletedUser33734

Guest
Ik verwarde het wat. :)
Dacht dat .Sensation op dat stukje van Alcatraz reageerde en jij daar weer op.
Maar verder is het stukje correct.
 

DeletedUser

Guest
Ik verwarde het wat. :)
Dacht dat .Sensation op dat stukje van Alcatraz reageerde en jij daar weer op.
Maar verder is het stukje correct.

Is prima hoor, maakt niet uit :)
Iedereen maakt wel eens een foutje, o nie dan?
 

DeletedUser

Guest
Ach, Demo & Alca werden gewoon inactief omdat ze maar al te goed beseften dat hun tijd erop zat hier.
Ik vind het altijd jammer aangezien ik niks liever doe dan zo'n oorlog voeren maar het is niet anders...
 

DeletedUser65799

Guest
Oorspronkelijke spelers zijn al gestopt, eerste speler is 3 weken terug verdwenen en de andere was zo goed als inactief.. Gelijk VV doorgestuurd toen hij incomings kreeg, ging toen nog goed. Heb daar de eerste dag alles geregeld, was vrijdagavond makkelijk te deffen, treintjes geblockt & gesniped, gelijk een aanvaller gecounterd en twee dorpen zelfs gewonnen.

Maar de volgende dag, andere VV, inactiever, VV ineens weer weg bij die andere, en daar ging het account ook maar weer naar beneden...

Toch weer een kleine overwinning voor jullie. Of eigenlijk, voor Mask & UA1, en een beetje voor Nemo. :)
Was zo simpel te deffen geweest, clears & treinen kwamen zelfs in de nachtbonus, maar er zat gewoon niemand meer gisteren.

Maar toch, proficiat.

Er is weer een tegenslag voor jullie en jahoor die speler is weer weg/inactief.

Mooi verhaal, maar ik heb vanaf de 29e dagelijks contact gehad met prodash, en inderdaad hij zou gaan stoppen maar hij speelt nog steeds en wilde nog een massa doen en daarna nieuwe co's zoeken.



en gister:



Inactief, nee, niet aanwezig tijdens de massa, misschien.

Het 4e lid dat 'inactief' is, ik begin nu te twijfelen of dit wel zo waar is...

Precies hetzelfde bij mij..
 

DeletedUser

Guest
Er is weer een tegenslag voor jullie en jahoor die speler is weer weg/inactief.



Precies hetzelfde bij mij..

Als jij dat denkt, prima.

Het probleem is alleen dat het niet zo moeilijk is om een inactieve speler te vinden in onze stam. Tsja, dan krijg je dat soort dingen al zo makkelijk hè. :p
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft jullie stam dan voor zin?
1 voor 1 vallen ze allemaal weg... Zelfs na de minste tegenslag..
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft jullie stam dan voor zin?
1 voor 1 vallen ze allemaal weg... Zelfs na de minste tegenslag..

Misschien zitten er nog wel een paar spelers bij die wél iets willen & kunnen doen. :)

En als we dan de inactieven kicken, is het weer 'dat doen ze voor de stats!' :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Misschien zitten er nog wel een paar spelers bij die wél iets willen & kunnen doen. :)

En als we dan de inactieven kicken, is het weer 'dat doen ze voor de stats!' :rolleyes:

Die zitten er ongetwijfeld. daar heb ik geen twijfels over.

Je zou nog beter een nieuwe start kunnen maken en .Medic opheffen, die naam is inmiddels toch al ten gebrabbel gegooit..
 

DeletedUser

Guest
Haha, woutertje is op zijn teentjes getrapt.
Paar weekjes geleden liep je nog te smeken of ik aub op een front acc van een stamlid van jouw wou komen spelen ;).

Kom maar op met dat gesprek ;)
Weer zo'n roeper erbij *zucht*

En op de teentjes getrapt, heb het niet voor mensen die met leugens iemand proberen zwart te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kom maar op met dat gesprek ;)
Weer zo'n roeper erbij *zucht*

En op de teentjes getrapt, heb het niet voor mensen die met leugens iemand proberen zwart te maken.

Lol, en dat zeg jij...
Het enige wat jij doet is je eigen de hemel in prijzen met leugens en de grond in boren met leugens ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol, en dat zeg jij...
Het enige wat jij doet is je eigen de hemel in prijzen met leugens en de grond in boren met leugens ;)

Dus nu moet je quote's tonen waar ik mij de hemel in prijs en waar ik smeek om in Nemo te komen.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan